• Hoi allemaal! (:

    Ik heb op het moment geen inspiratie voor mijn Perciver story, maar om eerlijk te zijn heb ik daar op dit moment ook geen zin in. Op dit moment wil ik graag SA's schrijven. Alleen heb ik ook daar geen inspiratie voor. Maar ik denk dat dat wel komt als ik een onderwerp voor een SA heb. Zouden jullie in een reactie iets neer willen zetten qua onderwerp of voorwerp oid waar ik een SA over kan maken? Alvast bedankt voor jullie hulp! :3

    De SA's die ik met jullie tips al heb gemaakt:
    De pas van het lieveheersbeestje

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 19:48 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •



    Kan je hier iets mee? Ik wilde er zelf een SA over maken maar het wil niet lukken.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:



    Kan je hier iets mee? Ik wilde er zelf een SA over maken maar het wil niet lukken.


    Dat doet me denken aan The Walking Death, waar ik nog steeds van de 2e episode moet gaan kijken en verder.. :')

    Maar thanks! (: Ik ben nu al bezig met een SA maar ik zal er sowieso toch wel meer maken, dus ik hoop dat ik alle suggesties (dus ook die van jou) gebruiken kan. Ik zie wel of er een goede SA uit komt, maar ik denk dat ik wel wat kan met je afbeelding. Dankje! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ailurophilia schreef:





    Waar heb je die foto's vandaan? welke site? Ik vind ze erg mooi!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Deze SA is eruit gekomen. :3

    Nu ga ik iets maken met de woorden die Draculea heeft gezegd. Ik ga proberen om van elke reactie een SA te maken en die zet ik dan hier neer. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    tialdaatje schreef:
    (...)

    Waar heb je die foto's vandaan? welke site? Ik vind ze erg mooi!


    Weheartit ^^


    26 - 02 - '16

    Van mij?(A)



    Iets over de natuur.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Piazzolla schreef:
    (...)

    Dat doet me denken aan The Walking Death, waar ik nog steeds van de 2e episode moet gaan kijken en verder.. :')

    Maar thanks! (: Ik ben nu al bezig met een SA maar ik zal er sowieso toch wel meer maken, dus ik hoop dat ik alle suggesties (dus ook die van jou) gebruiken kan. Ik zie wel of er een goede SA uit komt, maar ik denk dat ik wel wat kan met je afbeelding. Dankje! (:


    The Walking Dead*
    Goede serie trouwens, heb alle eps al gezien.

    Ik hou vaak van drama en actie. Misschien schiet je iets te binnen bij het luisteren van een bepaalt liedje?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus