Hatsumomo schreef:
(...)
Ik kreeg bij de kapper de tip om het masker voordat je ging slapen gewoon in te doen en dan 's morgens uit te spoelen. Of gewoon een paar uur voordat je gaat douchen.
Hoe doe je dat eigenlijk? Op droog haar insmeren (voordat je gaat shampoo-en) of gewoon alleen je kop natmaken, shampoo-en en daarna dat masker erin doen?
Wat ik tot dusver deed onder de douche was shampoo - uitspoelen - conditioner - douchegel (zodat de conditioner een paar minuten kan inwerken terwijl ik mezelf aan het insmeren/afspoelen ben) - conditioner uitspoelen - done!
Maar heb het idee dat ik de conditioner wat langer in moet laten zitten..
ON: Wat ik altijd doe is een knot (eigenlijk letterlijk een knoop) maken van m'n haar omdat ik vaak geen elastiekjes op zak heb. Yes, laziness and carelessness to the max. Maar dit kan alleen met vrij stug haar. Met heel zacht en glad haar glijdt die knoop er zo uit. Anyway, ik pak m'n haar, draai het een paar keer en maak er gewoon letterlijk een knoop in op m'n hoofd, wat blijft zitten. En, elastieken zonder metaal zoals al mensen hebben gezegd. They are win!
[ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 15:52 ]
No growth of the heart is ever a waste