• Ik wil vanavond heel graag naarTMI: City of bones, maar ik heb niemand zover kunnen krijgen om mee te gaan. De film behoord vrijwel tot het fantasy genre, dus ik snap dat niet iedereen dat leuk vind. Ik zelf heb de boeken gelezen en kan echter niet wachten om hem te zien. Ik ben zelfs in staat om alleen te gaan, terwijl ik dat normaal niet zo snel zou doen.


    Mijn vraag is; Zouden jullie alleen naar de bioscoop gaan? Of vinden jullie dat echt not done?
    En als je wel eens alleen bent geweest, vond je dat niet vreemd?

    Limits schreef:
    (...)

    Hij is echt heel geweldig :]
    Waar woon je dan?


    Gelderland. Ede.

    NeverEnough schreef:
    (...)

    Gelderland. Ede.


    Ohja, ik in Utrecht :]
    Maarja, gewoon gaan, zo erg is het niet.

    Why not? Ik zie het punt niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben al vaker naar de bios geweest, alleen...
    Ik wil ook naar TMI - CoB ;-;


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Gewoon doen, is niks raars aan. Ikzelf heb het nog nooit gedaan omdat ik net zoals Draculea zegt altijd wel iemand mee kon slepen.
    Ik wil graag nog naar Percy Jackson, maar omdat ik verwacht dat niemand mee wilt gaan omdat het ook nogal fantasie is en niet iedereen daarvan houdt zoals je zegt, zal ik daar waarschijnlijk ook alleen belanden, wat ik totaal niet erg vind.


    Enjoy life

    Het is natuurlijk gezelliger met zn 2en of meer, maar je kijkt vast ook wel eens alleen een film thuis, en ja ach wat maakt het uit.

    Ik wil zelf ook heel graag naar die film, en zat ook te overwegen om alleen te gaan als ik niemand kon vinden. Maar ik heb wel mensen gevonden die m ook graag willen zien.

    Ik zou zeggen; gewoon doen!

    Ik ben gegaan naar Twilight deel 2 XD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik ben alleen naar The Dark Knight Rises en Man of Steel geweest, en daar naast heb ik niet zoveel vrienden meer om mee naar de bios te gaan.
    Als Thor in premiere gaat 30 okt, ga ik ook alleen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus