• Inschrijvingen gesloten!



    Ik heb de toestemming gekregen om het Weerwolven van Wakkerdam spel op te richten, waarbij ik 20 à 25 kandidaten zoek.

    Een ronde duurt zo'n 3 dagen, wat naar mijn mening wel lang genoeg is.
    Mensen die de deadline van een ronde niet halen, zonder geldige reden, worden gediskwalificeerd, tenzij het op voorhand geweten is.
    Als mensen een goede reden hebben dat ze de deadline niet hebben kunnen halen, wordt de deadline een dag uitgesteld.
    In de eerste ronde, laat ik de wolven een opperwolf kiezen die in contact zal staan met mij en tevens zoeken ze ook hun eerste slachtoffer uit.
    Ook zal cupido een koppel moeten aanstellen, mag de ziener iemands rol weten en kan de heks één van haar drankjes gebruiken.
    Zodra ik genoeg deelnemers heb, open ik een story met meer informatie.

    Deelnemers:

    1. Russo
    2. Quatorze
    3. Ubiquitous
    4. Sagitta
    5. Anthos
    6. Plinius
    7. Miuccia
    8. LadyJilly
    9. Faoiltiarna
    10. Draculea
    11. Awesomeevee
    12. Castellan
    13. PrettyPlease
    14. ForeverWolf
    15. xBoselfje
    16. Gawain
    17. JamesPotter
    18. Faisean
    19. Tuala
    20. Ellery
    21. Shwatsonlock
    22. MinnieMouseX
    23. xHermie
    24. ColouredWind
    25. Crave

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 17:26 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oeeeeh ik ben dol op Weerwolven, maar ik ga niet meedoen, aangezien ik het absurd druk heb met mijn studie. ;c
    Veel plezier though, iedereen! Ik ga waarschijnlijk nog genoeg Weerwolven spelen de komende tijd, aangezien de studievereniging van mijn studie er helemaal weg van is hehehe.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shwatsonlock schreef:
    Ikke! Ikke! Ikke!

    Ik heb btw een idee voor het Onschuldig meisje. Het is een idee van twee vriendinnen van mij.

    Wat voor idee is het dan?
    Want vorige keer heb ik haar rol weggelaten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wil meedoen!!! Kan dat nog??


    It just takes one negative comment to kill a dream

    MinnieMouseX schreef:
    Ik wil meedoen!!! Kan dat nog??

    Tuurlijk


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kan ik ook nog meedoen!?


    Have you ever read Hogwarts, a History?

    Naerys schreef:
    (...)
    Wat voor idee is het dan?
    Want vorige keer heb ik haar rol weggelaten.

    Het onschuldig meisje is wat ouder geworden en heeft een leeftijd bereikt waarop ze elke nacht bij iemand anders slaapt.
    Als de weerwolven haar 's nachts vermoorden en ze is niet thuis, wordt ze niet vermoord. Als degene waarbij ze slaapt wordt vermoord, wordt zij ook automatisch vermoord. Het meisje kan er ook voor kiezen om thuis te slapen.
    Met het stemmen geldt het niet.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shwatsonlock schreef:
    (...)
    Het onschuldig meisje is wat ouder geworden en heeft een leeftijd bereikt waarop ze elke nacht bij iemand anders slaapt.
    Als de weerwolven haar 's nachts vermoorden en ze is niet thuis, wordt ze niet vermoord. Als degene waarbij ze slaapt wordt vermoord, wordt zij ook automatisch vermoord. Het meisje kan er ook voor kiezen om thuis te slapen.
    Met het stemmen geldt het niet.

    Misschien dat ik het wel gebruik ja (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Shwatsonlock schreef:
    (...)
    Het onschuldig meisje is wat ouder geworden en heeft een leeftijd bereikt waarop ze elke nacht bij iemand anders slaapt.
    Als de weerwolven haar 's nachts vermoorden en ze is niet thuis, wordt ze niet vermoord. Als degene waarbij ze slaapt wordt vermoord, wordt zij ook automatisch vermoord. Het meisje kan er ook voor kiezen om thuis te slapen.
    Met het stemmen geldt het niet.

    Oh dat hadden we in onze vriendengroep ook gedaan. :'D
    Hoewel we daar simpelweg een Burger-kaartje hadden gepakt, daar een paar seksistische dingen op hadden getekend en er vervolgens op hadden gezet; De slet. (cat)

    Mag ik nog meedoen? ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Draculea schreef:
    (...)
    Oh dat hadden we in onze vriendengroep ook gedaan. :'D
    Hoewel we daar simpelweg een Burger-kaartje hadden gepakt, daar een paar seksistische dingen op hadden getekend en er vervolgens op hadden gezet; De slet. (cat)

    Ik wilde het s/h/p-woord niet gebruiken in mijn post, voor het geval er jonge spelers zijn. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Is er nog plaats voor mij?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Shwatsonlock schreef:
    (...)
    Ik wilde het s/h/p-woord niet gebruiken in mijn post, voor het geval er jonge spelers zijn. :')

    Haha, oeps, excuses! :'D

    Is er nog plaats voor mij? Ik ben gek op weerwolven :P


    For those I love, I will sacrifice

    Shwatsonlock schreef:
    (...)
    Het onschuldig meisje is wat ouder geworden en heeft een leeftijd bereikt waarop ze elke nacht bij iemand anders slaapt.
    Als de weerwolven haar 's nachts vermoorden en ze is niet thuis, wordt ze niet vermoord. Als degene waarbij ze slaapt wordt vermoord, wordt zij ook automatisch vermoord. Het meisje kan er ook voor kiezen om thuis te slapen.
    Met het stemmen geldt het niet.


    Oh, das het hoertje :Y) Excuse-moi, de sloerie, zoals ze bij ons wordt genoemd ^^

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 21:49 ]


    Stenenlikker

    Mag ik nog?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...