• Opgelet, zeiktopic! Geen zin om te lezen? Dan doe je beter niet ;p

    Vandaag was mijn eerste schooldag van mijn laatste jaar. Vorig jaar zaten we met drie in de klas en nu nog maar met twee omdat één van hun weggegaan is. Ik dacht dat het ok zou komen zo met twee, maar het viel best tegen. Het is niet dat ik mijn klasgenoot niet kan uitstaan en het is wel de eerste schooldag maar toch... Maar soms botst het dus wel is bij ons en het schoonste van al was dat ze mij vandaag gewoon overal achterliet. Niet dat ik niet zelf mijn weg kan vinden en gaan of geen andere vrienden heb, maar dit vond ik echt niet leuk op één of andere manier, ik laat haar ook niet zomaar overal achter. Ik dacht dat we leuk zouden kunnen praten over onze vakantie aangezien ik haar niet meer gehoord had, maar nee ze zei amper tot niks of begon te zagen over haar lief zijn amandelen die weer is ontstoken waren. Verder als ik iets vroeg of zei deed ze gewoon kortaf, ze geeft me gewoon de indruk van 'Echt stom dat ik alleen met jou nog maar in de klas zit.' Ik ga er proberen toch het leukste van te maken omdat het mijn laatste jaar is, maar dan nog, ik denk niet dat het altijd zal goedkomen en ik vaak tegen mijn zin in de klas zal zitten.

    Iemand die nog zoiets heeft meegemaakt heeft? Of iemand die tips heeft hier iets aan te veranderen fzo?


    16 - 09 - '17

    Gubleraholic schreef:
    Ik heb dat sinds groep 8 wel elke jaar gehad. Nu zit ik in de tweede van mbo. Ik zie het zo: ik ben hier voor mezelf. Ik ga om met wat mensen in de klas. En als zo iemand tegen mij zo doet, geef ik zelf geen aandacht meer aan.

    Ik zit dit jaar gelukkig wel met wat mensen van mijn vorige klas.


    Ik negeer haar ook hoor, het is niet dat ik het mij erg aantrek, maar soms is het echt irritant en ze is nu eenmaal mijn enige klasgenoot. En daarbij, ik heb vaak nood aan het sociaal zijn, ook binnen de klas.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Awh, succes nog!


    Dank je, jij ook nog.


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Cirrino schreef:
    (...)

    Dank je, jij ook nog.


    Dankje (:


    16 - 09 - '17

    Aww, balen!
    Ik had vandaag ook mijn eerste dag, 26 mensen in de klas waarmee ik eigenlijk allemaal vrienden ben, dus ik ben echt happy nu :Y)
    + ik heb zo'n beetje het chillste rooster ooit, hele aardige leraren en een aardige mentrix! Heb echt geluk dit jaar alweer


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ailurophilia schreef:
    Ik wil graag weer vakantie, maar om een andere reden als jij denk ik. Ik heb namelijk elke dag het idee dat ik in een soort gat terecht ben gekomen. Ik krijg dan weer helemaal emotionele negativiteitsaanvallen.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio