• heeeeeeeeeeeeeey Quizletters :)
    Mijn zus en mijn nicht zijn een maand of 2 geleden met een yt- auccount begonnen, ze hebben al video's
    Ze hebben al goeie comment gekregen, maar ik wil ook weten wat jullie ervan vinden, enjoy:





    ^^


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ik vind haar stem niet zo heel mooi, ze heeft een beetje en saaie stem. Maar het is niet vals en zo slecht klinkt het ook weer niet.

    Vestige schreef:
    Ik vind haar stem niet zo heel mooi, ze heeft een beetje en saaie stem. Maar het is niet vals en zo slecht klinkt het ook weer niet.


    Oke, ik zal het haar zeggen...


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    ILOVEUXXX schreef:
    (...)
    kzal het doorgeven :)


    Oke (':


    -

    Ze zingt door haar neus en daarom is het lastig aandachtig te blijven luisteren, maar ze is wel toonvast.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik vind het niet echt mooi en nogal eentonig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik vind het niet mooi en het klinkt zeurderig.


    Pretty is just a pretty word.

    thanks voor de andere 3 reactie's
    meningen zijn altijd welkom....
    ik zal het doorgeven....


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Hmm, ik vind ze niet goed, maar ook niet echt slecht. Ik erger me aan de manier waarop ze zingt.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 18:13 ]


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    Hmm, ik vind ze niet goed, maar ook niet echt slecht. Ik erger me aan de manier waarop ze zingt.

    hoe bedoel je, de manier waarop ze zingt?
    x


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    ILOVEUXXX schreef:
    (...)
    hoe bedoel je, de manier waarop ze zingt?
    x

    Nasaal, saai, alles op dezelfde manier en sommige woorden zingt ze ook gewoon heel raar.


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    (...)
    Nasaal, saai, alles op dezelfde manier en sommige woorden zingt ze ook gewoon heel raar.


    dat ligt volgens mij wel deels aan het liedje ^^


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ik heb voor nu alleen wonderwall gekeken , en ze komen heel krachtig over , maar ook als beginnende zangers !
    Nog een beetje zoekend naar hoe je moet zingen , zeg maar.

    Als tip zou ik meegeven om wat meer tweestemmig proberen te zingen , maak , of zoek een 2e partij erbij , dat maakt het al een stuk leuker en minder saai om naar te luisteren (Ik vond het niet echt saai , maar anderen hierboven blijkbaar wel) ! (:
    Of werk met echo's, dat de ene bijv. ''wonderwall'' zingt , en dat de ander dan iets zachter wonderwall zingt ! Dat doen ze al een beetje , maar het kan nog iets leuker ! Maak gebruik van het feit dat jullie met zijn 2en zijn ! (:

    Als top zou ik zeggen dat ze heel sterk klinken , en het eigenlijk best fijn is om naar te luisteren !
    En een videoclip erbij maakt het gelijk ook leuker om naar te kijken/ luisteren , maar misschien willen ze dat niet.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Even ook wat tips bijgevoegd, in plaats van alleen maar ''slecht . saai '' of '' leuk . mooi '' ;p


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    ILOVEUXXX schreef:
    (...)

    dat ligt volgens mij wel deels aan het liedje ^^

    Nee, ik ken de originele versies, ik weet dat het daar niet aan ligt.


    comfort in c h a o s

    Meliuscule schreef:
    Ik heb voor nu alleen wonderwall gekeken , en ze komen heel krachtig over , maar ook als beginnende zangers !
    Nog een beetje zoekend naar hoe je moet zingen , zeg maar.

    Als tip zou ik meegeven om wat meer tweestemmig proberen te zingen , maak , of zoek een 2e partij erbij , dat maakt het al een stuk leuker en minder saai om naar te luisteren (Ik vond het niet echt saai , maar anderen hierboven blijkbaar wel) ! (:
    Of werk met echo's, dat de ene bijv. ''wonderwall'' zingt , en dat de ander dan iets zachter wonderwall zingt ! Dat doen ze al een beetje , maar het kan nog iets leuker ! Maak gebruik van het feit dat jullie met zijn 2en zijn ! (:

    Als top zou ik zeggen dat ze heel sterk klinken , en het eigenlijk best fijn is om naar te luisteren !
    En een videoclip erbij maakt het gelijk ook leuker om naar te kijken/ luisteren , maar misschien willen ze dat niet.


    thanks voor de tip ^^
    x


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3