• Hooi! (:

    Het leek mij wel leuk om een penvriendin/mailbuddy te hebben. Ik doe het dan wel graag via de mail, voor mijn gevoel kun je dan meer vertellen. Hoewel ik het ook erg leuk zou vinden als iemand brieven wil schrijven. :3
    Laat ik eerst maar eens iets over mezelf vertellen, en oordeel dan zelf maar of het je leuk lijkt om mijn penvriendin te worden. Zo ja, zou je dan zelf ook eventjes wat over jezelf willen vertellen? ^^

    Mijn naam is Yolanda en ik leef inmiddels alweer 16 jaar op deze aardbodem en op 2 December wordt ik 17. Ik woon in het noorden van Nederland in de provincie Drenthe. Mijn hobby's zijn accordeon spelen, tekenen, schrijven, lezen en muziek luisteren en darten. Ik woon in een snackbar/cafe/zaal/whatever en dat is dan ook reuze gezellig, vooral met de dartwedstrijden die hier gehouden worden en met de muziekavonden wanneer er een Amerikaanse artiest komt optreden.
    Ik ben het enigste nog thuiswonende kind. Ja, ik heb een oudere zus (22 jaar), maar zij woont (gelukkig!) op zichzelf. Mijn zus en ik kunnen het totaal níét met elkaar vinden. Met mijn ouders heb ik een hele goede band en zij zijn inmiddels alweer 30 jaar getrouwd.
    We hebben thuis 1 poes (Snoepie) en 4 papagaaien (Jip&Janneke en Tommy&Coco). Op het moment doe ik aan thuisstudie (havo) omdat ik later graag met mijn accordeon naar het conservatorium wil gaan en later een muziekcarriëre maken wil. Maar als ik naar een gewone school zou gaan zou ik geen tijd meer hebben voor mijn muziek. Verder kijk ik graag series zoals NCIS, Twisted, Switched at Birth en ik ben net begonnen met Teen Wolf. Qua muziek hou ik veel van Eminem, 30STM, Linkin Park, Nightcore etc.
    Ook ben ik een enorme Potterhead, en dan ben ik vooral fan van Ron! <3


    Om eerlijk te zijn zou ik niet weten wat ik nog meer zou kunnen vertellen, dus laat het maar weten als het je leuk lijkt om te mailen o.i.d.! (:

    x.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hoi, dit lijkt me wel grappig haha!
    Ik ben Sandra, 19 jaar. Ik zit in me 4e jaar van me opleiding laboratorium. Ik wordt dus laborant ;) en loop het hele jaar stage.
    Mijn hobbys zijn zwemmen/duiken.
    En muziek is heeel erg belangrijk voor me, ik ga dus ook regelmatig naar concerten! Van o.a. 30 Seconds To Mars, Bring Me The Horizon, Anouk, Lady Gaga, U2 ect.
    Harry Potter is ook heel belangrijk voor me! Haha helaas zijn we door alle boeken/films al heel.
    Ik ben in London geweest voor de wizarding world of Harry Potter en Florida staat op het programma!
    Ik vind mensen die pesten / oordelen op personen die fan zijn van een band of ect. heel zielig..
    Misschien vind je me te oud, but that's up to you ;) x


    Dare to live the life you have dreamed for yourself. Go forward and make dreams come true.

    Piazzolla schreef:
    Hoooooi Michelle!!
    Je klinkt me gezellig dus jahoor, ik ben wel geinteresseerd! (: Wil je mailen of brieven schrijven? Of allebei, kan ook, hahahah. :'D


    Hoooooi, haha! Oh, dat maakt me niet zo veel uit. Beide is wel leuk, I guess. (bloos)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Okido, ik ben Shana. Ik ben 16 jaar en speel saxofoon en dwarsfluit. Net zoals jij droom ik er ook van conservatorium te doen. Maar ik denk niet dat ik er goed genoeg voor ben nu ik vergelijk hoeveel jij er voor doet en hoeveel ik er voor doe. Mijn verdere hobby's zijn schrijven, lezen, zingen, gitaar en piano, maar daar heb ik nooit les voor gevolgd. Ook badminton ik en zit ik bij de scouts.
    Ik heb heel veel favoriete films en boeken, teveel om op te noemen en ik hou ook van heel veel muziek stijlen, zo lang het maar niet op dubstep lijkt. Ik hou ook van Harry Potter en heb een grijze tijger, Toby. Nou ja, hij is een kat maar hij lijkt op een mini grijze tijger. Ik kom uit Limburg, België. Ik heb een bloedhekel aan school, vind het heel leuk om te niksen en te slapen en soms ben ik ook wel lui. Ik wil ook ooit mijn eigen boek uitgeven, maar ik heb nog nooit een verhaal afgemaakt, dus dat kan nog heel lang duren. RPG'en vind ik ook heel erg leuk en voor de rest weet ik niets meer over mezelf te vertellen.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 18:48 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    nevermind xD


