• Serieus toen ik dat zag dacht ik 'Omg niet weer zo'n vies beest bij' blijkt het ook nog een lelijke vieze spin te zijn die geen web maakt, maar wel sprint tegen 200 km/uur O_O



    In mei van dit jaar werd in een stadstuin in Antwerpen de 250ste spinnensoort in de sinjorenstad aangetroffen. Het gaat om de Tuinwolfspin, een spinnetje dat geen web weeft, maar actief - zoals een wolf - zijn prooi achtervolgt en in een sprint grijpt, tegen - omgerekend - meer dan 200 kilometer per uur. Dat heeft de Belgische spinnenvereniging Arabel maandag bekendgemaakt.

    Bron: zita.be

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 19:22 ]


    16 - 09 - '17

    Als dat ding maar niet achter me aankomt, dan leef ik in vrede met hem en hij met mij. Anders is het oorlog. (cat)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Macabre schreef:
    what the fuck what the fuck what the fuck
    dat zijn 250 soorten te veel
    omfg 200 km/h
    omfg
    *dies*


    Enjoy life

    Pas maar op je tenen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik denk dat dit de dag is waarop ik in mijn eigen tranen verdrink.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Macabre schreef:
    what the fuck what the fuck what the fuck
    dat zijn 250 soorten te veel
    omfg 200 km/h
    omfg
    *dies*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sinistre schreef:
    Pussies allemaal :Y)


    I like that spider. He will be my new spider bro.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    omfg , als dat beest in mijn kamer durft te komen ! D:

    zolang hij daar niet is maakt het mij niet zo veel uit ! Wel een rare spin , hij kan echt fucking snel rennen ! :'D


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    How about noooooooooo :l


    Caution first, always.

    Years schreef:
    O.o

    Ik dacht ergens ver weg, maar dit is gewoon veel te dichtbij voor een 200km per uur rennende spin.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 16:31 ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ShadowNight schreef:



    Volgens mij zijn er vliegende spinnen :W


    Nypmh > Yaspis

    o gosh.....


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Yaspis schreef:
    (...)

    Volgens mij zijn er vliegende spinnen :W

    Nog niet. Er zijn een paar die kunnen zweven, maar echt vliegen kan men nog niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bah.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik verhuis naar de maan :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.