• Niemand zal het nu kunnen dobbelchecken, want jullie slapen nu allemaal vast, maar

    1. Als je op Top Quizzen klikt, kom je op een lege bladzijde die top stories ipv top quizzen heet.
    2. Geen enkele Quiz heeft een kudo, maar er staan wel mooi 7 random quizzen in die lijst.

    Random? Ja, echt random. Want 2 van die quizzen is twee jaar geleden gemaakt en vandaag 0 keer gemaakt en toch staat het daar. Er staat ook eentje van minder dan een jaar geleden. Dus het is niet zo dat de meest gemaakte quizzen van gisteren in die lijst staan. Want anders heb ik wel gezegd, dat het top gewoon nog van gisteren is.

    Het is geen wereldprobleem natuurlijk, maar er is dus wel iets achter de schermen mis en ik wou het als een Quizletter netjes even melden. :Y)

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 2:08 ]


    -

    o wow hha


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Het was mij ook al eens opgevallen dat er "Top Stories" boven de top quizzen staat. Dat klopt niet helemaal. :'D

    Maar dat andere lijkt me niet zo'n heel groot probleem. Als vlak na middernacht nog geen enkele quiz een kudo heeft gekregen, is het ook een beetje jammer om de top helemaal leeg te laten. Dan liever wat willekeurige quizzen, toch? ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het was mij ook al eens opgevallen dat er "Top Stories" boven de top quizzen staat. Dat klopt niet helemaal. :'D

    Maar dat andere lijkt me niet zo'n heel groot probleem. Als vlak na middernacht nog geen enkele quiz een kudo heeft gekregen, is het ook een beetje jammer om de top helemaal leeg te laten. Dan liever wat willekeurige quizzen, toch? ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Punt 1: dat is al langer bekend dat daar een verkeerde link staat. Helaas.
    Punt 2: ben je zeker dat het nie gewoon de top van de vorige dag was? Want bij mijn weten, kiest de computer uit dezelfde pot met kudo's zolang er geen nieuwe kudo's gegeven zijn.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Square schreef:
    Het was mij ook al eens opgevallen dat er "Top Stories" boven de top quizzen staat. Dat klopt niet helemaal. :'D

    Maar dat andere lijkt me niet zo'n heel groot probleem. Als vlak na middernacht nog geen enkele quiz een kudo heeft gekregen, is het ook een beetje jammer om de top helemaal leeg te laten. Dan liever wat willekeurige quizzen, toch? ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Scandal schreef:
    Punt 1: dat is al langer bekend dat daar een verkeerde link staat. Helaas.
    Punt 2: ben je zeker dat het nie gewoon de top van de vorige dag was? Want bij mijn weten, kiest de computer uit dezelfde pot met kudo's zolang er geen nieuwe kudo's gegeven zijn.


    De link klopt toch wel? Alleen de titel van de pagina niet. ^^

    En inderdaad, het is natuurlijk mogelijk dat het nog de quizzen van de dag daarvoor waren. De toppen worden pas tien minuten na middernacht (of een ander heel uur) ververst en de aantallen kudo's worden niet meer bijgewerkt tijdens het uur dat een quiz of story in de top staat, dus dan zou het nog lijken alsof wat willekeurige quizzen een heleboel kudo's hadden, terwijl er bij de quiz zelf om twaalf uur wel al gewoon weer nul staat.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kom het hier meteen even melden omdat het ook over de Quizzentop gaat en ik niet wil dat er een miljoen extra topics worden geopend:


    Ik heb dus een Quizzen top 5 :W


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    Ik kom het hier meteen even melden omdat het ook over de Quizzentop gaat en ik niet wil dat er een miljoen extra topics worden geopend:


    Ik heb dus een Quizzen top 5 :W


    Ik denk dat er maar vijf quizzen kudo's hadden toen de top voor het laatst werd samengesteld, dus dan zijn er nou eenmaal niet meer dingen die in de top kunnen staan. Quizzen worden veel minder gekudo'd dan stories, zeker nu school weer is begonnen.

    Het bracht me wel even in de war dat als ik nu op Top Quizzen Vandaag klik, ik een lijst met maar vier quizzen te zien krijg, waarvan er één niet eens in de top staat. Maar de twee quizzen die niet meer in die lijst staan en wel nog in de top zijn inmiddels blijkbaar geïnactiveerd en de quiz die nog niet in de top staat zal waarschijnlijk pas zijn gekudo'd nadat de top was gemaakt, dus dan klopt het toch allemaal.

    Ik ben helemaal voor het nieuwe systeem, maar het is er zeker niet simpeler op geworden. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh, zo. Dan snap ik het.

    En daar denk ik precies hetzelfde over. In elk geval geen miljoen 1D stories meer in de top. Al is dat nu wel zo lol.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 16:53 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.