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    99promises schreef:
    Hoi, dit lijkt me wel grappig haha!
    Ik ben Sandra, 19 jaar. Ik zit in me 4e jaar van me opleiding laboratorium. Ik wordt dus laborant ;) en loop het hele jaar stage.
    Mijn hobbys zijn zwemmen/duiken.
    En muziek is heeel erg belangrijk voor me, ik ga dus ook regelmatig naar concerten! Van o.a. 30 Seconds To Mars, Bring Me The Horizon, Anouk, Lady Gaga, U2 ect.
    Harry Potter is ook heel belangrijk voor me! Haha helaas zijn we door alle boeken/films al heel.
    Ik ben in London geweest voor de wizarding world of Harry Potter en Florida staat op het programma!
    Ik vind mensen die pesten / oordelen op personen die fan zijn van een band of ect. heel zielig..
    Misschien vind je me te oud, but that's up to you ;) x


    Neehoor, ik vind je niet te oud. Het klinkt gezellig, ik stuur je wel een pb. (:
    En ga jij ook naar het concert van 30stm dit jaar? ik moet nog binnenkort kaartjes kopen als ze nog niet uitverkocht zijn. :3

    Morrowind schreef:
    Okido, ik ben Shana. Ik ben 16 jaar en speel saxofoon en dwarsfluit. Net zoals jij droom ik er ook van conservatorium te doen. Maar ik denk niet dat ik er goed genoeg voor ben nu ik vergelijk hoeveel jij er voor doet en hoeveel ik er voor doe. Mijn verdere hobby's zijn schrijven, lezen, zingen, gitaar en piano, maar daar heb ik nooit les voor gevolgd. Ook badminton ik en zit ik bij de scouts.
    Ik heb heel veel favoriete films en boeken, teveel om op te noemen en ik hou ook van heel veel muziek stijlen, zo lang het maar niet op dubstep lijkt. Ik hou ook van Harry Potter en heb een grijze tijger, Toby. Nou ja, hij is een kat maar hij lijkt op een mini grijze tijger. Ik kom uit Limburg, België. Ik heb een bloedhekel aan school, vind het heel leuk om te niksen en te slapen en soms ben ik ook wel lui. Ik wil ook ooit mijn eigen boek uitgeven, maar ik heb nog nooit een verhaal afgemaakt, dus dat kan nog heel lang duren. RPG'en vind ik ook heel erg leuk en voor de rest weet ik niets meer over mezelf te vertellen.


    Och als je je gewoon goed in zet kun je alles bereiken hoor, dus denk niet dat jij het conservatorium niet bereiken kunt door de hoeveelheid tijd die ik erin steek. ;)
    En ik stuur ook jou eventjes een pb. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je lijkt me wel een leuke meid hihi.

    Ik ben Nienke en ik ben ook 16. Op 20 september word ik 17 jaar, dat is al over een paar dagen haha. Ik houd van dansen en lezen. Verder zit ik nu in mijn examenjaar van het vmbo. Eh tja ik weet niet echt wat ik moet zeggen..

    Oke, Ik ben Anouk, ik ben 16 jaar, woon in een dorp in Noord-Brabant tussen Tilburg en Breda. Ik zit op dit moment in 5vwo en heb het profiel N&G/N&T omdat ik het nodig vond om biologie, scheikunde, wiskunde b, natuurkunde te kiezen én economie. Als taal heb ik Frans en volg ik Cambridge English waarvoor ik vorig jaar geslaagd ben voor mijn FCE.
    Ik bespeel geen instrument maar kan wel een beetje zingen, dus een kleine compensatie? c: Ik hockey al heel erg lang, al 10 jaar denk ik en ben de rechtsachter. Onze club is ontzettend klein maar wel heel gezellig, haha.
    Hmm. Ik ben een enorme Potterhead, al toen ik klein was en heb ook The Hunger Games verslonden net zoals Twilight. Mijn favoriete boek is toch wel Pride and Prejudice van Jane Austen. Ik hou ook van chicklits (die lezen zó lekker weg) en heb ook Dan Brown ontdekt.
    Verder kijk ik ontzettend graag films, behalve horror. Ik schrijf heel graag, ben hier op Quizlet.nl ook columnist sinds 2e kerstdag en nu dan ook moderator, wat ik echt heel erg leuk vind om te doen.

    Verder heb ik een bijbaantje, ik werk bij de Albert Heijn in ons dorp, iets wat super gezellig is. Ik hou van Italiaans eten en sowieso die cultuur en ga over 4 weken met school een weekje naar Rome -waar ik ontzettend veel zin in heb-

    Ben ik nog iets vergeten? Oja! Muziek. Ik hou van alles. Ik hou van de oude rocknummers, bands zoals Genesis, The Police, U2. Ik ben groot fan van The Script, waar ik in januari heen ben geweest. Ik moet helaas ook bekennen dat ik One Direction leuk vind, maar dat compenseer ik hopelijk genoeg met andere bands? Ik vind Keane geweldig, net zoals Ed Sheeran en Taylor Swift. Ik luister ook super graag naar Maroon 5 en Ruben Hein (Jazz, echt heerlijke muziek)

    En... Dat was het wel denk ik


    Miep