• Lang geleden, in een Koninkrijk ver weg van hier, woonden er eens vier witches. Elke avond kon je zo in het zwart bedekt over de straten horen lopen . Men ging elke dag met angst in hun hart naar bed, om de volgende morgen tot de conclusie te komen dat een of meerdere kinderen zijn verdwenen. Eenmaal verdwenen, zagen ze de kinderen nooit meer terug. Alleen 1 geheimzinnig persoon wist wat het lot van de kinderen is. Maar omdat ze jarenlang de spot met haar dreven, was geheimhouding haar stille wraak. De koning werd met de dag banger. Men vreesde dat de koningsdochter als laatste bewaard zal worden. Toen hij dagenlang niets anders meer deed dan alleen bezorgt op zijn kamer zitten, besloten zijn bedienden de hulp van een gevreesde Maria erbij te roepen. Elke laatste zaterdag van de maand, ontmoeten de vier witches elkaar op een afgelegen plek, waar niemand hun ooit zal vinden. Ze vertelden elkaar geheimpjes en wisselden tips uit. Hun bijeenkomsten zijn zo geheimzinnig, dat niet eens familieleden ervan wisten, totdat er op een dag, niemand minder dan een zekere Maria op hun zat te wachten.


    Omgeving.




    Rollen.
    Witches (4)
    ~ Angelin Morwood door Paddo
    ~Serafina Willow Moragg door VladiFerr
    ~ Wivina Penelope Flannagan door Fortunatis
    ~ Amethyst Belladonna Blackwood door Timelesss

    Koninklijke Familie (3)
    ~ Koning: Tarwin Linchaster door Paddo
    ~ Koningin: Kerianna Seren Linchaster van Frey door geleninja
    ~ Prinses Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen?? door Timelesss

    Bedienden (2)
    ~ Nathaniël Sean Ballard.door VladiFerr
    ~ Rozie Emmadochter door geleninja

    Gewone Burgers (5)
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~

    Gevangen kinderen. (5)
    ~ Alicia Smith door Cenation
    ~ Katniss Abigail Ballard door VladiFerr
    ~ gereserveerd door Fortunatis
    ~ Celina Merrador door walkingfar
    ~ gereserveerd door Rey

    Losse rollen.
    ~ Heather Joan Wright door Silversnow
    ~ Maria Lightbringerdoor Paddo

    Wil je meedoen? Leuk! Vul meteen je rol in of reserveer eentje. Let wel op: Reserveringen blijven 24 uur staan, dan komt het vrij te staan voor iemand anders om mee te doen.

    Dit moet je invullen als je mee wilt doen:
    Rol:
    Volle Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Grootste angst:
    Zwakke punt:
    Uiterlijk: (alleen foto is genoeg.)
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels.
    Regels, zodat deze RPG leuk en geweldig verloopt.

    1. Alleen inschrijven als je echt van plan bent actief mee te doen.
    2. Geen ruzie AUB!
    3. Geer Mary sue's.
    4. OOC tussen haakjes. {}[]()
    4. Minstens 5 regels BIJ bij elk stukje.
    5. Tenzij ik anders aangeef open alleen ik : Ellery de topics. Dit zodat ik alles in controle kan houden. Anders blijf ik niet meer zo snel op de hoogte van wie zich uitschreef en wie haar.zijn plek innam.
    6. Afwezigheid graag doormelden.
    7. Speel met de ander mee, niemand buitensluiten.
    8. Niet alleen 1 op 1 spelen.
    9. Naamsverandering graag doorgeven.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 21:42 ]


    -

    Rol: Geheimzinnige persoon
    Volle Naam: Heather Joan Wright
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Vrouw
    Innerlijk: Heather is van nature een vrolijke en energieke vrouw, maar door haar ouders is dit altijd de kop ingedrukt. Hierdoor is ze bijna chagrijnig naar de rest van de wereld toe. Ze doet niks meer voor anderen, meer omdat ze uit ervaring weet dat ze er toch niks voor terug krijgt. Alleen als ze iemand helpt, betekend dat dat ze er zelf beter van wordt. Maar omdat ze niet wil dat iemand dichtbij haar komt, is dit praktisch nooit.
    Haar mond is altijd een rechte streep en gaat nooit verder dan een spottende glimlach. Ze is bijdehand en sarcastisch en haar echte emoties zijn vaak moeilijk te peilen. Ze is meer een doener, en laat het denken liever aan anderen over, als het om grote plannen gaat.
    Ze leeft in en van de natuur en trekt eigenlijk altijd rond.
    Grootste angst: Heather heeft een grote angst voor slakken en andere kleine, glibberige beestjes. Ze gaat niet gillen of zo, maar probeert wel zo snel mogelijk weg te komen.
    Zwakke punt: Heather kan er niet tegen kinderen pijnt te doen, of ze pijn te zien lijden.
    Uiterlijk:


    Geschiedenis: Heather werd geboren in een klein, arm dorpje in een koninkrijk ver weg. Van jongs af aan moest ze werken, en ze deed het nooit goed. Daarom besloot ze op 14-jarige leeftijd weg te lopen. Ze werd na een paar weken gevonden door een Witch en door hen opgeleid. Toen op haar twintigste bleek dat ze niet zo sterk als de andere Witches was, werd ze buitengesloten en is ze weggegaan. Ze is toen een paar jaar gaan dwalen, maar door haar uiterlijk en haar mysterieuze geschiedenis is iedereen haar gaan benijden.
    Extra: Ze wordt door iedereen in het koninkrijk Senca genoemd, bijna niemand kent haar echte naam.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 19:36 ]


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Cenation schreef:
    Sorry dat ik zo laat ben met mijn rol!

    Rol: Ontvoerd kind
    Volle Naam: Alicia Smith
    Leeftijd: 15
    Geslacht: Vrouw
    Innerlijk: Alicia kan af en toe dapper overkomen, maar dan is de situatie waarschijnlijk niet al te erg of te angstaanjagend. Ze is namelijk een banger typetje dat niet snel durft opkomen voor zichzelf en zich liever verstopt. Ze is een stil meisje, dat niet veel praat en dus ook niet erg sociaal is. Zo is ze ook nogal verlegen en onzeker en laat liever een ander het woord doen, ze durft niet snel iemand aan te spreken en houdt ook niet afgaan. Verder is ze best een slim meisje, maar komt nooit als eerst met ideeën of plannen als die er moeten komen, ze laat liever eerst een ander denken en denkt dan pas zelf. Ook is ze erg emotioneel en huilt dus wel is sneller dan een ander, zelfs als er niet eens wat ergs aan de hand is. Ze durft niet snel vrienden maken omdat ze denkt dat niemand haar kan hebben of uitstaan of omdat ze overkomt als een bang kippetje.
    Grootste angst: Het donker
    Zwakke punt: Laat zich makkelijk doen
    Uiterlijk:


    Geschiedenis: Alicia is opgegroeid in een kleine familie die niet al te rijk is, ze hadden net genoeg geld om rond te komen. Samen met haar jongere zusje die net wat meer durft in tegenstelling tot Alicia zelf, lopen ze soms dagen op straat rond om te stelen. Door een verkeerde handeling en Alicia die betrapt werd, werd haar zusje bijna ontvoerd, maar een oudere dame van de rijkere families kon dit voorkomen en zorgt elke maand dat er wat geld richting de familie Smith komt.
    Extra: /


    Mijn rol is klaar


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)


    Mijn rol is klaar


    Ik vind hem leuk ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Rol: Prinses
    Volle Naam: Fay’den-river Linchaster
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwlijk
    Innerlijk: Fay'den is een zachtaardig, behulpzaam en zorgzaam meisje. Ze helpt de bewoners als er weer kinderen ontvoert zijn door de heksen. Alleen als ze 18 word moet ze gaan trouwen met een prins van een ver koninkrijk , maar eigenlijk is ze verliefd op het koks hulpje.
    Grootste angst: Haar volk en familie kwijtraken
    Zwakke punt: Haar familie
    Uiterlijk: (alleen foto is genoeg.)


    Geschiedenis: Fay'den is een meisje die met heel veel liefde is opgegroeid haar ouders hebben van jongs af aan geleerd wat liefhebben is. Ze is niet het verwende meisje, die je soms tegenkomt.
    Extra: Voor buitenstaanders (ook bewoners) kan ze soms erg mysterieus overkomen

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 20:30 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    {Ideas --> Fortunatis}


    Tijd voor koffie.

    speechlesss schreef:
    Rol: Prinses
    Volle Naam: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwlijk
    Innerlijk: Fay'den is een zachtaardig, behulpzaam en zorgzaam meisje. Ze helpt de bewoners als er weer kinderen ontvoert zijn door de heksen. Alleen als ze 18 word moet ze gaan trouwen met een prins van een ver koninkrijk , maar eigenlijk is ze verliefd op het koks hulpje.
    Grootste angst: Haar volk en familie kwijtraken
    Zwakke punt: Haar familie
    Uiterlijk: (alleen foto is genoeg.)


    Geschiedenis: Fay'den is een meisje die et heel veel liefde is opgegroeid haar ouders hebben van jongs af aan geleerd wat liefhebben is. Ze is niet het verwende meisje, die je soms tegenkomt.
    Extra: Voor buitenstaanders (ook bewoners) kan ze soms erg mysterieus overkomen


    Een kleine tip: Kijk naar mijn rol van de Koning :)
    Het is zijn dochter en de achternamen kloppen niet :P

    Het is hier stil


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Het is hier stil

    Don't pannick....yet zometeen komt er leven.


    -

    Hahahaha xD
    Hopelijk wel ja! :D
    T lijkt mij namelijk een awesome RPG die we kunnen maken! :D

    Paddo schreef:
    Hahahaha xD
    Hopelijk wel ja! :D
    T lijkt mij namelijk een awesome RPG die we kunnen maken! :D


    Ja *gayhand*
    Hahha, het wordt echt awesome.


    -

    Paddo schreef:
    Hahahaha xD
    Hopelijk wel ja! :D
    T lijkt mij namelijk een awesome RPG die we kunnen maken! :D


    Hey! Ik ken jou!
    Wij hadden ooit is gemaild voor een rpg, die Merlinachtige rpg?


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Hey! Ik ken jou!
    Wij hadden ooit is gemaild voor een rpg, die Merlinachtige rpg?


    Haha dat kan best kunnen :)
    Ik heb aardig wat een op een RPGs lopen :)
    Maar zijn allemaal stil aan de andere kant xD

    Paddo schreef:
    (...)

    Haha dat kan best kunnen :)
    Ik heb aardig wat een op een RPGs lopen :)
    Maar zijn allemaal stil aan de andere kant xD


    Haha, we zouden beide nadenken over onze personages en toen hoorde ik niks meer van je, maar maakt ni uit ;)


    16 - 09 - '17

    Beste witches, gaat dit nog over deze awesome RPG? (cool)

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 22:13 ]


    -

    Cenation schreef:
    (...)

    Haha, we zouden beide nadenken over onze personages en toen hoorde ik niks meer van je, maar maakt ni uit ;)


    OOOWHJA!! xD
    Nu herriner ik het mij weer o.o xD
    Was ik inderdaad helemaal vergeten o.o