• Ik heb dus een probleem met mijn lenzen! Het is echt heel raar en het begint me vreselijk te irriteren dus ik wou is horen of jullie me wat uitleg erover konden geven!
    Het zit dus zo dat ik mijn lenzen heb sinds eind augustus en ik nu geen moeite meer heb met ze in of uit te doen. Wel vallen ze (super) vaak uit! Dan wrijf ik er bijvoorbeeld in en dan ineens is ze helemaal verschoven en zie ik niks meer en uiteindelijk valt ze dus op de grond... Ook (had ik daarstraks nog voor -_-') voelt het kei vaak dat er zo een mega zandkorrel in mijn oog zit en dan begint het echt extreem veel pijn te doen en dit geraakt dan niet opgelost voor ik mijn lens er helemaal uithaal en er tenslotte terug insteek =S En dit is best wel irritant als je op school zit en helemaal geen lens achtige dingen meehebt! :'D

    Iemand ervaring hiermee...? :')

    x


    Tanya is de beste.

    Ik heb er geen ervaring mee, maar ga naar je ouders. Of naar de opticien..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Oke ik heb ervarind draag al zo'n 3 jaar lenzen, maar dat is normaal je hebt ze nog niet zo lang je moet wennen, ook kan het aan je lens zelf liggen heb je harde of zachte lenzen? Je moet sowieso niet zoveel wrijven en mogt je wel willen wrijfen moet je het heel voorzichtig met een vinger doen..x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik heb o0k lenzen

    Doe je ze wel goed in ?

    k bedoel als je ze int doet, dat ze dhan een bolle vorm hebben ?

    Wnt het kan zijn dat je ze verkeerd om in je ogen hebt ;)
    Dat kan o0k erg irriteren


    I solemny swear i am up to no good

    Oke ik heb ervarind draag al zo'n 3 jaar lenzen, maar dat is normaal je hebt ze nog niet zo lang je moet wennen, ook kan het aan je lens zelf liggen heb je harde of zachte lenzen? Je moet sowieso niet zoveel wrijven en mogt je wel willen wrijfen moet je het heel voorzichtig met een vinger doen..x'D

    Het zijn zachte lenzen... =S
    En van dat wrijven, dat is gewoon een gewoonte van mij^^ Dat doe ik zonder er nog bij natedenken tijdens de lessen x'D

    Danku voor je hulp al! :')


    Tanya is de beste.

    heb je te grote lenzen?
    harde zachte lenzen?
    anders kan je gewoon naar die opticien gaan,
    en op een uitleg vragen en/of de juiste lenzen vragen als ze verkeerd zijn

    (...)
    Het zijn zachte lenzen... =S
    En van dat wrijven, dat is gewoon een gewoonte van mij^^ Dat doe ik zonder er nog bij natedenken tijdens de lessen x'D

    Danku voor je hulp al! :')

    Je moet ze goed indoen, en als je ze indoet doe ik altijd een beetje vloeistof in de lens, je oog gaat wel tranen maar dan heb je er verder niet zoveel last van...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik heb o0k lenzen

    Doe je ze wel goed in ?

    k bedoel als je ze int doet, dat ze dhan een bolle vorm hebben ?

    Wnt het kan zijn dat je ze verkeerd om in je ogen hebt ;)
    Dat kan o0k erg irriteren

    Ja, ik doe ze in zoals mijn opticien het me heeft gezegt... Met de puntjes naar binnen en niet naar buiten.. Dus daar kan het niet aan liggen, denk ik.


    Tanya is de beste.

    (...)
    Je moet ze goed indoen, en als je ze indoet doe ik altijd een beetje vloeistof in de lens, je oog gaat wel tranen maar dan heb je er verder niet zoveel last van...

    Oh dat zal ik dan maar is proberen, lensproduct in mijn lens doen voor ik ze in doe! Bedankt! ;)


    Tanya is de beste.

    njaa,, ik denk gewoon naar de opticien gaan.
    het kan dat je gewoon niet de juiste lenzen voor jou ogen hebt. is bij mij wss ook zo..

    (...)
    Oh dat zal ik dan maar is proberen, lensproduct in mijn lens doen voor ik ze in doe! Bedankt! ;)

    Alstu.

    oow en niet te lang inhouden, gewoon als je er last van krijgt uit doen en een bril opzetten, ik akn ze gewoon de hele dag in houden nou maar als je ze net hebt kan dat wel eens niet het geval zijn..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Je moet niet in lenzen wrijvenxD en als je lenzen droog zijn vallen ze er volgens mij makkelijker uit, dus moet je van die vloeistof ff erbij doen:P


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Misschien ander schoonmaakmiddel nemen voor de lens zelf, misschien is dit te argressief voor jou oog?

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    Alstu.

    oow en niet te lang inhouden, gewoon als je er last van krijgt uit doen en een bril opzetten, ik akn ze gewoon de hele dag in houden nou maar als je ze net hebt kan dat wel eens niet het geval zijn..

    Oh oké. Ook handig om weten^^


    Tanya is de beste.

    Misschien ander schoonmaakmiddel nemen voor de lens zelf, misschien is dit te argressief voor jou oog?

    x.

    Hmm, daar kan het natuurlijk ook nog wel aan liggen. Ik ga eerst is proberen als ik ze indoe met extra vloeistof of het dan beter gaat... Zo niet, ga ik ander middel kopen^^


    Tanya is de beste.

    Je moet niet in lenzen wrijvenxD en als je lenzen droog zijn vallen ze er volgens mij makkelijker uit, dus moet je van die vloeistof ff erbij doen:P

    Wrijven is een gewoonte van mij :'D Daar kan ik niets aan doen. ^^


    Tanya is de beste.