• Whoot.

    Toen ik net twee weken 17 was haalde ik mijn rijbewijs en toen reed ik met mijn ouders hier gewoon in de buurt, nog in dezelfde plaats. Toen werd het vakantie en was ik gisteren na ruim 5 weken weer voor het eerst gaan rijden en dat ging wel goed (:

    Nou komt het. Vandaag was ik met mijn ouders in de Ikea in Haarlem (vlakbij Amsterdam) en toen ben ik naar huis gereden!!! (een uurtje ofzo)
    5-baansweg, veel vrachtverkeer en alles!! Hahaha, ik voel me nu echt heel cool en moest het gewoon even met jullie delen. (cat)

    Wanneer voelden jullie je heel cool? (cat)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Scandal schreef:
    Goed gedaan. ^^

    Ik heb zo'n moment niet echt gehad. Ik reed alleen met een 'L' rond (België) door zo'n regeling. Dus ik reed een tijdje alleen voor ik mijn praktijkrijbewijs ging halen. =)


    Huh? Hoe zit dat dan, dat je alleen mocht rijden? :P Bij ons is de regeling dat je vanaf 16,5 mag beginnen met praktijklessen en vanaf je 17e mag je examen doen en rijden mét begeleiding (die moet zo lang een rijbewijs hebben, minimaal zo oud zijn, nooit naar een afkick ding geweest zijn etc. etc.) tot je 18e.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Really? Te makkelijk of gewoon niet leuk? Ik had op een gegeven moment echt die klik dat ik het ineens leuk ging vinden en dacht; Prima, ik rijd wel even ipv van "shit shit ooh nu moet ik weer rijden en wat als dit of dat".

    And yeah, dat dacht ik dus ook, kan het altijd nog overdoen, kost alleen verdomd veel geld.

    Gewoon niet leuk. :') Het rijden op zich vind ik wel leuk, maar ik heb er een hekel aan als er iemand bij is die op mijn fouten gaat letten en daar word ik zenuwachtig van. :p Ik rij veel vlotter en relaxter wanneer ik alleen ben.


    Take me to wonderland

    Imber schreef:
    (...)
    Gewoon niet leuk. :') Het rijden op zich vind ik wel leuk, maar ik heb er een hekel aan als er iemand bij is die op mijn fouten gaat letten en daar word ik zenuwachtig van. :p Ik rij veel vlotter en relaxter wanneer ik alleen ben.


    Ooh ja, dat moet je proberen te negeren (: Sowieso zeggen ze niks en die van mij ging gewoon zitten kletsen, we hebben zelfs grapjes zitten maken. Voor mijn tussentijdse toets had ik wel een vervelende vent, een beetje chagrijnig, strak en stijfjes. Ik zal voor je duimen dat je iig niet zo'n rotzak krijgt, want dan is er écht geen bal aan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ooh ja, dat moet je proberen te negeren (: Sowieso zeggen ze niks en die van mij ging gewoon zitten kletsen, we hebben zelfs grapjes zitten maken. Voor mijn tussentijdse toets had ik wel een vervelende vent, een beetje chagrijnig, strak en stijfjes. Ik zal voor je duimen dat je iig niet zo'n rotzak krijgt, want dan is er écht geen bal aan.

    Dankje. :p
    Als ik zo iemand heb, dan weet ik meteen al dat ik gezakt ben. :p En het was nu niet dat mijn instructeur zo'n geweldige vent was.


    Take me to wonderland

    Imber schreef:
    (...)
    Dankje. :p
    Als ik zo iemand heb, dan weet ik meteen al dat ik gezakt ben. :p En het was nu niet dat mijn instructeur zo'n geweldige vent was.


    Waarom had je dan geen andere instructeur genomen, flapdrol? Ik had eerst een vrouw en zij zat mijn eerste rijles spelletjes te doen en liet mij veels te vroeg stoppen en toen ging ze maar dingen vragen zoals "waar kan je zien hoe hard je rijdt?" -facepalm- Na twee lessen meteen een ander aangevraagd, een wat oudere man. Hij was ge-wel-dig. Ik hoor hem nu gewoon nog af en toe in mijn hoofd tijdens het rijden ;p Heel veel succes iig en echt waar, als je het kan, gewoon een beetje ontspannen proberen te kletsen met je examinator (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Als ik denk aan rijles, denk ik: Onmogelijk voor mij. :'D Seriously, waarschijnljik zou ik de rijinstructeur soms niet verstaan als ie waarschuwt, raak ik spastisch wanneer ik snel moet reageren en reageer ik verkeerd. Nee.. Ik denk dat ik gewoon voor openbaat vervoer en de fiets kies.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    Als ik denk aan rijles, denk ik: Onmogelijk voor mij. :'D Seriously, waarschijnljik zou ik de rijinstructeur soms niet verstaan als ie waarschuwt, raak ik spastisch wanneer ik snel moet reageren en reageer ik verkeerd. Nee.. Ik denk dat ik gewoon voor openbaat vervoer en de fiets kies.


    Haha, dan zal ik je vertellen over mijn avonturen (:
    Ging bijna spookrijden, reed veel te hard van de snelweg af bij scherpe bocht waardoor instructeur keihard moest remmen, wilden rechtdoor tegen een huis aan rijden bij een T-splitsing, sneed een vrachtwagen af, reed bijna iemand aan, reed door rood en halleluja, wat ene avonturen waren dat ;p Maar je kan beter je fouten maken tijdens de rijles, je instructeur kan dan nog ingrijpen en je leert er meteen van, waarna je het never nooit meer doet.

    Echt waar, iedereen denkt dat ie gaat falen in het begin en het lijkt de eerste lessen ook alsof je het noooit gaat leren, but it will get better. Echt waar, ik spreek uit ervaring :p En als het zó moeilijk was zou niet 90% van de volwassenen een rijbewijs hebben (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hahha, gefeliciteerd^^
    Ik ga volgend jaar les nemen denk ik. Man, tijd gaat gewoon zo snel voorbij.


    -

    Tayniss schreef:
    Hahha, gefeliciteerd^^
    Ik ga volgend jaar les nemen denk ik. Man, tijd gaat gewoon zo snel voorbij.


    Yeah it does, dankje btw en ik raad je wel aan alsnog met één van je ouders te gaan rijden als je je rijbewijs net hebt (: Omdat je gewoon echt dik gebrek aan ervaring hebt en je waarschijnlijk moet wennen aan een andere auto. Ik denk echt dat dat voor de meeste ongelukken zorgt, 18-jarige die meteen zo whoep in de auto stappen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik voelde me cool omdat ik ging abseilen :3
    En vervolgens een van de begeleiders wraak nam en mijn touw vast hield zodat ik niet verder naar beneden kon, wat best wel eng was, haha


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Hehe, zo cool! ^_^

    Ik wou dat ik mijn rijbewijs had lol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahaha nice! Ik ga binnenkort m'n rijbewijs halen. Maar ik vind rijden heel erg saai. Dus of ik hem in 1x haal, wss niet


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Ik had vandaag mijn derde rijles, maar ik kijk niet goed. Wordt niks, vrees ik.. Vorige week ging het wel goed, maar dat kijken is een ramp voor mij. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Ik had vandaag mijn derde rijles, maar ik kijk niet goed. Wordt niks, vrees ik.. Vorige week ging het wel goed, maar dat kijken is een ramp voor mij. (krul)


    Check mijn avonturen op de vorige pagina, ii heb het alsnog gered met 40 uur en rijd veilig/gewoon wel goed. Je red het dus echt wel :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Maar je hebt je rijbewijs toch? Dus ik zie het punt niet..
    Toen ik net tien rijlessen had gehad, liet mijn vader me 50 km naar huis rijden in zijn BWM M3. (één krasje en ik was, als arme oud-studente, mijn gehele leven aan het terug betalen geweest). Inmiddels heb in mijn rijbewijs en rijd ik gewoon zonder problemen overal heen. (:


    Bad decisions make good stories.