• Wat doen jullie mee naar school? Een rugzak of handtas??
    Als jullie een handtas mee doen weegt dat dan niet ongelofelijk zwaar???

    Rugzak.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jace schreef:
    Handtas, de boeken die ik niet nodig heb leg ik in m'n kluisje dus dan is het ook niet zo zwaar. (:

    Handtas, ik ben er nog zo eentje die alle boeken in de hand draagt omdat ze niet in haar tas passen (en te lui om op zoek te gaan naar een nieuwe grotere tas)


    Can't control my second personality

    Hashirama schreef:
    Ik haat handtassen. Die klotedingen vallen van je schouder en dan loop je de hele dag met zo'n pleuresding aan je arm. Why god, why do people use that shit?
    Rugtas. Vroeger wel eens een schoudertas, maar daardoor ga ik schuin lopen en das niet chill.


    Deep inside, I've never felt alive

    Gewoon een rugzak, zo'n Eastpack ^^ Gewoon, omdat ik een rugzak fijn vind, en inderdaad een handtas te zwaar vind :') En ik krijg mijn laptop preciés in mijn rugzak geduwd ^^


    Inspiration can hit you any time

    Een kuttas waar ik later hernia van ga krijgen.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Meestal een handtas als ik geen laptop mee hoef. Ik heb een schoudertas (zo'n converse idee) voor als ik mijn laptop mee moet maar die is best groot dus gebruik ik meestal mijn eastpack. Past de laptop ook in. :Y)


    No guts no glory.

    Jace schreef:
    Handtas, de boeken die ik niet nodig heb leg ik in m'n kluisje dus dan is het ook niet zo zwaar. (:


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    een schoudertas. Maat dat is ten strengste af te raden want als je tas echt super zwaar is dan krijgt je arm geen bloed meer en dan val je zo beetje flauw midden in de gang XD

    Rugtas, veel handiger, al zijn meiden met rugtassen wel een uitstervend ras bij ons op school...


    L’amor che move il sole e l’altre stelle.

    Cowboysbag hierrrr. Maar over het algemeen heb ik maar 1 jaar een rugtas gebruikt en ben toen overgestapt naar schouder/handtassen.


    To infinity and beyond •

    Gewoon een Eastpak, zo ééntje waar ook een laptop in past, aangezien ik die nog weleens mee moet nemen naar m'n studie. Op de middelbare heb ik ook altijd met een Eastpak gedaan, dat vind ik gewoon het fijnste.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hashirama schreef:
    Ik haat handtassen. Die klotedingen vallen van je schouder en dan loop je de hele dag met zo'n pleuresding aan je arm. Why god, why do people use that shit?
    Rugtas. Vroeger wel eens een schoudertas, maar daardoor ga ik schuin lopen en das niet chill.

    Haha, dit precies.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hashirama schreef:
    Ik haat handtassen. Die klotedingen vallen van je schouder en dan loop je de hele dag met zo'n pleuresding aan je arm. Why god, why do people use that shit?
    Rugtas. Vroeger wel eens een schoudertas, maar daardoor ga ik schuin lopen en das niet chill.


    This, indeed.


    26 - 02 - '16

    Wat doen jullie mee naar school?
    Descriptieve taalfout. D:
    OT: Ik heb altijd een rugtas mee. Is wat makkelijker en mijn laptop past er gemakkelijk in.


    "Well, well. Look who we've got here!"