• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    I'll never be the one


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    mensen moeten ook altijd iets hebben om over te zeiken.


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Zo irritant als je in je gevoelens verstrikt is. Aan de ene kant wil ik wel weer mee doen. Maar aan de andere kant. Niemand miste mij. Dus waarom zou ik dan weer meedoen?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    Zo irritant als je in je gevoelens verstrikt is. Aan de ene kant wil ik wel weer mee doen. Maar aan de andere kant. Niemand miste mij. Dus waarom zou ik dan weer meedoen?


    Gewoon doen! Als het tegenvalt kan je altijd nog stoppen (:


    26 - 02 - '16

    RavensMoon schreef:
    (...)meis mn pb staat open


    Thanks.


    help

    Nooit geholpen, noch gesteund.


    i put the fun in funeral


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Damn, ik wil die kaassoufflé zo graag eten. Maar het is echt slecht om dat zo laat nog te doen :x.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Hmpf weer eens zo'n laag zelfbeeld momentje ><'
    Bah ik voel mezelf lelijk en geen idee waarom want ik heb niet eens in de spiegel gekeken! -.-'
    *sigh*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Veni schreef:
    Damn, ik wil die kaassoufflé zo graag eten. Maar het is echt slecht om dat zo laat nog te doen :x.


    Om één keer laat te eten ga je niet dood aan hoor. Dus als je er trek in hebt kun je 'm best eten. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kan er echt niet tegen als mensen zeggen dat niemand om hun geeft, terwijl ik duidelijk aangeef dat ík wel om ze geef, of doet dat er soms niet toe?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hehehehehe

    Nou, fijn.. Ik wil helemaal niet mee om die fucking meubels te kopen, het is toch "JOUW" flat? Lul. ;c


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Spijt dat ik het niet gekocht heb...


    You are beautiful, you are love.

    Mijn kamer stinkt naar schoonheid D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.