• Ik zat op ad.nl en zag dit- euhhhh...- opmerkelijk nieuws:



    De populaire tv-figuurtjes Laa-Laa, Tinky-Winky, Po en Dipsy staan op straat. Een boerin heeft hun 'huis' onder water gezet. De dagelijkse stroom toeristen die over haar landgoed in Engeland passeerde, werd haar teveel.


    De BBC-kindershow werd van 1997 tot 2001 opgenomen op de boerderij van Rosemary Harding. Na het stopzetten van de met awards overladen serie, brak de tv-zender de set af en bleef er slechts een groene heuvel over. Dat weerhield fans er echter niet van om zonder toestemming het landgoed van de vrouw te betreden en op zoek te gaan naar de 'roots' van de Teletubbies.

    'De kijklustigen sprongen over de omheining en vertrappelden voortdurend mijn velden', aldus Harding. Hoog tijd dus om de graafmachine boven te halen en het terrein om te toveren in een grote vijver, vond de 63-jarige boerin.

    Bron: ad.NL

    ====================

    Eigenlijk had ze er een museum van moeten maken en dan inkomstgeld vragen.:')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 17:23 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Whuuuuuuutt O.o HAhahahaha :'D
    En ik had dan zeker al rijk geweest met dat landgoed. §.§


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Oh, lolol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahahaha, lol (:

    Lol, ik kan het me heel goed voorstellen.

    Draculea schreef:
    Lol, ik kan het me heel goed voorstellen.


    26 - 02 - '16

    Hahah, ik kan me er inderdaad heel goed wat bij voorstellen. Brilliant(krul)


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Oh, daar had ik ook eens willen zijn. ;o


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hahaha wat een verhaal, ik had er idd geld voor gevraagd of er maybe in een teletubbie stijl een café bij geopend en lekker verdienen hehe.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Pff, zonde man. Het is toch wel iets legendarisch en best gaaf. Ze had het beter wat beter kunnen bewaken of zo.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Pff, zonde man. Het is toch wel iets legendarisch en best gaaf. Ze had het beter wat beter kunnen bewaken of zo.

    Of gewoon simpel rijk mee worden. Waar is haar verstand gebleven??


    -

    Ellery schreef:
    (...)
    Of gewoon simpel rijk mee worden. Waar is haar verstand gebleven??


    Dat dacht ik dus ook, je kunt er vanalles mee doen en zelfs slapend rijk worden:P


    Queer zijn is gewoon alles

    Draculea schreef:
    Lol, ik kan het me heel goed voorstellen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cloelia schreef:
    Pff, zonde man. Het is toch wel iets legendarisch en best gaaf. Ze had het beter wat beter kunnen bewaken of zo.


    effort never betrays you

    Cloelia schreef:
    Pff, zonde man. Het is toch wel iets legendarisch en best gaaf. Ze had het beter wat beter kunnen bewaken of zo.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ocharme Teletubbies.


    Some people are art and do art at the same time