• Wat doen jullie mee naar school? Een rugzak of handtas??
    Als jullie een handtas mee doen weegt dat dan niet ongelofelijk zwaar???

    Jace schreef:
    Handtas, de boeken die ik niet nodig heb leg ik in m'n kluisje dus dan is het ook niet zo zwaar. (:

    nerveus schreef:
    Geen van beide.
    Ik heb een schoudertas van Converse.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik heb een rugzak
    Vooral omdat ik ook een laptop heb en dan is een schoudertas zo onhandig, als je dan ook je laptop vast hebt
    En ik heb geen boeken die ik mee moet nemen, alleen schriften


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jace schreef:
    Handtas, de boeken die ik niet nodig heb leg ik in m'n kluisje dus dan is het ook niet zo zwaar. (:


    From these ashes, I will rise

    Mon rugtas, ik vind een handtas niks en zeker omdat het bij elk jaar zwaarder wordt :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik heb een O'Neill schoudertas, die je ook als handtas kan gebruiken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mijn eastpack ^^


    26 - 02 - '16

    Handtas of laptoptas, uh, handtas kan zwaar zijn. Maar ik had altijd driekwart van mn spul in mn kluisje. ;p


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Soms een schoudertas, soms een handtas en soms een rugzak. Hangt er vanaf wat ik mee moet nemen.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb sinds vorig jaar een handtas, het is dat lijn rugzak nergens bij past, want eigenlijk vind ik het meestal irritant. Natuurlijk is het leuk om de school uit te komen en er niet uit te zien alsof je op school hebt gezeten de hele dag (onze school ligt in de stad, dus in de middag en na school hang ik er best wel vaak rond, en met een boekentas wordt je toch iets of wat meer wantrouwig bekeken :] ), maar eigenlijk vind ik zo'n tas dragen behoorlijk irritant. Ik wandel elke ochtend en namiddag 20 minuutjes en dan slaapt altijd mijn hele arm van het dragen van die tas.


    effort never betrays you

    Handtas met laptopvak.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Heb een schoudertas (Ik moet een laptop meenemen) En het is echt kut, lol. Maarja, geen geld.


    I live for the applause, you will die for it.

    een handtas, want ik heb geen boeken :Y)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik haat handtassen. Die klotedingen vallen van je schouder en dan loop je de hele dag met zo'n pleuresding aan je arm. Why god, why do people use that shit?
    Rugtas. Vroeger wel eens een schoudertas, maar daardoor ga ik schuin lopen en das niet chill.


    No growth of the heart is ever a waste

    Rugzak of schoudertas. Ik begrijp het praktische nut van schoudertassen echt niet.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 21:02 ]


    Tijd voor koffie.