• Lang geleden, in een Koninkrijk ver weg van hier, woonden er eens vier witches. Elke avond kon je zo in het zwart bedekt over de straten horen lopen . Men ging elke dag met angst in hun hart naar bed, om de volgende morgen tot de conclusie te komen dat een of meerdere kinderen zijn verdwenen. Eenmaal verdwenen, zagen ze de kinderen nooit meer terug. Alleen 1 geheimzinnig persoon wist wat het lot van de kinderen is. Maar omdat ze jarenlang de spot met haar dreven, was geheimhouding haar stille wraak. De koning werd met de dag banger. Men vreesde dat de koningsdochter als laatste bewaard zal worden. Toen hij dagenlang niets anders meer deed dan alleen bezorgt op zijn kamer zitten, besloten zijn bedienden de hulp van een gevreesde Maria erbij te roepen. Elke laatste zaterdag van de maand, ontmoeten de vier witches elkaar op een afgelegen plek, waar niemand hun ooit zal vinden. Ze vertelden elkaar geheimpjes en wisselden tips uit. Hun bijeenkomsten zijn zo geheimzinnig, dat niet eens familieleden ervan wisten, totdat er op een dag, niemand minder dan een zekere Maria op hun zat te wachten.


    Omgeving.




    Rollen.
    Witches (4)
    ~ Angelin Morwood door Paddo
    ~Serafina Willow Moragg door VladiFerr
    ~ Wivina Penelope Flannagan door Fortunatis
    ~ Amethyst Belladonna Blackwood door Timelesss

    Koninklijke Familie (3)
    ~ Koning: Tarwin Linchaster door Paddo
    ~ Koningin: Kerianna Seren Linchaster van Frey door geleninja
    ~ Prinses Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen?? door Timelesss

    Bedienden (2)
    ~ Nathaniël Sean Ballard.door VladiFerr
    ~ Rozie Emmadochter door geleninja

    Gewone Burgers (5)
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~

    Gevangen kinderen. (5)
    ~ Alicia Smith door Cenation
    ~ Katniss Abigail Ballard door VladiFerr
    ~ gereserveerd door Fortunatis
    ~ Celina Merrador door walkingfar
    ~ gereserveerd door Rey

    Losse rollen.
    ~ Heather Joan Wright door Silversnow
    ~ Maria Lightbringerdoor Paddo

    Wil je meedoen? Leuk! Vul meteen je rol in of reserveer eentje. Let wel op: Reserveringen blijven 24 uur staan, dan komt het vrij te staan voor iemand anders om mee te doen.

    Dit moet je invullen als je mee wilt doen:
    Rol:
    Volle Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Grootste angst:
    Zwakke punt:
    Uiterlijk: (alleen foto is genoeg.)
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels.
    Regels, zodat deze RPG leuk en geweldig verloopt.

    1. Alleen inschrijven als je echt van plan bent actief mee te doen.
    2. Geen ruzie AUB!
    3. Geer Mary sue's.
    4. OOC tussen haakjes. {}[]()
    4. Minstens 5 regels BIJ bij elk stukje.
    5. Tenzij ik anders aangeef open alleen ik : Ellery de topics. Dit zodat ik alles in controle kan houden. Anders blijf ik niet meer zo snel op de hoogte van wie zich uitschreef en wie haar.zijn plek innam.
    6. Afwezigheid graag doormelden.
    7. Speel met de ander mee, niemand buitensluiten.
    8. Niet alleen 1 op 1 spelen.
    9. Naamsverandering graag doorgeven.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 21:42 ]


    -

    Ellery schreef:
    Beste witches, gaat dit nog over deze awesome RPG? (cool)


    Sorry :$


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Sorry :$

    You have been forgiven :Y)


    -

    Paddo schreef:
    (...)

    Een kleine tip: Kijk naar mijn rol van de Koning :)
    Het is zijn dochter en de achternamen kloppen niet :P


    o jah, dom dom dom sorry! Changed


    I like my choices. I hope she likes hers.

    speechlesss schreef:
    (...)

    o jah, dom dom dom sorry! Changed


    Hahahaha is niet erg!! :D
    Kan ieder overkomen! :)
    Daarom zei ik het ook even :)

    Rol: Koningin (als dat mag)
    Volle Naam: Kerianna Seren Linchaster van Frey (van Frey is haar meisjesnaam)
    Leeftijd: 36
    Geslacht: vrouw
    Innerlijk: Kerianna kan ijskoud overkomen, dit is ze alleen niet. Ze geeft soms echt om mensen, maar ze vind het moeilijk om dit te uiten en komt daardoor soms hard en streng over. Hoewel ze het soms moeilijk brengt probeert ze wel altijd aan haar dochter te laten zien dat ze om haar geeft. Ze kan heel koppig zijn, als ze iets wil dan moet dat op haar manier en ze kan dan vaak niet inzien dat een andere aanpak ook goed of beter kan zijn. Ze vergeeft moeilijk en vergeet nooit iets en ze kan hard op treden. Ze neemt het vaak op voor meisjes en vrouwen die mishandeld worden en heeft geen genade voor moordenaars, verkrachters en mishandelaars. Volgens haar is er maar een plek voor dat soort mensen en dat is aan de galg. Als iemand ooit haar dochter iets aan zou dan is er geen plek op de wereld waar hij of zij veilig zou zijn voor haar wraak. Ze zal over lijken gaan om haar dochter te beschermen.
    Grootste angst: dochter verliezen, moeten toezien hoe haar dochter word uitgehuwelijkt aan een man waar ze niet verliefd op is.
    Zwakke punt: haar dochter (Fay’den-river Linchaster)
    Uiterlijk:


