• Ik was dus vandaag mijn boxen aan het legen, en opeens vond ik een steen terug. Een steen in de vorm van een halve maan die doorzichtig is.
    Er kwamen onmiddellijk tranen in mijn ogen, want die steen betekend voor mij meer dan een groene halve maan steen. Er hangen erg veel herinneringen aan vast.
    Ik heb 'm in het 4de leerjaar van mijn beste vriendin van toen gekregen. In het 5de leerjaar ging die vriendschap stuk, omdat zij mijn vriendin niet meer wou zijn, ik iets gemeens tegen haar zei nadat zij dat zei en het is nooit meer echt goedgekomen.
    Die steen is dus, om het zo te verwoorden, het laatste "overblijfsel" van onze vriendschap. Maar ik weet niet of ik hem moet houden.
    Ik heb er erg hard over nagedacht hem weg te gooien, maar ik weet niet of ik dat moet doen.
    Wat zouden jullie doen?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Arigatou schreef:
    Ik zal hem houden,
    Je hebt een leuke tijd gehad met je vriendin en leuke herinneringen aan haar.
    Deze steen laat gewoon zien dat ondanks dat jullie rot uit elkaar zijn gegaan toch een hele leuke tijd samen hebben gehad.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Niet wegdoen, bij twijfel niet doen. Ergens bewaren tenzij je er echt heel erg veel slechte herinneringen aan hebt.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Gewoon terugstoppen waar je 'm niet kan zien en weggooien als je 'm nog eens vindt en er niets meer bij voelt.


    Has no one told you she's not breathing?

    Nyota schreef:
    (...)

    To be honest, het is ondertussen al bijna 4 jaar geleden dat die vriendschap stuk gegaan is.

    Ja en dus? Ik snap je punt niet.


    effort never betrays you

    Hardy schreef:
    (...)
    Ja en dus? Ik snap je punt niet.


    Dat je zei dat het in feite nog niet zo lang geleden was dat we "uit elkaar gegaan zijn", zeg maar, en dat ik 4 jaar toch wel behoorlijk lang vind.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Father schreef:
    Ik zou hem houden. Gewoon omdat ik een sentimentele idioot ben :'D

    Precies dat ^^ Ik heb ook alle dingen die ik van mn ex gekregen heb, en bioscoopkaartjes enzo.

    Ik zou het gewoon houden. Je hebt ook goede herinneringen aan, neem ik aan.