• Okey, ik ga aanstaande dinsdag naar een concert van Emilie Autumn in Utrecht en ik vroeg me even af:

    WIE GAAN ER NOG MEER?
    Ik ben echt heel blij dat ik er heen ga. Dit is de tweede keer dat ik haar live ga zien en de eerste keer vond ik helemaal geweldig.


    Everyone has his or her own beauty, but not everyone can see it.

    Wie?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Voor de mensen die haar niet kennen raad ik aan om haar muziek op te zoeken en te luisteren


    Everyone has his or her own beauty, but not everyone can see it.

    Ik zou het wel awesome vinden maar ik heb haar pas net een soort van ontdekt en nu ben ik dus mooi te laat voor kaartjes :'D
    Bovendien ben ik nogal platzak op het moment, maar ik zou het zeker weten gaaf hebben gevonden.


    26 - 02 - '16

    OMG
    niceee

    Veel plezier :D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Vexy schreef:
    Wie?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    OMFG WAT IS ER EEN CONCERT
    Volgens mij heb ik onder een steen geleefd.
    Omfg. T______T *jaloers*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    O gosh, zo vet! Ook echt grappig eigenlijk - ik geloof niet in toeval - Ik luister al zowat de hele avond Emilie Autumn. Gosh, how I'd wish I could go to that concert. Pft, ze heeft ook een keer op mijn verjaardag opgetreden en ik wou daar naartoe voor mijn verjaardag samen met mijn zus. Mocht het niet van mijn vader -,-"


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Veronicas schreef:
    O gosh, zo vet! Ook echt grappig eigenlijk - ik geloof niet in toeval - Ik luister al zowat de hele avond Emilie Autumn. Gosh, how I'd wish I could go to that concert. Pft, ze heeft ook een keer op mijn verjaardag opgetreden en ik wou daar naartoe voor mijn verjaardag samen met mijn zus. Mocht het niet van mijn vader -,-"


    Dat Is echt hartstikke balen man, Misschien komt ze volgend jaar weer.


    Everyone has his or her own beauty, but not everyone can see it.

    @ Faisean & Vexy: "Emilie Autumn (Malibu, Californië, 22 september 1979) is een Amerikaans zangeres en violiste. Ze woont tegenwoordig in Chicago, en staat bekend om haar theatrale optredens." Met andere woorden: Ze is kick-ass. Zeker een aanrader om naar te luisteren <3.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 22:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Veronicas schreef:
    @ Faisean & Vexy: "Emilie Autumn (Malibu, Californië, 22 september 1979) is een Amerikaans zangeres en violiste. Ze woont tegenwoordig in Chicago, en staat bekend om haar theatrale optredens." Met andere woorden: Ze is kick-ass. Zeker een aanrader om naar te luisteren <3.



    Ik heb naar een aantal liedjes geluisterd, sorry niet echt mijn ding :].


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    I love her. <3.
    Have fun!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vexy schreef:
    (...)

    Ik heb naar een aantal liedjes geluisterd, sorry niet echt mijn ding :].

    Dat kan. Dat maakt niks uit. Iedereen zo hun smaak hé ;].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Liever jij als ik, maar concerten zijn altijd gaaf.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik wilde er heel graag heen, maar ik mag niet naar te veel concerten van m'n ouders en ik ga ook al naar Paramore en Panic at the Disco


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Anaklusmos schreef:
    Ik wilde er heel graag heen, maar ik mag niet naar te veel concerten van m'n ouders en ik ga ook al naar Paramore en Panic at the Disco

    Jaloezieeeeee.
    OT: Sorry, geen idee wie dat is.


    If a writer falls in love with you, you can never die