1913 schreef:
Hmmm, die gezichten van Niall en Zayn zijn ook leuk.
Maar ik vind het van de management echt dom. Hoezo mag hij niet bi zijn? Of verwijderen ze het bewijs dat ie het heeft gezegd. Sterren als Jessie J en Lady Gaga zijn ook bi, om er maar snel twee te noemen.
Ik denk dat daar het verschil ligt dat Jessie J en Lady Gaga geen sterren specifiek gericht zijn op 10 tot een jaar of 19. Als je jong bent, moeten je idolen perfect zijn. Als de een aantrekkingskracht voelt tot man en vrouw, maken de meisjes minder kans op iemand als Harry (maar ze zouden sowieso geen kans hebben; dat "ik zou een fan daten" is groot gelul als je het mij vraagt). Dan valt dat "perfecte" beeld in duigen en vinden meisjes Harry, en in een zwaarder geval One direction, veel minder leuk. Ik denk dat ze daarom ook die imago's hebben; Louis is blij, Harry een meisjesgek, Niall houdt van eten etc. Allemaal om het leuk te houden en het management geeft geen donder om de onderdrukking waar hun artiesten onder komen te lijden. Lady Gaga en Jessie J hebben geen imago nodig om hun grote naam in de spotlights te houden. Jonge meisjes gaan veel sneller van het een naar het ander, Modest moet hun groepje "leuk" houden voor succes.
Beetje belachelijk dat het zo in elkaar zit (naar mijn mening dan), maar goed. Al liep Harry met acne rond en had Niall geen beugel... de kwaliteit van de muziek gaat er niet op achteruit. Maar dat werkt schijnbaar niet zo in de ogen van ons favoriete management.