Vroeger had ik daar ook last van. Mijn haar is nu nog steeds dun, maar het lijkt toch iets minder breekbaar te zijn. Misschien dat het bij jou met de tijd ook minder wordt? Mijn kapper heeft me toen de tijd geadviseerd om ipv deze elastiekjes met een ijzertje (want mij werd verteld dat dit hetgeen is dat het haar afbreekt);
Deze tegebruiken;
$(KGrHqF,!qsFGhQbe(vrBRsNf)EOLQ~~60_82.JPG" style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />
Nu vind ik deze persoonlijk heel lelijk, dus gebruik ik deze;
Er zit geen ijzertje op (wel een klein verhard stukje, maar dat is heel smal). Mijn kapper gaf me laatst nog de tip om het stiekje gewoon wat losser te doen. Je haar kan dan wat naar beneden zakken, maar als je het goed doet, kan dat juist heel erg leuk staan.
Verder kan ik je er niet echt mee helpen, omdat voor mij het probleem hiermee is opgelost. Ik hoop dat je hier iets aan hebt of aan een van de bovenstaande opties (: Die van de conditioners lijkt me ook een goed idee! Alleen zou ik er persoonlijk niet mee gaan slapen... Je kussen zou er heel vies van worden denk ik.
Hamartia