• Ik moet samen met 2 vriendinnen van school een babbelbox maken, dus wil ik vragen of jullie deze vragen willen beantwoorden.
    hoe zou je leven eruit zien:
    -met een spierziekte?
    -als je spastisch zou zijn?
    -als je blind bent?
    -als je doof zou zijn?
    -als een van je ledematen geamputeerd zou zijn?


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Ik werk met blinde/slechtziende ouderen. Het lijkt mij eng. Ze vertrouwen iedereen die zegt een zuster te zijn..
    De rest kan ik me niet indenken, sorry.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Draculea schreef:
    Ik kan me zeer goed in anderen verplaatsen, maar als het draait om ziektes en dergelijke niet, sorry.

    met een spierziekte?; ik ken iemand met een spierziekte, het lijkt me opzich tsja geen wereld ramp want je kunt alles gewoon nog doen maar als ik er echt last van zou krijgen zou het me irri lijken
    -als je spastisch zou zijn?; ehm erg wennen, zeker omdat je nooit weet wat er kan gebeuren dus dan lijkt me dat wel raar en wennen
    -als je blind bent? pff als ik het vanaf mijn geboorte zou zijn zou het normaal zijn maar als dat niet is dan zou ik alles missen omdat je nu weet hoe alles eruit ziet. Ik zou het dan echt moeilijk ermee hebbe. Uiteindelijk leer je er wel mee omgaan
    -als je doof zou zijn?; hetzelfde als hier boven
    -als een van je ledematen geamputeerd zou zijn?ehmmm het zou moeilijk zijn om er aan te wennen denk ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Faisean schreef:
    Alle vragen : Ik kan me niet inleven in mensen met zulke ziekte's dus ik ga er verder ook niks over zeggen want misschien is het geheel anders dan ik denk.


    Bad decisions make good stories.

    Ik weet niet hoe het is , maar ik hoop dat ik er mee zou leren leven als ik het kreeg , en een fijn leven zou kunnen leiden !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Draculea schreef:
    Ik kan me zeer goed in anderen verplaatsen, maar als het draait om ziektes en dergelijke niet, sorry.


    Queer zijn is gewoon alles

    Shion schreef:
    Waarschijnlijk als ik 1 van die dingen al heb vanaf mijn geboorte dat ik dan gewoon normaal leef -voor mijn gevoel.. this maar wat je gewend ben-
    En als het nu plotseling zo is, dan zal ik waarschijnlijk gek worden.. en er mee proberen te leven, maar of dat lukt? Dat kan ik zo niet zeggen.. Wil er liever ook niet achterkomen.


    This.

    En ik heb zelf een spierziekte, maar omdat ik het ook al vanaf de geboorte heb weet ik niet hoe het is om "anders" te zijn.
    Nothing much.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.