• Inschrijvingen gesloten!



    Ik heb de toestemming gekregen om het Weerwolven van Wakkerdam spel op te richten, waarbij ik 20 à 25 kandidaten zoek.

    Een ronde duurt zo'n 3 dagen, wat naar mijn mening wel lang genoeg is.
    Mensen die de deadline van een ronde niet halen, zonder geldige reden, worden gediskwalificeerd, tenzij het op voorhand geweten is.
    Als mensen een goede reden hebben dat ze de deadline niet hebben kunnen halen, wordt de deadline een dag uitgesteld.
    In de eerste ronde, laat ik de wolven een opperwolf kiezen die in contact zal staan met mij en tevens zoeken ze ook hun eerste slachtoffer uit.
    Ook zal cupido een koppel moeten aanstellen, mag de ziener iemands rol weten en kan de heks één van haar drankjes gebruiken.
    Zodra ik genoeg deelnemers heb, open ik een story met meer informatie.

    Deelnemers:

    1. Russo
    2. Quatorze
    3. Ubiquitous
    4. Sagitta
    5. Anthos
    6. Plinius
    7. Miuccia
    8. LadyJilly
    9. Faoiltiarna
    10. Draculea
    11. Awesomeevee
    12. Castellan
    13. PrettyPlease
    14. ForeverWolf
    15. xBoselfje
    16. Gawain
    17. JamesPotter
    18. Faisean
    19. Tuala
    20. Ellery
    21. Shwatsonlock
    22. MinnieMouseX
    23. xHermie
    24. ColouredWind
    25. Crave

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 17:26 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tuala schreef:
    Als ik mijn naam nu nog verander, dan word er technisch gezien niet op mij gestemd, niet? -wbw-

    Haha, als die tactiek werkte, zou iedereen dat doen. :'D

    Mensen, kunnen jullie alsjeblief je gesprekken voortzetten in je GB's of via PB? (:
    Dit topic is alleen bedoelt voor het spel en geen andere doeleinden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ellery -> Rhiine. Over 2 weken mag je m weer veranderen xD


    -

    Naerys schreef:
    Mensen, kunnen jullie alsjeblief je gesprekken voortzetten in je GB's of via PB? (:
    Dit topic is alleen bedoelt voor het spel en geen andere doeleinden.


    Maak anders een praattopic?


    -

    xBoselfje schreef:
    (...)

    Maak anders een praattopic?

    Daar zie ik het nut niet van in aangezien de gesprekken niet over het spel gingen maar over usernames en verjaardagen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Om de hoeveel dagen kunnen we trouwens ongeveer een nieuwe dag/nacht verwachten? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aw wilde ook mee doen :(


    Don't cry, Be happy...

    ]

    Ubiquitous schreef:
    Om de hoeveel dagen kunnen we trouwens ongeveer een nieuwe dag/nacht verwachten? (:


    Een ronde duurt zo'n 3 dagen, wat naar mijn mening wel lang genoeg is.
    Mensen die de deadline van een ronde niet halen, zonder geldige reden, worden gediskwalificeerd, tenzij het op voorhand geweten is.


    Staat in de beginpost


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ooh sorry, overheen gelezen. Beetje grieperig dus lui ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ForeverWolf went back to Wolfheart.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ubiquitous schreef:
    Om de hoeveel dagen kunnen we trouwens ongeveer een nieuwe dag/nacht verwachten? (:

    3 dagen, dat staat vermeld.
    Elke dag/nacht staat voor een ronde.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Miuccia --> Sivan
    Over 2 weken mag je hem weer gaan veranderen :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Gawain ---> Delone


    Stenenlikker

    Kan mijn naam aangepast worden? Ik had de wijziging al wel doorgegeven, maar ik zie geen verandering in de lijst...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Newt schreef:
    Kan mijn naam aangepast worden? Ik had de wijziging al wel doorgegeven, maar ik zie geen verandering in de lijst...

    Klopt, ik doe dat pas bij het nieuwe hoofdstuk.
    Deze lijst verander ik niet....Alleen die in de story.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.