Heejj,
Voor de Belgen(Ik weet niet voor Nederland) is het vakantie!Nou,ik vind dat heel leuk enzoo,,maar ik heb niks te doen --'
Nou mijn vraag,wat gaan jullie in de vakantie doen?
Of voor degene die geen vakantie hebben,wat willen jullie doen??
x
-
24 okt 2008 - 17:0524 okt 2008 - 17:07
Ikke ga maandag naar een binnenspeeltuin van vrienden [/Weet niet of ik r zelf ga in spelen aber dan gaan we daar zo met een hele groep naartoe enseu ^^] En dinsdag ga ik met een vriendin naar de cinema+shoppen, woensdag komt er misschien een vriendin en van donderdag t/m zondag ga ik naar de ARDENNEN x]
24 okt 2008 - 17:08VAKANTIE!! Euhm gaan shoppen in Antwerpen, naar vrienden gaan, op café gaan, cinemaa, wat is er nog al te doen hier? ><
What you see, is what you get.
24 okt 2008 - 17:08Vakantie bijna over. nog maar 1 dag.
24 okt 2008 - 17:1124 okt 2008 - 17:11Mijn verjaardag vieren (woensdag) en eh,Huiswerk -_-' maar vooral quizen maken en morgen naar een fuif (:
The soul needs autumn.
24 okt 2008 - 17:12Mijn verjaardag vieren (woensdag) en eh,Huiswerk -_-' maar vooral quizen maken en morgen naar een fuif (:
Gelukkige verjaardag voor woensdag x'] moest ik het vergeten ^^
Welke fuif? xWhat you see, is what you get.
24 okt 2008 - 17:18Euhm, deze zondag ga ik naar een vriendin voor een groepswerk ><
- Maandag: naar pia <3
- Dinsdag: Met Freya naar Antwerpen <33
- Woensdag op donderdag blijft Alison slapen en gaan we naar brussel.
- Vrijdag wordt ik 'geopereerd'
- En als ik kan, ga ik zaterdag met Sarah naar de film.
- Zondag: rustdag ^^Shakin' their ass like they just don't care.
24 okt 2008 - 17:19Euhm, deze zondag ga ik naar een vriendin voor een groepswerk ><
- Maandag: naar pia <3
- Dinsdag: Met Freya naar Antwerpen <33
- Woensdag op donderdag blijft Alison slapen en gaan we naar brussel.
- Vrijdag wordt ik 'geopereerd'
- En als ik kan, ga ik zaterdag met Sarah naar de film.
- Zondag: rustdag ^^
geopereerd? Mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen waarom wel? ..What you see, is what you get.
24 okt 2008 - 17:2024 okt 2008 - 17:23(...)
geopereerd? Mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen waarom wel? ..
Het is niet echt geopereed worden hoor ^^ daarom dat ik het tussen aanhalingstekens zette. Ik heb zo een soort van moedervlekje dat later kanker kan veroorzaken en voor de zekerheid gaan ze die er nu al uitsnijden ^^ Gelukkig is die nu nog niet gevaarlijk [/opluchting] Ik kijk vet uit naar vrijdag! Eindelijk van dat lelijk puntje verlost op mijn buik (: Het rare is dat ik dat puntje vroeger niet had >< dat is gewoon, zeg maar: erop gegroeit ^^ achja, wat een 'verhaal' om hierop te plaatsen ^^Shakin' their ass like they just don't care.
24 okt 2008 - 17:25(...)
Het is niet echt geopereed worden hoor ^^ daarom dat ik het tussen aanhalingstekens zette. Ik heb zo een soort van moedervlekje dat later kanker kan veroorzaken en voor de zekerheid gaan ze die er nu al uitsnijden ^^ Gelukkig is die nu nog niet gevaarlijk [/opluchting] Ik kijk vet uit naar vrijdag! Eindelijk van dat lelijk puntje verlost op mijn buik (: Het rare is dat ik dat puntje vroeger niet had >< dat is gewoon, zeg maar: erop gegroeit ^^ achja, wat een 'verhaal' om hierop te plaatsen ^^
oO Woow x] *Ik weet vandaag echt niets zinnigs te zeggen sorry* Achjah, hopelijk gaan ze je niet te hard pijn doen x) *zie je wel dat ik vandaag niets zinnigs zeg*24 okt 2008 - 17:29(...)
oO Woow x] *Ik weet vandaag echt niets zinnigs te zeggen sorry* Achjah, hopelijk gaan ze je niet te hard pijn doen x) *zie je wel dat ik vandaag niets zinnigs zeg*
hha ^^ ach, een vriendin heeft het ook al gedaan en ze had amper pijn dus dat zal wel geen probleem zijn (:Shakin' their ass like they just don't care.
24 okt 2008 - 17:38(...)
Het is niet echt geopereed worden hoor ^^ daarom dat ik het tussen aanhalingstekens zette. Ik heb zo een soort van moedervlekje dat later kanker kan veroorzaken en voor de zekerheid gaan ze die er nu al uitsnijden ^^ Gelukkig is die nu nog niet gevaarlijk [/opluchting] Ik kijk vet uit naar vrijdag! Eindelijk van dat lelijk puntje verlost op mijn buik (: Het rare is dat ik dat puntje vroeger niet had >< dat is gewoon, zeg maar: erop gegroeit ^^ achja, wat een 'verhaal' om hierop te plaatsen ^^
whaat >< Das raar ^^ Ik heb owk moedervlekjes, maar heb nog niet gehoord dat die kanker kunnen veroorzaken, dusja tot nu toe ga ik ze nog niet laten weghalenWhat you see, is what you get.
24 okt 2008 - 18:1524 okt 2008 - 18:29