• De rollen die ik nodig heb:
    - vrienden van Aveline Rose waar ze vroeger op school mee zat.
    - medestudenten van Aveline op Oxford University
    - flirts voor Harry, Niall, George, Josh, JJ, Ashton, Calum, Michael en Luke

    Voor de story:



    Invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Hobby's:
    Extra's:

    Ik ben bezig met een flirt, die je voor elk mens mag gebruiken ^-^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Amliande schreef:
    Ik ben bezig met een flirt, die je voor elk mens mag gebruiken ^-^

    Oewh interesting ^^

    Rol: Flirt, maakt niet uit voor wie.
    Naam: Jenadya 'Jena' Emily Laurentis
    Leeftijd: Negentien, 19-1-1994
    Uiterlijk + foto:


    Troian Bellisario
    Jena is een brunette met bruine ogen en heeft een lengte van 1.70. Haar stijl is vrij simpel, ze draagt gewoon 'normale' kleren.
    Karakter: Jena is een aardig en royaal meisje, over wat dan ook. Geld, eten - daarom maken veel mensen misbruik van haar. Toch blijft ze altijd van een positief punt kijken, ze is niet iemand die echt snel depressief wordt. Jena is een vrolijk die iemand die wel van een grapje houdt. Haar stemming blijft wel altijd bij vrolijk en hyperactief, ze wilt nooit depressief zijn. Ze vrolijkt ook graag mensen op.
    Hobby's: Ze is geobsedeerd door sport, al doet ze onder andere voetbal, hockey en een beetje atletiek.
    Extra's: Jena heeft een vlinder op haar schouderblad als tattoo en een pijl op haar pols.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    mooiso blij dat het goed is:D:D


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Amliande schreef:
    Rol: Flirt, maakt niet uit voor wie.
    Naam: Jenadya 'Jena' Emily Laurentis
    Leeftijd: Negentien, 19-1-1994
    Uiterlijk + foto:


    Troian Bellisario
    Jena is een brunette met bruine ogen en heeft een lengte van 1.70. Haar stijl is vrij simpel, ze draagt gewoon 'normale' kleren.
    Karakter: Jena is een aardig en royaal meisje, over wat dan ook. Geld, eten - daarom maken veel mensen misbruik van haar. Toch blijft ze altijd van een positief punt kijken, ze is niet iemand die echt snel depressief wordt. Jena is een vrolijk die iemand die wel van een grapje houdt. Haar stemming blijft wel altijd bij vrolijk en hyperactief, ze wilt nooit depressief zijn. Ze vrolijkt ook graag mensen op.
    Hobby's: Ze is geobsedeerd door sport, al doet ze onder andere voetbal, hockey en een beetje atletiek.
    Extra's: Jena heeft een vlinder op haar schouderblad als tattoo en een pijl op haar pols.

    Hockey ^^

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Hockey ^^


    Net als mijn andere personage, maar ja :Y) Ik begin morgen weer met trainen yaay.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol: Maakt niet uit.
    Naam: Samantha Isabel Shephard
    Leeftijd: Achttien, 19-12-1994
    Uiterlijk + foto:


    Lucy Hale
    Sam is een klein en tenger meisje met een lengte van 1.65 - al heeft ze wel een groot ego. Het liefst draagt ze echt van die meisje-meisje kleren.
    Karakter: Samantha is een verwend meisje die alles krijgt wat haar hartje begeert. Ze kan gewoonweg niet zonder geld, zelfs niet een uur zonder geld. Ze haat het als mensen tegen haar in spreken en kan absoluut niet tegen haar verlies. Ze heeft een groot ego, zoals mensen dat zeggen dan. Samantha kan nogal brutaal zijn en heeft dan soms ook een grote mond tegen haar ouders. Al gaat ze dan slijmen, omdat ze dan geld nodig heeft. Ze denkt zelden aan andere mensen.
    Hobby's: Geld uitgeven en acteren.
    Extra's: Stiekem wilt ze al heel lang actrice worden, een geheim dat bijna niemand weet. Doordat haar ouders een invloed hebben in de filmindustrie, heeft ze wel eens audities gedaan, maar zijn ze mislukt.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol: Maakt niet uit.
    Naam: Avada Jens Johnson
    Leeftijd: Negentien, 19-7-1994
    Uiterlijk + foto:


    Avada heeft een lengte van 1.70 en heeft een simpele kledingstijl - al neigt het soms wel naar 'skatergirl'. Ze draagt hakken soms als het echt nodig is, maar als het ook niet hoeft, draagt ze die dan ook niet.
    Karakter: Avada heeft last van stemmingswisselingen en kan soms erg chagrijnig overkomen, terwijl het gewoon een stemmingswisseling is. Ze neemt graag mensen in de maling en houdt wel van een goed feestje. Als ze echt aan de drank is, kan ze nauwelijks stoppen en dan is ze gewoon niet te stoppen. Wat ook een slechte gewoonte van haar is dat ze rookt, maar ze trekt niets van mensen aan die denken dat dat slecht voor je gezondheid is. Avada luistert dan ook niet naar mensen en als ze naar je luistert, is het een wonder.
    Hobby's: Ze zit sinds haar zevende op voetbal en is er nu nog steeds fan van.
    Extra's: Ze heeft de spreuk 'Avada Kedavra' op haar arm en een vogel op haar rug als tattoo. Avada woont op haarzelf en heeft een penthouse in London, ze studeert aan Oxford University - haar ouders zijn nogal rijk, maar dat wilt ze niet laten merken.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 21:52 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Dat moment wanneer ik de cast gebruik van Pretty Little Liars :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Heb nog wat nodig ? Xxx


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    HazzaPammTom schreef:
    Heb nog wat nodig ? Xxx

    Momenteel niet bedankt :)

    Haha ik heb gewoon drie rollen gemaakt uit verveling ^_^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Amliande schreef:
    Haha ik heb gewoon drie rollen gemaakt uit verveling ^_^

    Hahaha okaay


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Momenteel niet bedankt :)


    Okaay ben benieuwd


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Wow sorry ik heb dus gemerkt dat ik er veel niet gebruikt heb omdat ik er een andere draai aan gegeven heb. Sorry daar voor!! Ik hoop dat jullie de story nog lezen? En ik denk dat ik nog één iemand nodig heb; haar vroegere beste vriendin heb ik nog nodig. In het topic staat al een vroegere vriendin en die ga ik gebruiken maar haar vroegere Beste Beste Beste vriendin heb ik nog nodig. En dan ook een vriendinnetje voor George and Josh van Union J.