    Geschiedenis: Kerianna werd geboren in een gezin van adel. Haar ouders hielden niet van elkaar en toonden haar ook nooit echt liefde. Haar moeder stief toen ze 7 was en haar vader kon niet met meisjes om gaan en gaf haar daarom maar dezelfde harde opvoeding als haar broers. Daarbij leerde ze gevechtstechnieken, zelfverdediging, oorlog strategie, sterrenkunde, wiskunde, filosoferen, de geschiedenis, discuteren en verschillende talen. Dit klinkt misschien goed, maar haar vader was een drilmeester die geen tegenspraak of opgeven duldde, nooit deed ze iets goed of snel genoeg. Ze groeide dus op tussen de mannen, maar kreeg in het geheim lessen in het verleiden van mannen door de hoeren van haar vader en broers.
    Kerianna werd op haar 17e uitgehuwelijkt aan de koning. Wat bijna niemand wist is dat ze smoorverliefd was op haar leraar filosofie en geschiedenis (Yadiel) die enkele weken voor haar huwelijk verdween. Ze is er nooit achter gekomen of hij vertrokken is zonder iets te zeggen of dat er iets anders gebeurd is (ze heeft altijd het vermoeden gehad dat haar broer er iets te maken had met Yadiels verdwijning), maar ze is nooit helemaal over hem heen gekomen. Ze houd met heel haar hart van haar dochter Fay’den-river en, hoewel ze niet verliefd is op hem en ze het waarschijnlijk zelf niet eens weet, houd ze ook heel veel van haar man.
    Extra De dingen die niemand over Kerianna weet: In tegenstelling tot de meeste adellijke vrouwen kan Kerianna zich behoorlijk goed verdedigen. Ook is ze behoorlijk goed in het verleiden en misleiden van mannen. Ze kent een aantal vergiften en weet ook hoe ze die moet gebruiken.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 17:00 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Rol: Koningin (als dat mag)
    Volle Naam: Kerianna Seren Linchaster van Frey (van Frey is haar meisjesnaam)
    Leeftijd: 36
    Geslacht: vrouw
    Innerlijk: Kerianna kan ijskoud overkomen, dit is ze alleen niet. Ze geeft soms echt om mensen, maar ze vind het moeilijk om dit te uiten en komt daardoor soms hard en streng over. Hoewel ze het soms moeilijk brengt probeert ze wel altijd aan haar dochter te laten zien dat ze om haar geeft. Ze kan heel koppig zijn, als ze iets wil dan moet dat op haar manier en ze kan dan vaak niet inzien dat een andere aanpak ook goed of beter kan zijn. Ze vergeeft moeilijk en vergeet nooit iets en ze kan hard op treden. Ze neemt het vaak op voor meisjes en vrouwen die mishandeld worden en heeft geen genade voor moordenaars, verkrachters en mishandelaars. Volgens haar is er maar een plek voor dat soort mensen en dat is aan de galg. Als iemand ooit haar dochter iets aan zou dan is er geen plek op de wereld waar hij of zij veilig zou zijn voor haar wraak. Ze zal over lijken gaan om haar dochter te beschermen.
    Grootste angst: dochter verliezen, moeten toezien hoe haar dochter word uitgehuwelijkt aan een man waar ze niet verliefd op is.
    Zwakke punt: haar dochter (Fay’den-river Linchaster)
    Uiterlijk:


    Geschiedenis: Kerianna werd geboren in een gezin van adel. Haar ouders hielden niet van elkaar en toonden haar ook nooit echt liefde. Haar moeder stief toen ze 7 was en haar vader kon niet met meisjes om gaan en gaf haar daarom maar dezelfde harde opvoeding als haar broers. Daarbij leerde ze gevechtstechnieken, zelfverdediging, oorlog strategie, sterrenkunde, wiskunde, filosoferen, de geschiedenis, discuteren en verschillende talen. Dit klinkt misschien goed, maar haar vader was een drilmeester die geen tegenspraak of opgeven duldde, nooit deed ze iets goed of snel genoeg. Ze groeide dus op tussen de mannen, maar kreeg in het geheim lessen in het verleiden van mannen door de hoeren van haar vader en broers.
    Kerianna werd op haar 17e uitgehuwelijkt aan de koning. Wat bijna niemand wist is dat ze smoorverliefd was op haar leraar filosofie en geschiedenis (Yadiel) die enkele weken voor haar huwelijk verdween. Ze is er nooit achter gekomen of hij vertrokken is zonder iets te zeggen of dat er iets anders gebeurd is (ze heeft altijd het vermoeden gehad dat haar broer er iets te maken had met Yadiels verdwijning), maar ze is nooit helemaal over hem heen gekomen. Ze houd met heel haar hart van haar dochter Fay’den-river en, hoewel ze niet verliefd is op hem en ze het waarschijnlijk zelf niet eens weet, houd ze ook heel veel van haar man.
    Extra De dingen die niemand over Kerianna weet: In tegenstelling tot de meeste adellijke vrouwen kan Kerianna zich behoorlijk goed verdedigen. Ook is ze behoorlijk goed in het verleiden en misleiden van mannen. Ze kent een aantal vergiften en weet ook hoe ze die moet gebruiken.


