• The First Day We Met ! ~ One Direction






    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?







    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Nu ben ik zielig omdat jij gemeen bent'pruil ik. Ik hoor wat gehuil en ren naar de bix. Ik leg het knuffeltje tegen hem aan maar hj steekt zijj handjes uit. 'wil je kroelen mop'glimlachend til ik hem op. 'hij stak zijn armpjes uit'kir ik blij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Haha is onze kleine prins een beetje jaloers ? '' grinnik ik en ik streel zijn wangetje . James begint te giechelen met zo'n schattige baby lach . '' Omg waarom is hij zo perfect ? Owja hij is joun kind '' grinnik k


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik gniffel even. 'James gaat een kind worden die veel aandacht wilt' glimlach ik en druk een kus op zn neus


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Haha inderdaad. Maar James gaat niet altijd aandacht krijgen van ons want Papa Niall en ik willen ook aandacht van elkaar '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlsch even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik denk dat hij honger heeft '' zeg ik tegen Niall als ik James hongerig zie kijken . Ik grinnik en ik loop naar de keuken om een flesje klaar te maken. Maar als ik mijn handen was komt er wat water op de grond en ik glij uit . Ik knal met mijn hoofd tegen een keuken kastje en ik zie allemaal zwarte vlekken


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach en kijk naar Jim om te zien hoe hij uitglijd. Snel leg ik James in de box die begint te krijsen. 'James rustig ik kom zk'zeg ik gestresd en ren naar Jim. 'Jim Jim gaat het ben je oke?'ik kon al niet tegen huilende mensen laat staan mijn egen kind.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Langzaam word ik wakker en zie ik een jongen bezorgd naar me kijken. Wie is hij ?En wie ben ik . Opeens schiet me te binnen dat hij Niall Horan is . Mijn man met wie ik getrouwd ben. '' Ja het gaat wel'' zeg ik zachtjes en ik sta op . Ik geef Niall een kus en ik loop naar een baby die ik hoor krijsen . James is hij. Mijn kind. Pfieuw ik weet alles weer


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Ja het gaat wel'' ik zucht opgelucht en draai gestrest een rondje. 'sorry James maar papa had auw' zucht ik. Ik was echt oververmoeid merkte ik. De laatste paar dagen was ik veel emtioneler en moe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Niall ga anders even slapen je bent dood moe '' zeg ik zachtjes terwijl ik James de fles geef. '' Een niet mij gaan tegen spreken jij gaat naar bed '' zeg ik en ik stuur hem naar boven


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Niall ga anders even slapen je bent dood moe ''Dankabaar kijk ik hem aan '' Een niet mij gaan tegen spreken jij gaat naar bed Ikknik weer 'heb je niet teveel last van je hofd?" hij schud zijn hoofd en ik kus James en Jim even en vertrek naar boven. Zodra ik in aanraking met het bed kom lig ik al te slapen. Nog met mijn kleding boven de dekens gewoon languit over het bed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ook James stop ik lekker in bed en ik loop naar boven waar Niall met zijn kleren aan in bed ligt. Voor zichtig trek ik hem een pyjama aan en giechel ik heel zachtje


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik murmel wat als ik getrek vorl. Ik draai me wat om en slaap verder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik pak een matras en ik leg hem neer in de kamer van James. Ik leg James erop en ik ga er naast liggen . Zo weet ik zeker dat ik snel bij James ben want dan maak ik Niall niet wakker. Hij heeft echt slaap nodig. Hij heeft de laatste tijd zo veel gedaan . Hij moest veel zingen voor de bruiloft. En heeft daarom ook veel gewerkt


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Biall

    Heerlijk sliep ik verder en trek de warme deken verder omboof tege me aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan