• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik moet nog even aan je wennen, Windows 8, maar God wat ben ik blij dat ik jou op een touch screen laptop heb, anders snapte ik niks van je, Windowsie. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Vannacht weer over hem gedroomd. Zucht, het was zo romantisch. :c
    Er was een optreden van de Poiesz, waar alle collega's waren uitgenodigd. Opeens stond hij daar en begon hij voor mij te zingen, waardoor ik helemaal verlegen werd. Daarna werd ik het podium opgeduwd, waar hij stond met een grote grijns op zijn gezicht, om me te zoenen. Omg en daarnaaaaaaa... O, zo romantisch.
    WAAROM GEBEURT DIT NIET IN HET ECHT? :CCCC


    "Well, well. Look who we've got here!"

    It's just me
    It's just...
    Just a little more, come on and satisfy me
    Just a little more, come on and terrify me *O*

    Castiel, you idiot.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom ruikt het overal naar frituur. Nu krijg ik honger :c


    26 - 02 - '16

    Sydrian schreef:
    Castiel, you idiot.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Shwatsonlock schreef:
    Ik moet maandag naar school, maar ik ben er nog nooit geweest.
    Ik heb werkelijk geen idee hoe ik er moet komen. Ja, met de bus. Maar dan?


    Je bent toch wel naar de open dag van je school geweest lijkt me, en een kenningsmakingsdag?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oké, dit gaat goed zo! Effe volhouden :Y).

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 16:17 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sydrian schreef:
    (...)

    Je bent toch wel naar de open dag van je school geweest lijkt me, en een kenningsmakingsdag?


    Ik weet niet waar ze woont, maar in België hebben we geen kennismakingsdag. Ik toch niet en de opendeurdag hoeven we ook niet per se naartoe.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Arathorn schreef:
    (...)

    Ik weet niet waar ze woont, maar in België hebben we geen kennismakingsdag. Ik toch niet en de opendeurdag hoeven we ook niet per se naartoe.


    Boeken ophalen dan?

    OT: Oh lord, he's gone crazy.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb zo'n honger en we eten pas over een uur *cries*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sydrian schreef:
    (...)

    Je bent toch wel naar de open dag van je school geweest lijkt me, en een kenningsmakingsdag?

    Nee. Ik heb het laatste moment nog moeten inschrijven.
    Het was eerst Communication and Multimedia Design op de HvA en nu is het Mediavormgever Niveau 4 op het ROC. Dat is een mbo vooropleiding voor het hbo.


    Die liedjes van Glee maken me steeds aan het huilen, of ik hoor Cory of ik hoor mooie akoestische versies van liedjes.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shwatsonlock schreef:
    (...)
    Nee. Ik heb het laatste moment nog moeten inschrijven.
    Het was eerst Communication and Multimedia Design op de HvA en nu is het Mediavormgever Niveau 4 op het ROC. Dat is een mbo vooropleiding voor het hbo.


    Die liedjes van Glee maken me steeds aan het huilen, of ik hoor Cory of ik hoor mooie akoestische versies van liedjes.


    Ghehe grappig ;d Ik doe ook Mediavormgever, maar dan op het Alfa College.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tis net een koelkasttas


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Snel iemand, kies! Welke lolly moet k nu eten? Rood of blauw? :'D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."