• Ik had vandaag mijn eerste dag, en we hadden zo'n kennismakingsuur met de nieuwe mentrix. Ze is nogal hyperactief, maar wel heel aardig, dus daar ben ik wel blij mee. Ze stelde meteen voor of het ons leuk lijkt om volgende week vrijdag met z'n alle pizza te gaan eten en dan naar de bios de nieuwe Percy Jackson kijken, wat ook wel een pluspunt was :Y)
    Hebben jullie nog rare mentoren/klassenuitjes gehad de laatste tijd? :')


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Wow, je hebt echt geluk! Dat is echt leuk!
    Ik heb zowat precies dezelfde klas en dezelfde mentrix, dus niet veel bijzonders.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Oh, dat is echt leuk! C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vorige jaar ging ik uit eten met mijn klas, was erg gezellig.
    Afgelopen vrijdag ben ik naar de Pixar tentoonstelling geweest met mijn klas en nog wat andere klassen, dat vond ik erg leuk.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    We gaan wel volgende week met heel de klas naar de film, maar dat is niet door de titularis geregeld. Ik ben nu wel 'meter' van een eerstejaarsklas, wat wil zeggen dat ik allemaal gekke activiteiten voor hen mag verzinnen! (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ze gingen bij ons zwemmen -onze school staat tegenover het zwembad- en raad eens wie er niet mee kon doen omdat ze weer zo nodig iets moest hebben aan d'r arm?
    Maar over twee weken gaan we nog wel op kamp. (:


    Do what people say you can't.

    Niet echt, we moeten het zelf gezellig maken. :') Al is het nu al leuk met mensen, ik heb mijn draai supersnel gevonden! ^^
    O, maar ik haat het wel dat ik vrijdags super vroeg moet en dan fucking drie uur onderweg ben voor twee luttele uurtjes. Niet eens! Meestal stoppen we na anderhalf uur al, waardoor ik een uur op het station moet wachten. -.-


    "Well, well. Look who we've got here!"