• Ik schrijf de laatste weken van alles op in een klein onhandig notitieblok, aangezien sommige gedachten, aantekeningen of gedichtjes niet bestemd zijn voor de ogen van mijn dertienjarige zusje - die vaak in mijn kamer rondhangt - ben ik op zoek naar een nieuw dagboek.
    Ik heb op internet gekeken naar varianten met slot, maar deze zijn allemaal niet gelinieerd en ik ben een ramp in recht schrijven. De enige andere opties zijn paarden en prinsessen, maar daar ben ik niet zo gek van :Y)
    Weet iemand waar je dagboeken van goede kwaliteit kunt kopen?


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Tja, ik denk dat je ze tegen het lijf moet lopen. Action heeft volgens mij wel zulke slotjes. Ik heb er ontzettend veel met slot gehad, dus ze moeten te vinden zijn. Ik denk alleen dat je verder moet kijken dan online. Succes!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hmm, geen idee. Misschien Hema of Action fzo?


    16 - 09 - '17

    Ik wil je veel succes wensen bij het zoeken. Toen ik in Amerika was, heb ik letterlijk overal gezocht en nog steeds niks gevonden. Ik heb nu gewoon een leuk notiteboekje zonder slot die ik als dagboek gebruik.


    -

    Alsjeblieft.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Comanche schreef:
    Alsjeblieft.

    Heel de site afgezocht, het enige wat dicht komt bij wat ik zoek ligt tegen de 40 euro aan, en dat is een no-go. Ik heb besloten een gat te boren in een oud notitieboekje, hangslot erin steken en klaar. In ieder geval bedankt (:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Hier?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bij de Claires ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb een Winnie the Pooh dagboek, gelinieerd en een slotje. Het is alleen wel zo dat ik dat dagboek op de basisschool heb gekregen voor mijn verjaardag, dus ik heb geen idee waar dat dagboek vandaan is gekomen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    NIET BIJ DE ACTION KOPEN

    Je kunt dan met alle sleuteltjes van dagboeken en goedkope spaarpotten dat ding openen dat moet je echt niet doen. Ik raad aan een goede verstop plek te vinden.


    ©1998

    Ik zou gewoon een leuk notitieboekje kopen , en dat in je boekenkast zetten , als je een beetje een grote hebt . Dan ziet je zusje dat toch niet . Of in je kleren wikkelen . Of in je schooltas doen , als je tenminste weet dat er geen mensen in gaan zitten kloten .. (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Dit misschien?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Klik
    Ik weet alleen niet of er ook lijntjespapier in zit.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik heb mijn dagboek gewoon onder mijn matras gelegd. Het is gewoon een notitie boekje omdat je verder bijna geen normale dagboeken met slotje hebt.

    Nou weten mijn ouders wel waar dat ding ligt, en mijn zusje ook. Maar ze respecteren het en zullen NOOIT mijn dagboek lezen


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ellery schreef:
    Ik wil je veel succes wensen bij het zoeken. Toen ik in Amerika was, heb ik letterlijk overal gezocht en nog steeds niks gevonden. Ik heb nu gewoon een leuk notiteboekje zonder slot die ik als dagboek gebruik.




    hey, die heb ik ook xD


    me: 5% reality, 95% dreams

    Bij de blokker, zeeman en vaak ook boekenhandels hebben die ook zoals vos van de leer en bruna. enz.