• The First Day We Met ! ~ One Direction






    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?







    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Als ik wakker word zie ik opeens dat James giechelend op mijn buik ligt. Hoe komt hij daar nou weer. '' Hey moppie. Ben je op mijn buik gekropen ? '' grinnik ik en ik geef hem een kusje. '' Zullen we papa eens wakker maken ? '' zeg ik zachtjes. Het is al half 7 en ik wil wel dat hij vannacht ook nog kan slapen anders is hij het slaapritme kwijt. Ik grinnik en ik til hem op . Voorzichtig ga ik naar de kamer van Niall met James op mijn arm. Ik leg James in het grote bed en hij kruipt vrolijk op Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik voel wat warms tegen mijn lichaam en langzaam woord ik wakker. 'heey'zeg ik schor en kijk naar mijb twee Js. Ik glimlach even en zucht weer vermoeis.

    Lol strac heeft ie pfeifer dan mogeb ze nie zoenen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Gaat het wel schat ? Je ziet een beetje wit.. Je word toch niet weer ziek he ? '' zeg ik zachtjes. Ik wil niet dat hij weer naar het ziekenhuis moet dat kan ik er echt niet bij hebben


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach zwak. 'ik ben erg moe dat is het althans dat hoop ik.'zucht ik. 'oh gosh hij kan kruipen. Wat super goed jongen' trots kijk uk naar James


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Direct zeggen als jij je niet lekker voelt ! '' zeg ik bezorgd. ''Hahaha ja onze kleine Prins kan kruipen 1'' grinnik ik en ik ga naast Niall liggen .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Glimlachend kbik ik. 'hij word al zo snel heoot'mopper ik glimlachend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' En hij is nog maar net 3 weken oud. '' grinnik ik . Ik wist niet dat Baby's zo snel al konden kruipen. Maar James doet alles eigenlijk wel heel snel . Wedden dat hij over 3 maanden kan lopen ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik gniffel. "in kruipen is hij wat snel maar lopen behint pas bij hun een of twee jaar liefie'gnifel ik. Hij deed nog niet echt kruipen. Het was meer buikshuiven maar nog


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Niall ik word nu wel bang van je hoor.. Je leest gewoon mijn gedachten. '' zeg ik zachtjes en ik ga recht op zitten. James kijkt me heel even aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begin te lachen'je mompelde het toen je inje gedachte zat "giechelend kijk ik hme aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ow... Haha '' grinnik ik en ik geef hem een kusje .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik gniffel tevreden en moe zucht ik weer. 'jemig ik blijf maar moe' mopper ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grijns en ik loop naar de badkamer . ik vul een glas met ijskoud water en ik giet het over Niall heen. Gelukkig was James al lekker op de grond aan het kruipen . '' En nu dan?'' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik slaak een schreeuw als ik ijswater over me heen voel. 'en nu dan' ik zucht zacht en zie James met grote ogen naar mij kijken. 'ik ga maar even douchen' zucht ik . Met nog een zucht sta ik op en loop snel naar de badkamer. Ik draai de douche aan en pak snel wat kleding waarna ik onder de douche weer warm word


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Verbaasd kijk ik Niall aan. '' Kom James we gaan naar beneden . Blijk baar is papa Niall inderdaad een oude brompot !'' zeg ik tegen James en ik til hem op. ik loop naar beneden en ik leg hem in de box. Verveeld ga ik op de bank zitten. James zijn handen steken boven het hekje uit en ik til hem op en ik ga weer zitten op de bank . Ik zet een baby programma voor hem erop


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik