Die zag ik gisteren ook ja, oh god. Al die mensen uit dat programma deden een snelle kus op de lippen, en hij ging er gewoon voor en leek het absoluut niet erg te vinden :'D
Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.
Die zag ik gisteren ook ja, oh god. Al die mensen uit dat programma deden een snelle kus op de lippen, en hij ging er gewoon voor en leek het absoluut niet erg te vinden :'D
Klopt. Ik heb me doodgelachen. Ook toen Niall dat plakplaatje op zijn reet kreeg. ;')
Ik moet hem meegeven, op dat gebied heb ik wel respect voor hem.
Ik ben niet verbaasd dat Harry biseksueel is. Nu moet alleen Louis nog even toegeven dat hij homo is en dan kunnen ze samen gelukkig zijn in het openbaar.
Haha die gif had ik een hele tijd terug al gezien en opzich had ik het wel verwacht zeker na al die tv shows dat Harry met een gozer kust..
Boeiend het is zijn leven moet ie lekker zelf weten en ik hoop nog steeds dat Larry een keertje echt gaat zijn! (;
"Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO