• Hoihoi =)

    Vandaag heb ik voor mijn broertje zijn verjaardag (binnenkort) een 'sexy bierglas' gekocht. Mijn broertje drinkt graag bier en zit nog steeds in de periode van 'Seks? Hihi'. Je kent het wel, naakte (mooie) vrouwen zijn awesome en de seksscène in de film is extra spannend. Maw, hij is nog steeds door en door een puber ook al wordt hij 18.

    Het glas zelf kostte niet veel, dus ik heb eventueel nog centjes over om het glas te vullen met een versiering. Ik weet alleen niet wat voor versiering. Ik dacht eerst aan condooms (voor de grap), maar dat is zonde van de condooms omdat die al lang voorbij de houdbaarheidsdatum zijn als hij ooit een vriendin zou vinden. :')

    Dus hebben jullie nog leuke ideetjes? Mijn back-upplan zijn snoepjes zoals smarties of m&m's.
    Wat kopen jullie voor de verjaardag van jullie broertjes?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zou er gewoon snoep in doen :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zou er gewoon snoep in doen :P

    Ja, indeed. Ik weet niet wat 'ie lekker vind?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wel penissnoep


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    O O O
    Laatst was een vriendin jarig en een paar vriendinnen waren naar de big bazaar geweest geloof ik en penissnoepjes gekocht (die meteen op waren), roze, pluchen handboeien en mini condooms, for your small fun c:


    Miep

    Caffeine schreef:
    (...)
    Ja, indeed. Ik weet niet wat 'ie lekker vind?

    Alles wat maar zoet is. Van drop en salminak (of hoe je het schrijft) weet ik dat hij het niet lust.
    Mijn back-up plan is ook snoep. =)

    De opvulling hoeft ook niet per se met seks te maken te hebben. Het zou wel grappig zijn. =P
    Maar ik ga binnenkort na school wel zeker nog eens kijken in de Big Bazar voor spulletjes of snoepjes. Of in de Action voor snoepjes. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Xenos heb je ook altijd van die dingen ergens achterin staan ofzo :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Prop er gewoon een snoepstring in, hahaha.
    Also, you bunch of pervs lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fauxlivia schreef:
    Behangplaksel.

    ...

    :Y)

    En tissues.


    ....
    O.o


    quidquid excusatio prandium pro

    Hij hoeft niet perse een vriendin te vinden om seks te hebben. (cat)


    -

    Van die rode snoepmondjes?


    Tijd voor koffie.

    Morticia schreef:
    Prop er gewoon een snoepstring in, hahaha.
    Also, you bunch of pervs lol.


    Das ook een goede!! En haha, zulke cadeaus zijb gewoon geqeldig om te geven en een eer om te ontvangen, aangezien je zulke dingen alleen van je beste vrienden krijgt :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha , leuk idee van het bierglas ! (:
    Ehm , snoep is inderdaad altijd goed ! Verder heb ik zelf eigenlijk ook geen goed idee !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    In Antwerpen, ergens in de buurt van de Grote markt is er volgens mij een winkel die snoepjes in de vorm van piemels en weet ik wat had... :''D Ik weet niet of die nog bestaat, maar dat was er ooit ergens.


    If you had never come out of the blue, I would've stay