Geen zin om te lezen? Lees dan maar niet, ik zeik over leerkrachten
Ik heb mijn school nog nooit zo gehaat als dit schooljaar en de eerste week is nog niet eens om. Eerst dat gedoe met mijn klasgenoot wat nog steeds zo is (sommige van jullie zullen t wel gelezen hebben). Vandaag had ik voor het eerst gym van een leerkracht die ik nooit eerder had gehad voor gym, ik was benieuwd hoe hij zou zijn en ik kon hem na een paar minuten al niet meer uitstaan, hij wordt kwaad bij het minste en irriteert zich zowat aan alles. Maar daar gaat het niet om. Mijn schoenen waren blijkbaar niet goed voor hem dus moet ik maar andere kopen of ik krijgen punten af, ok dan. Maar we moesten dus ook rennen, daar ben ik totaal niet goed in aangezien ik geen conditie heb en snel moe ben. Dus we gingen rennen, (eerder joggen), echt kilometers joggen en kan ik niet, ik ben al moe na een aantal minuten dus ging ik stappen en zat hij steeds te zeggen 'Kom op zeg ga is doorlopen!' en hij liet me ook gewoon overal achter als ik niet kon volgen terwijl hij doorliep met andere hoor en ik wist niet eens waar ze naartoe gingen .. -.-
En dan en na de les zei hij tegen me 'Je hebt nog een maand om wat aan je conditie te doen, want bij test loop je tien ronden of je hebt nul!' like wtf jonge, tien rondjes zonder stappen? Ja daag! Ik zei tegen hem 'Ik ben daar nooit goed in geweest en m'n conditie is gewoon slecht en dan krijg ik maar een nul' en ik liep gewoon van hem weg. Buiten dit is het ook een ongelofelijke onvriendelijke zak en begaapt alle meisjes met open bloesjes en korte rokjes, jakkes gewoon!
Na hem heb je nog dat één wijf van het secretariaat dat ik jaren niet kan uitstaan, maar kom op zeg hoe ze vandaag deed. Deze morgen zaten we (mijn pa en ik) vast in de file dus belde ik mijn school om het te melden, die vrouw (zij dus) vriendelijk aan de telefoon dat alles ok was, kom ik aan op school werd ze kwaad en ging ze zeggen dat ik gewoon te laat was vertrokken thuis, wtf dat was niet eens waar en wie is zij om dat te zeggen terwijl ze het niet eens weet?! -.-
Ik zei zo 'Euh nee en trouwens ik had je toch gebeld en toen was alles goed?' zei ze zo 'Voor één keer is hett goed, de volgende keer in je agenda! En ga nu naar je klas!'. Ik zuchtte is en ging gewoon naar mijn klas.
Ik vraag me echt af wat er is met sommige mensen, als er iets is snap ik dat best, maar je hoeft niet zo te kakken op leerlingen enz. Een jaar of twee jaar geleden ging die van Frans ook dingen achter mijn rug zeggen over me die niet eens waar waren en dan nog wel in mijn eigen klas wanneer ik ziek was.
Tjongejonge ... *zucht*
16 - 09 - '17