• Depressie: Een psychische aandoening die tot uiting kan komen in één of meerdere van de volgende symptomen: neerslachtigheid of sombere stemming, niet kunnen genieten van alledaagse gebeurtenissen, gebrek aan zelfwaardering, schuldgevoelens, piekeren, terugkerende gedachten aan de dood of suïcidaal zijn (de aandrang zichzelf van het leven te benemen), pessimisme, duidelijke gewichtsvermindering- of toename, verminderde- of toegenomen eetlust, slaapproblemen, vermoeidheid of verlies van energie, concentratie- of geheugen problemen en besluiteloosheid.

    • Dit verhaal gaat over depressie, zelfbeschadiging en nog enkele heftige dingen.
    • In dit verhaal zijn eigen ervaringen verwerkt
    • Lezen op eigen risico!
    • Ik meld niet, dus neem een abo als je dit verhaal wilt volgen.
    • Ik zal niet al te vaak schrijven, omdat dit nogal gevoelig ligt bij mij.

    Lees eerst het voorwoord alsjeblieft.


    26 - 02 - '16

    Ik vind het heel knap van je dat je erover gaat schrijven, maar zelf ligt het nogal gevoelig bij mij, dus ik denk niet dat ik het ga lezen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    Ik vind het heel knap van je dat je erover gaat schrijven, maar zelf ligt het nogal gevoelig bij mij, dus ik denk niet dat ik het ga lezen.


    Amen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Caffeine schreef:
    Ik vind het heel knap van je dat je erover gaat schrijven, maar zelf ligt het nogal gevoelig bij mij, dus ik denk niet dat ik het ga lezen.


    Dankje, maar ik snap het wel. Ik hoop met mijn story mensen in te kunnen laten zien dat een depressie niet van de ene op de andere dag verdwijnt en wat er allemaal bij komt kijken om het zo maar te zeggen. Aangezien er nog wel eens verkeerde opvattingen over zijn.


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Dankje, maar ik snap het wel. Ik hoop met mijn story mensen in te kunnen laten zien dat een depressie niet van de ene op de andere dag verdwijnt en wat er allemaal bij komt kijken om het zo maar te zeggen. Aangezien er nog wel eens verkeerde opvattingen over zijn.

    Dat vind ik erg goed van je, maar ik ga hem niet lezen omdat ik net van de mijne af ben.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    (...)
    Dat vind ik erg goed van je, maar ik ga hem niet lezen omdat ik net van de mijne af ben.


    Dat snap ik volledig, ik ben dan ook blij voor je dat je het overwonnen hebt (:


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Dankje, maar ik snap het wel. Ik hoop met mijn story mensen in te kunnen laten zien dat een depressie niet van de ene op de andere dag verdwijnt en wat er allemaal bij komt kijken om het zo maar te zeggen. Aangezien er nog wel eens verkeerde opvattingen over zijn.

    Yea well unfortunately I already know.
    Plus wat Caffeine zegt XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het goed dat je er inderdaad over gaat schrijven (ik heb er zelf ervaring mee en bij mij helpt schrijven vaak wel..)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    I left a message at your story. Ik vind het ontzettend knap dat je erover gaat schrijven, Erieka, dat kan lang niet iedereen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bedankt voor de lieve reacties, dat betekend veel voor me


    26 - 02 - '16

    Caffeine schreef:
    Ik vind het heel knap van je dat je erover gaat schrijven, maar zelf ligt het nogal gevoelig bij mij, dus ik denk niet dat ik het ga lezen.

    Ik ook niet, Als het een jaar geleden was, had ik vast klakkeloos een abo genomen om vervolgens in zelfmedelijden te zwemmen. Het rare is dat als ik het zelf schrijf, het me niks doet, maar lezen van anderen dus wel. Maar in elk geval: Succes & ik vind het best knap van je. (flower)


    -

    Ik ga het niet lezen, sorry. Het ligt net als een paar andere Quizletters hier nogal gevoelig bij mij.. Ik ben bang om weer terug te vallen. Maar succes!


    they come, they go