    Heb nu al zin om met mijn "familie" te RPen :D
    Dat gaat echt een geweldig stuk worden telkens in het paleis en daar buiten :D
    Dochter en vrouw zijn beide top personages waar ik maar al te graag me zou gaan RPen :D
    Blij dat ik de koning heb gekozen :D

    Even een vraagje (=
    Hoe ziet de omgeving eruit??
    Zoals (bijv.) Schotland, Frankrijk etc.
    Wanr dan weet ik hoe de omgeving eruit ziet en dan kan ik me daarop beter inspelen ;')


    "Rebellion's are build on hope"

    Paddo schreef:
    (...)

    Heb nu al zin om met mijn "familie" te RPen :D
    Dat gaat echt een geweldig stuk worden telkens in het paleis en daar buiten :D
    Dochter en vrouw zijn beide top personages waar ik maar al te graag me zou gaan RPen :D
    Blij dat ik de koning heb gekozen :D


    Ja, het lijkt me ook zo leuk, maar misschien moeten we nog even pben over de relatie tussen de koning en de koningin. Ze zijn een getrouwd stel dus die hebben altijd hun irritaties en zo.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Ja, het lijkt me ook zo leuk, maar misschien moeten we nog even pben over de relatie tussen de koning en de koningin. Ze zijn een getrouwd stel dus die hebben altijd hun irritaties en zo.


    Geen slecht idee :)
    dan hebben we al deels dingen die we dan in de RP kunnen gebruiken :D
    Ik PB je meteen!! :D

    Heather is klaar.


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Fortunatis schreef:
    Rol: Witch
    Volle Naam: Wivina Penelope Flannagan
    Leeftijd: 24 Jaar, al gedraagd ze zich nog erg jong.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Wivina is een speelse vrouw, die zich over het algemeen erg jong gedraagd. Ze kan soms ook een beetje sadistisch zijn en haar humor is soms nogal duister. Het is niet dat ze slecht zit, maar het zit in haar karakter. Over het algemeen is ze dan ook niet gemeen, maar kan het wel zijn: Wivina kan in een oogopslag iemands zwakke plek ontdekken, om die, naar believen tegen de persoon zelf te gebruiken. Verder is ze erg aardig voor nieuwelingen en meestal ook voor kinderen. Wivina handelt snel uit impulsiviteit, wat voor ondoordachte situatie's kan zorgen. Bovendien is Wivina ook een beetje overenthousiast soms. Wivina kan echter wel een bron van wijsheid zijn voor de mensen die het nodig hebben.
    Grootste angst: Opgesloten zitten, en voor de rest van haar lange leven vast zitten.
    Zwakke punt: Wivina is soms nogal impulsief, wat slecht kan uitkomen in bepaalde situatie's. Ook is ze erg gehecht aan haar ketting (Een zwarte, lederen band met een bruin zakje eraan, met een edelsteen). Het draagt geen magische krachten, maar ze heeft het wel altijd om.
    Uiterlijk:


    Wivina heeft bruin haar met bruine ogen. In de nacht worden haar ogen groen.
    Geschiedenis:
    Extra: Wivina houdt van katten, vooral van Zwarte. Niet omdat ze ongeluk brengen, maar omdat mensen zo bang voor ze lijken te zijn, vind ze ze extra leuk.


    omg dat plaatje is clara van doctor who !!!!!

    Wanneer gaan we precies beginnen met deze RPG? :)
    Begin namelijk allemaal ideetjes te krijgen voor mijn personages :D

    Paddo schreef:
    Wanneer gaan we precies beginnen met deze RPG? :)
    Begin namelijk allemaal ideetjes te krijgen voor mijn personages :D


    ik heb helaas nog geen ideeën xp


    16 - 09 - '17

    ik wil eigenlijk wel gewoon beginnen en dan zie ik wel waar ik uit kom


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    VladiFerr schreef:
    Even een vraagje (=
    Hoe ziet de omgeving eruit??
    Zoals (bijv.) Schotland, Frankrijk etc.
    Wanr dan weet ik hoe de omgeving eruit ziet en dan kan ik me daarop beter inspelen ;')

    Uhm, ik ga proberen foto's ervan te vinden, zodat het duidellijker is.
    @Iedereen die vroeg wanneer we beginnen: over een uurtje? Ik ga even snel wat foto's opzoeken en een topic aanmaken


    -