• Hoi allemaal! (:

    Ik heb op het moment geen inspiratie voor mijn Perciver story, maar om eerlijk te zijn heb ik daar op dit moment ook geen zin in. Op dit moment wil ik graag SA's schrijven. Alleen heb ik ook daar geen inspiratie voor. Maar ik denk dat dat wel komt als ik een onderwerp voor een SA heb. Zouden jullie in een reactie iets neer willen zetten qua onderwerp of voorwerp oid waar ik een SA over kan maken? Alvast bedankt voor jullie hulp! :3

    De SA's die ik met jullie tips al heb gemaakt:
    De pas van het lieveheersbeestje

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 19:48 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fantasy + spiegel.

    Limits schreef:
    Fantasy + spiegel.


    Dat doet me gelijk denken aan ''Spiegeltje, spiegeltje, aan de wand. Wie is het mooiste van het land?'' x3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mysterieus, luguber, winter, avond, dronken.
    Zo. :Y)

    Pannenkoek.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik heb hier wat afbeeldingen. Ik zal er zo meer posten.




    26 - 02 - '16

    Ik maak altijd SA's over mijn favoriete personages van films en series.


    Chaos is a ladder.

    Dat zijn al een heleboel ideeën, thanks! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •




    26 - 02 - '16

    (: hoe zit het met de voetbal-Perciver AU?
    Wel, wil je fanfiction of onbekende personen?
    Als je fanfiction wilt, van welk verhaal? AU of niet?
    Wat voor onderwerp heb je het liefste? Schrijf je graag detectives, avontuur, actie, weet ik veel wat?
    Speelt het zich in deze tijd af, het verleden of in de toekomst?
    Moet het verhaal in de 3de persoon of toch liever in de 1ste persoon geschreven worden?
    Als je in de eerste persoon schrijft, wat is dan de POV?
    Als je op deze vragen een antwoord hebt, ben je al een heel stuk verder. Succes, Yolanda, je kunt het wel!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    @ Amortensia

    ColouredWind was degene met de voetbal-perciver AU ;) hahaha

    en thanks! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Piazzolla schreef:
    @ Amortensia

    ColouredWind was degene met de voetbal-perciver AU ;) hahaha

    en thanks! (:

    *slaat zichzelf op haar hoofd* WAAROM ben ik toch zo dom? :( jullie ava's lijken ook een beetje op elkaar.
    Ik zit nu mezelf uit te schelden voor de ergste dingen die er bestaan.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Amortensia schreef:
    (...)
    *slaat zichzelf op haar hoofd* WAAROM ben ik toch zo dom? :( jullie ava's lijken ook een beetje op elkaar.
    Ik zit nu mezelf uit te schelden voor de ergste dingen die er bestaan.


    Hahaha dat moet je niet doen ;)
    En zo erg lijken ze niet op elkaar! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Piazzolla schreef:
    (...)

    Hahaha dat moet je niet doen ;)
    En zo erg lijken ze niet op elkaar! D:


    Jawel, ze lijken behoorlijk veel op elkaar. Ik heb jullie nog nooit echt door elkaar gehaald, maar jullie profielfoto's zijn allebei zwart met wat wit-grijze stukken. Niet identiek, maar ook niet heel duidelijk verschillend. :'D


    OT: Je zou een random word generator kunnen proberen en jezelf dan verplichten om alle woorden in één verhaal te krijgen. Het is wel Engels, maar je kunt natuurlijk nog steeds de Nederlandse vertaling gebruiken als je wilt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Jawel, ze lijken behoorlijk veel op elkaar. Ik heb jullie nog nooit echt door elkaar gehaald, maar jullie profielfoto's zijn allebei zwart met wat wit-grijze stukken. Niet identiek, maar ook niet heel duidelijk verschillend. :'D


    OT: Je zou een random word generator kunnen proberen en jezelf dan verplichten om alle woorden in één verhaal te krijgen. Het is wel Engels, maar je kunt natuurlijk nog steeds de Nederlandse vertaling gebruiken als je wilt.


    Ik moet toegeven dat ze qua kleurstelling inderdaad op elkaar lijken, maar qua afbeelding totaal niet, en ik denk dat Kim en ik door de verschillende afbeeldingen niet door elkaar gehaald te hoeven worden. (:

    Oeeh nog nooit van gehoord, en ja, ik ga ze dan wel naar het Nederlands vertalen! :'D Ik ben niet zo goed in Engelse verhalen schrijven namelijk..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Piazzolla schreef:
    (...)

    Hahaha dat moet je niet doen ;)
    En zo erg lijken ze niet op elkaar! D:

    Jawel, zoals Square net zei. Ghehe, ik voel me nu net Dobby, al ben jij natuurlijk mijn meester niet ;)
    *bonkt met haar hoofd tegen de muur*
    @Square: die Word Generator is écht handig, wow! Ik klikte en kwam op tractor uit O_o
    Nou, ik hoop dat je nu wel genoeg ideeën hebt, Kim Yolanda (:.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it