• Haaii kidz<3
    Jaah ik heb eigenlijk een groot probleem, zo groot dat ik er byna élke dag voor huil enzoo. Nou listen.
    Elke dag denk ik zowat aan 'hoe het zou zijn om dood te zijn' en dan wíl ik dat gewoon niet meer. Vroeger dacht ik er soms ook aan maar dan anders dan nu. Nu kan ik gewoon net aan niets anders meer denken en ik wil hier echt stoppen met aan te denken want ik il niet elke dag huilen ofseu! Ik heb er al aan gedacht om naar een soort van psychiater ofzo te gaan aber ik durf het niet aan m'n moeder te vragen. Zij is de enige die weet wat er elke dag in m'n hoofd rondgaat maar zelf kan ze er ook niets aan doen. Heeft er misschien íemand een oplossong hiervoor want ik wil hier echt niet meer aan denken! Please neem dit serieus want ik maak écht geen grapje =[
    Dankje<3

    Hmmm...
    Ik heb er nooit last van gehad, mijn vriendin wel. Als ik jou was zou ik gewoon zo min mogelijk alleen proberen te zijn en leuke dingen doen!
    Sterkte! <333


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Dankje aber dat probeer ik ook =[ Pfhoem ik weet echt niet meer wat te doen --'

    Zit je op het Middelbaar? Daar heb je een mentor, tegen hem/haar kan je het vertellen. Die verwijst je door naar mensen die er speciaal voor zijn opgeleid.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik denk ook wel eens aan hoe het zou zijn om dood te zijn, of mensen me wel zouden missen ofzoo... Mjha zo erg als jou hb ik het ook niet.
    Maan netzo als PANIC/Julia zegt: Ga naar je mentor... Die kan je door verwijzen :)


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik snap wat je bedoelt, een paar jaar geleden had ik dat ook, dan d8 ik elke keer, ik wil niet dood, want dan ben ik er niet meer enzo. Ik had het wel eens tegen mijn moeder gezegd maarja mijn moeder kan daar ntuurlijk ook niks aan doen,, maar ik be er gwoon over heen gegroeid, ik denk er nu nog wel eens aan, maar bijna nooit meer glukkig =D Succes!!


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Dankje lieverds^^

    Heb ik owk al last van gehad. Maar je moet niet bang zijn van je moeder om het te vragen! Ze weet inmiddels als enige het best van anderen wat er in je hoofd omgaat, daarom moet je niet bang van haar zijn. Misschien is een psycholoog nu nog wat te extreempjes, maar moet je er eens iets met een vriendin/vrienden of ECHT serieus met je moeder over praten. En als het echt niet overgaat zou ik dan toch eens naar een psycholoog gaan, die weet tenslotte nog altijd het best hoe ju zulke problemen moet oplossen... X. véél sterkte <3


    What you see, is what you get.

    Gwn leuke dingen doen met vrienden en vriendinnen en plezier maken. enja...enja als het dan ng niet goed gaat mss tog is by een psychiater ?!


    A. ikmisje.

    Uuhm. Geen idee x.x Ik ben altijd vet nuchter over dat soort dingen =/ Uhm gwn niet te veel bij nadenken denk ik.
    Ik zelf ben niet gelovig, en ik heb zoiets van, als ik dood ben heb ik het toch niet door, dus het zou me sirieus niks kunnen schelen of ik dood ga of niet.
    Ik kon vroeger ook wakkerliggen om dingen, maar je moet je er denk ik maar gewoon vanafzetten. Ik dwing mezelf daar altijd gewoon toe. Nu heb ik daar nooit meer last van.


    Mew <3

    Jij bent degene die er voor kiest om daar aan te denken.Probeer die gedachtes anders te verbannen door iets anders te doen als je eraan begint te denken Praat met je vrienden/vriendinnen. Leg hun uit wat er aan de hand is, zo kunnen zij er rekening mee houden en je helpen door je ergens anders aan te laten denken. Verder lijkt het me inderdaad slim om met je mentor te praten, zodat die ervoor kan zorgen dat de zorgpersoon je kan helpen. En probeer een dagboek bij te houden en het van je af te schrijven. Dan kun je alles op een rijtje zetten en vaak ook beter loslaten.
    Sterkte meiss(flower)
    xoxo


    Why don't you break my heart

    kheb daar ook soms last van , maar dan denk ik da het nog superlang is en da ik gewoon van het leven moet genieten en leuke dingen moet doen met famillie en vrienden

    ma echt denk er gewoon nie en geniet van u leven (H)

    bye

    kweet wat dat is! zoiets hadmijn broertje ook!

    je bent een beetje bang voor de dood hea?
    kzou tog eerst samen met je moeder oplossingen zoeken. Mijn broertje is uiteindelijk toch maar niet naar een psygiater gegaan, maar voor meer info moet je me ff een PB sturen dat zet ik niet hier


    BTW als er meer folks met dit soort problemen zijn kun je bij mij terecht

    of als je bijv. iets over autisme, PDD-NOS, ADD, Dyslexy, Discalculatie, ODD of AHDH wilt weten [mijn broertje heeft het allemaal..]

    misschien wil je weten hoe je dr mee om moet gaan?


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.