• Serieus toen ik dat zag dacht ik 'Omg niet weer zo'n vies beest bij' blijkt het ook nog een lelijke vieze spin te zijn die geen web maakt, maar wel sprint tegen 200 km/uur O_O



    In mei van dit jaar werd in een stadstuin in Antwerpen de 250ste spinnensoort in de sinjorenstad aangetroffen. Het gaat om de Tuinwolfspin, een spinnetje dat geen web weeft, maar actief - zoals een wolf - zijn prooi achtervolgt en in een sprint grijpt, tegen - omgerekend - meer dan 200 kilometer per uur. Dat heeft de Belgische spinnenvereniging Arabel maandag bekendgemaakt.

    Bron: zita.be

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 19:22 ]


    16 - 09 - '17

    Sinistre schreef:
    Pussies allemaal :Y)


    nvm was te erg voor woorden wat ik schreef xp

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 19:34 ]


    16 - 09 - '17

    Scimmia schreef:
    (...)

    +Ik niks tegen spinnen. Wel iets tegen vliegen xD


    Maar vliegen zijn ook echt rotbeesten, netzoals muggen. Bij ons gaan ze de hele tijd op de tv zitten of voor je neus rondzoemen.


    Stenenlikker

    Om, ik dacht even: "Geluukig dat dat beest in een of ander ver land zit,"
    Artikel: "Stadhuis in Antwerpen,"
    Well, fuck this shit. Maar misschien kan ik dat beest als vervoer gebruiken. Hoef ik niet meer met de auto.


    Take me to wonderland

    Tayniss schreef:
    (...)

    Excuse moi? (cat)




    Die beesten zijn nog niet eens één centimeter en iedereen schijt al in zijn broek.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)



    Die beesten zijn nog niet eens één centimeter en iedereen schijt al in zijn broek.



    -

    Cenation schreef:
    (...)

    Ik woon in Limburg, maar als dat ding zo snel kan lopen kan t dichtbij komen

    Limburg ligt geen 200km van Antwerpen af, dus in theorie zou die spin op minder dan een uur bij jou thuis zijn. (cat)
    Nog een leukere gedachte. (no_chears)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Limburg ligt geen 200km van Antwerpen af, dus in theorie zou die spin op minder dan een uur bij jou thuis zijn. (cat)
    Nog een leukere gedachte. (no_chears)


    Ja, das eng, heb je gezien hoe lelijk dat ding is? Oh dear ..


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Ja, das eng, heb je gezien hoe lelijk dat ding is? Oh dear ..

    Haha, ik ben niet bang van spinnen, maar ik vind ze wel enorm vies en wil ze niet aanraken. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Haha, ik ben niet bang van spinnen, maar ik vind ze wel enorm vies en wil ze niet aanraken. :Y)


    Haha, zo kleine spinnen kan ik zelf nog killen, maar grotere bah en zo lelijke als deze O_o

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 19:48 ]


    16 - 09 - '17

    Scandal schreef:
    (...)
    Limburg ligt geen 200km van Antwerpen af, dus in theorie zou die spin op minder dan een uur bij jou thuis zijn. (cat)
    Nog een leukere gedachte. (no_chears)


    Okay als je het zo ziet wordt het eng.. :|


    :)

    Hoe groot is die spin eigenlijk?


    :)

    Years schreef:
    Hoe groot is die spin eigenlijk?


    Geen idee, dat stond niet in t artikel, maar ik denk dat t maar een kleinere spin is


    16 - 09 - '17

    Sinistre schreef:
    Pussies allemaal :Y)


    Indeed. Zo'n spin doet toch niks :'D


    26 - 02 - '16

    Cenation schreef:
    (...)

    Geen idee, dat stond niet in t artikel, maar ik denk dat t maar een kleinere spin is


    ''De vrouwtjes worden 5,5 tot 8 mm groot, de mannetjes worden 5 tot 6,5 mm. De spin is variabel qua uiterlijk. Het achterlijf kan bruin of grijs zijn.''

    Wikipedia


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'