• ben benieuwd;):P

    XX cherelle







    (sorry beetje vage topic verveel me namelijkxD)


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Mijn Dr.Pepper blikje achterop mijn fiets leggen. Hij ging lek en alle Dr.Pepper spoot in het rond.
    Hoe hij lek komt weet ik ook nog niet.

    Een peuk bovenop iemand zijn voet schieten. Heb daar nogal gezeik over gehad.

    Roken in Emmerhout centrum. Kwam een oude man aan dat ik niet eens mag roken en ik antwoorde hou joeh bek dicht. Maak ik verdomme zelf uit fool! Ging hij doorzeiken en was daar met een klasgenoot die net de C1000 uit kwam en die zei ineens kankerleier dat maakt hij zelf wel uit. Echt zo amsterdams zei hij dat he. Alleen al dat hij met kanker in het centrum ging schelden en naast mij stond. Ik heb verder niks gezegt maar ik schaamde me wel. Even later hebben wij zijn winkelkar gepakt en hard naar hem toegegooit. Toen waren we de lul met de winkelcentrumcongierge :S.

    Van een trapje afpleuren in het centrum.

    In een kwaaie bui in een telefooncel telefoonneren. Toen heb ik had schermpje kapot gemept terwijl er iemand stond te wachten op mijn beurt. Gelukkig heeft hij niks gezegt.

    In een extreem woeste bui een pinautomaatscherm kapot meppen. Maar dat was s'nachts rond 12 uur dus niemand heeft dat gezien.

    Topic hierover (A).
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=3874&page=2

    Nouja en nog wel wat domme dingen xD.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Iemand uit mijn klas 'Blauwe Vlinder' laten lezen, om vervolgens door heel de klas uitgelachen te worden.


    Sing the song of the stars for me.

    midden in de nagt mijn poster op mijn deur aflebberen mijn zus betrapt me en volgende ogtend wist ik van nix:P


    balub ^^.

    midden in de nagt mijn poster op mijn deur aflebberen mijn zus betrapt me en volgende ogtend wist ik van nix:P

    whahaha ommg;)xD
    XXXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    te veel XD


    when words fail, music speaks.

    Ik kende een jongen via internet, we praatte al een jaar samen en ik begon hem heel erg leuk te vindenn, en hij mij :'D. Dus toen gingen we elkaar laatst zien, en toen aan het einde toen hij naar zijn trein moest, kwam die op me af om me te zoenen =O. Maar ik wist echt niet wat ik moest doen -het was mijn eerste keer X'DD- entoen ontweek ik m perongeluk en gaf hem snel een knuffel, ik kon wel door de grond zakken! Maar toen zei ik ''Kud'' entoen liet hij me los en gingen we wel zoenen [a]


    I don't need words to feel those lips.

    aahww(H)


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    En mijn blunder is tot nu toe echt het STOMST :X


    I don't need words to feel those lips.

    Ik viel van een trap voor heel veel mensen en dat is de volgende dag op tv geweest :Y)


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Ik heb serieus veel blunders. x'D
    Ik kan soms echt vage dingen doen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik probeer ze allemaal te vergeten (x

    Maar het ergste is nog altijd tegen een paal lopen op de speelplaats ><

    Ik probeer ze allemaal te vergeten (x

    Maar het ergste is nog altijd tegen een paal lopen op de speelplaats ><

    Heb ik ook eens gedaan^^
    In het midden van de speelplaats x'D
    Ow en in het midden van de speelplaats wist ik ook eens te struikelen x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    1. Ik kijk naar mijn meneer engels zijn kont -Die dude heeft echt een sexy kont, maar is voor de rest een zak --"- Hij heeft het door en kijkt mij streng aan en ik maar lachen x3

    2. Ik was aan het lachen met iemand die tegen een raam liep, ik draai me om en loop recht tegen een paal. x3

    3. Het was mazzas glad, ik roep "Pff, ik schuif nii uit ze!" 2 Seconden lag ik op men kont, én dat aan een druk kruispunt smorgens als de bushalte volstaat x3

    4. Tijdens Gym 3x keer een bal tegen mijn hoofd krijgen in één lesuur x3


    We'll never be as young as we are tonight

    tijdens de leswisseling buiten uitschuiven in de modder
    ni grappigXD

    toenk uitvloog tege leerkracht , benk ne keer van men stoel gevalle -.-
    afgang + pijnlijk xD