• Ik heb dus een probleem met mijn lenzen! Het is echt heel raar en het begint me vreselijk te irriteren dus ik wou is horen of jullie me wat uitleg erover konden geven!
    Het zit dus zo dat ik mijn lenzen heb sinds eind augustus en ik nu geen moeite meer heb met ze in of uit te doen. Wel vallen ze (super) vaak uit! Dan wrijf ik er bijvoorbeeld in en dan ineens is ze helemaal verschoven en zie ik niks meer en uiteindelijk valt ze dus op de grond... Ook (had ik daarstraks nog voor -_-') voelt het kei vaak dat er zo een mega zandkorrel in mijn oog zit en dan begint het echt extreem veel pijn te doen en dit geraakt dan niet opgelost voor ik mijn lens er helemaal uithaal en er tenslotte terug insteek =S En dit is best wel irritant als je op school zit en helemaal geen lens achtige dingen meehebt! :'D

    Iemand ervaring hiermee...? :')

    x


    Tanya is de beste.

    Ik heb er geen ervaring mee, maar ga naar je ouders. Of naar de opticien..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Oke ik heb ervarind draag al zo'n 3 jaar lenzen, maar dat is normaal je hebt ze nog niet zo lang je moet wennen, ook kan het aan je lens zelf liggen heb je harde of zachte lenzen? Je moet sowieso niet zoveel wrijven en mogt je wel willen wrijfen moet je het heel voorzichtig met een vinger doen..x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik heb o0k lenzen

    Doe je ze wel goed in ?

    k bedoel als je ze int doet, dat ze dhan een bolle vorm hebben ?

    Wnt het kan zijn dat je ze verkeerd om in je ogen hebt ;)
    Dat kan o0k erg irriteren


    I solemny swear i am up to no good

    Oke ik heb ervarind draag al zo'n 3 jaar lenzen, maar dat is normaal je hebt ze nog niet zo lang je moet wennen, ook kan het aan je lens zelf liggen heb je harde of zachte lenzen? Je moet sowieso niet zoveel wrijven en mogt je wel willen wrijfen moet je het heel voorzichtig met een vinger doen..x'D

    Het zijn zachte lenzen... =S