• Ik zat op ad.nl en zag dit- euhhhh...- opmerkelijk nieuws:



    De populaire tv-figuurtjes Laa-Laa, Tinky-Winky, Po en Dipsy staan op straat. Een boerin heeft hun 'huis' onder water gezet. De dagelijkse stroom toeristen die over haar landgoed in Engeland passeerde, werd haar teveel.


    De BBC-kindershow werd van 1997 tot 2001 opgenomen op de boerderij van Rosemary Harding. Na het stopzetten van de met awards overladen serie, brak de tv-zender de set af en bleef er slechts een groene heuvel over. Dat weerhield fans er echter niet van om zonder toestemming het landgoed van de vrouw te betreden en op zoek te gaan naar de 'roots' van de Teletubbies.

    'De kijklustigen sprongen over de omheining en vertrappelden voortdurend mijn velden', aldus Harding. Hoog tijd dus om de graafmachine boven te halen en het terrein om te toveren in een grote vijver, vond de 63-jarige boerin.

    Bron: ad.NL

    ====================

    Eigenlijk had ze er een museum van moeten maken en dan inkomstgeld vragen.:')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 17:23 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben daar 2 jaar geleden geweest al stond het toen al deels onderwater.
    Toch wel jammer.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Wat een kreng, heeft ze zomaar een van mijn jeugdsentimenten verzopen O.o


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik zou ook knettergek worden van al die lui. Waarschijnlijk had ik gewoon een mitrailleur of zo gekocht om iedereen op afstand te houden. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Arme tubbies.


    To infinity and beyond •