• NIEUW TOPICCC
    Out of Sight, Out of Mind
    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Morticia
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1,1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Exorcism
    - (1,2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion
    - (2,1) Katharina Marie Deveraux - 19/19 - MissLahotie
    - Alexa

    - (1) Oliver William Dust - 19/143 - 3e rang + ring - Karev (Inactief)
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina
    - (1,3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Chiron
    - {1,7) Lucas Nilsson - 25 - Neutraal - TicTac
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - TicTac

    - (1,3) Félice Mabel Delamore - 19 - Voor- Lahey
    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - (1,9) Elizabeth Maria Avanti - 20 - "Neutraal" - Ophilia

    - Onbeperkt!


    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 17:34 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mien topics.


    Aan niets denken is ook denken.

    Mortica schreef:
    OHZO. 'T belletje rinkelt hier eindelijk heur.
    Tja, ik had nog wel een idee met Silas en Gia, maar eh, that'd be a huge ass spoiler.

    Edit: Nice, ik heb het laatste bericht hehehe. .


    Nu maak je me nieuwsgierig naar dat idee. x)


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)

    Nu maak je me nieuwsgierig naar dat idee. x)


    Haha ja. Maar laat het maar een verrassing zijn, als dat kan, dat is leuker.


    Aan niets denken is ook denken.

    Goldenwing schreef:
    (...)

    Nu maak je me nieuwsgierig naar dat idee. x)


    Irritant, dubbelpost

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 17:44 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Mien topics.

    Ik laat het ook nog niet weten.
    Goldenwing, ik wacht eerst op je post voor ik verder ga goed?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yushh. Mijn topicss C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Naam : Ash
    Geslacht : Man
    Leeftijd : 25/1522
    Innelijk : Arrogant, zelfingenomen, sarcastisch, droog aangelegd, sadistisch, duister (Uitwerking komt later)
    Uiterlijk :


    Ash heeft gitzwart haar. Het krult aan de uiteinden en hangt vaak over zijn voorhoofd heen. Het staat behoorlijk bij zijn helder blauwe ogen, ogen die dwars door je ziel heen kunnen kijken. Hij heeft een behoorlijke scherpe kaaklijn, deze maakt zijn uitdrukking negen van de tien keer alsof hij je af gaat maken voor je je mond ook maar hebt open getrokken.
    Met zijn 1.91 is hij behoorlijk lang. Zijn torso is breed maar loopt iets smaller af naar beneden toe. Natuurlijk is deze voorzien van de benodigde spieren. Hij heeft grote, mannelijke handen. Aan de ringvinger van zijn rechterhand pronkt een zegelring met het wapen van de familie die hij ooit de zijne kon noemen.
    Rol : Vampier
    Verleden : Het verleden? Dat is iets waar Ash niet bepaald graag aan terug denkt. Alles wat is gebeurd, moet daar blijven. Het is niet bepaald zijn stijl om oude koeien uit de sloot te gaan halen. Hij weet vaag dat hij in een ver verleden geboren is in het zuiden van Italie. Zijn jeugd was niet slecht, maar het was nooit makkelijk. Hard werken was dagelijkse kost. Er bestond voor hem niet zoiets als rustig achterover leunen en genieten van de dingen die hij om zich heen zag. Het heeft hem hard gemaakt, en die hardheid gebruikt hij nu tegen anderen. Met plezier. Te veel details wil hij simpelweg niet geven. Hij gaat nooit lang genoeg met iemand om zodat ze er naar kunnen vragen.
    Extra : Ash hoort niet echt bij de clan. Hij zwerft soms jaren rond in zijn eentje, zonder een andere vampier te zien. Hij heeft niet bepaald behoefte om vaak met eigen soortgenoten om te gaan. Eens in de zoveel tijd verschijnt hij wel eens. De anderen kennen hem vaak van gezicht, maar ze weten niet wie hij echt is.

    Ash has arrived :Y)


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    @ Ophilia: Oh my, my, my! Look at that bodyyy <3. I think I'm in love. Hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Veronicas schreef:
    @ Ophilia: Oh my, my, my! Look at that bodyyy <3. I think I'm in love. Hehe.


    Hahaha indeed en dat baardje <3 (Stoppelbaardjes zijn sexy :a)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Hahaha indeed en dat baardje <3 (Stoppelbaardjes zijn sexy :a)

    Yes indeed, dat vind ik ook! Maar ja, dan moet het de gozer wel staan - anders ken die 'm beter afscheren. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Conclusie : He's totally Nom!
    I wants him D:

    Maar goed, dat duistere karakter heeft zijn intrede gemaakt en is ready for use >:3

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 19:27 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ophilia > Bequeath (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Hoort hij wel of niet bij de Clan? Of is het één of andere losgeslagen vampier? Haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dat doet me eraan denken, ik moest ook nog een vrouwelijke karakter hiervoor aanmaken! Ugh, maar HP and the Deathly Hallows 1 begint zo. Dat wordt dus morgen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morticia schreef:
    Hoort hij wel of niet bij de Clan? Of is het één of andere losgeslagen vampier? Haha.


    Wel, zoals bij het 'extra' ook staat, dat is niet helemaal bekend. Hij is geen vijand maar of hij nu lid is? Het is meer zo'n figuur wat liever op zichzelf is maar wel af en toe nieuws komt halen bij de clan.
    Totaal niet losgeslagen maar hij wil zichzelf niet inlaten met al die nietsnutten [oops]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.