• Dark Paradise. || O1.

    Praattopic - 1
    Rollentopic.



    || Dark Paradise. Zo wordt de achterbuurt van Manhattan genoemd. Eens je verstrikt raakt in het web van drugs, criminaliteit, alcohol, clubs, dealers, handelaren, prostitutie en zo veel meer - is Dark Paradise de enige plek waaruit je nooit meer kunt ontsnappen. Het is zonder twijfel een organisatie die nooit slaapt. Hoewel de buurt een aftandse wijk moet voorstellen - is er zoveel meer mis met de jongeren die zich er gesetteld hebben. De meesten gedwongen, enkelen vrijwillig. Het is een spel dat je meesleurt tot je niet meer boven komt. Moord is een dagelijks iets, bazen worden met respect behandeld en Dark Paradise is de enige plek zonder taboe's.

    || Verdere uitleg.
    Dark Paradise is een vrij groot gebied in de schaduwen van het bruisende zakendistrict Manhattan. Het is een plaats waar vrijwel iedereen wapens bij zich draagt, en er niet over peinst om tegen grote namen in te gaan. Jongemannen met macht staan hoog in het aanzicht, en bezitten vrijwel alle plaatsen in Dark Paradise met ijzeren vuist. Vrouwen staan veelal lager in rang en dienen meestal onder de mannen al plezierstuk. Er zijn enkelen die het hebben kunnen schoppen tot dealer of serveerster - maar de meesten zijn er absoluut niet vrijwillig.

    || Regels.
    - De standaard Q-regels.
    - Minimaal 150 woorden per post.
    - 16+ is toegestaan.
    - Dark Paradise is een groezelige buurt, met wellicht één supermarktje. Het meeste bestaat uit drugspanden, appartementjes, clubs etc.
    - Je leeft als mannelijk persoon vaak in een eigen appartement, en als vrouwelijk persoon meestal bij een andere man of meerdere vrouwen in huis.
    - Bij overtreding van de basis-regels waarschuw ik twee keer. Bij de derde keer kan ik je wegsturen.
    - Je wacht tot er minimaal twee reacties tussen de jouwe staan. Als er na 48 uur nog maar één staat, mag je opnieuw reageren.
    - We gaan hier geen kliekjes vormen. Ik verwacht dat op een gegeven moment iedereen wel eens met elkaar heeft gespeeld. Meng je eens gewoon, zonder te vragen of er iemand vrij is. Niemand bijt, hoor.
    - De tijd gaat niet mee met de echte klok. Kijk dan in het topic onderaan. Daar zal het weer van de dag staan en een dagdeel. Lees elkaars posts door. Ook al heb je niets met dat personage te maken. Er kán iets belangrijks in staan, en daarnaast is het wel zo netjes.
    - Alles dat je personage niet zegt gaat tussen haakjes. () - | | - {} etc.

    || Rollen

    - Maleysa Valeria Cipriano ''Prostituee/stripper'' - Delightfully.
    - Rowine Blue Hale ''Dealer'' - Skull
    - Rachelle Xavièra Montéro ''Zangeres in bar/club Moon'' - Vernorexia.
    - Ivy James ''Lovergirl'' - Sydrian
    - Roquelle Marjory Hale ''Paaldanseres'' - Wallflowers

    - William Christopher Sheppard ''Bar/Clubeigenaar van Moon'' - Infano.
    - Noah Alec Pareiro ''Stripper'' - Hatsumomo
    - Dominic Newman ''Barkeeper'' - Tonto
    - Ignacio Bray Quinn (Jerome Diallo Celain) ''Dealer'' - Faisean
    - Caleb Yorick Gwendalson ''Undercomver agent'' - Praesidium

    || Begin:

    Je personage kan overal beginnen. Zoek elkaar op, introduceer het karakter desnoods.
    Het is ergens in de voormiddag, niet erg zonnig maar het blijft droog en zal rond de 19 graden aanvoelen.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 12:10 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Caleb Yorick Gwendalson.

    De luide klanken van de tv galmen door de kamer heen, terwijl ik door het dichtgetimmerde raam de auto van mijn collega weg zie rijden. Het afgehuurde appartement waar ik in verblijf, heeft een kleine keuken waar ik me amper in om kan draaien, een wat grotere woonkamer met een schaars aantal meubelen, een slaapkamer met de gebruikelijke spullen die je hier kunt vinden en een normale badkamer met een douche, een wc en een wasbak. De stenen wasbak bevat grote scheuren, waardoor het lijkt alsof het elk moment in elkaar kan storten. Dit is niet het enige waaraan de vorige eigenaar niets aan heeft gedaan. Ook de keuken is een rotzooi en een kakkerlak is dan ook mijn minste zorg. Wie weet vind ik ergens een opgedroogd condoom of zoiets. Toch lijkt de slaapkamer net geverfd te zijn, niet dat het er mooi uitziet, maar waarschijnlijk had hij of zij alleen oog voor de slaapkamer en hier in dit gebied begrijp ik waarom dat zo is. De meeste mensen zullen niet eens verder dan de hal komen met zulke inhalige, moordlustige en verslaafde bewoners.
    Hier zal ik dus de komende weken of misschien wel maanden in moeten verblijven. Het mist de luxe die ik thuis zou hebben, maar hier kan ik, of moet ik, wel aan wennen, aangezien ik als undercover agent niet zomaar naar mijn huis buiten Manhattan kan rijden. Ik denk in ieder geval niet dat vele hier dat zullen doen en juist in de avond hoor je hier actief te zijn. Dus heb ik ingestemd met het idee om hier in een appartement te gaan wonen en de boel te gaan verkennen en in de gaten te houden.
    Ik kijk weg van het raam naar de twee dozen die ik heb meegebracht. De een zit vol met keukengerei en wat bekers. De andere doos is gevuld met een aantal kleren, een paar schoenen, mijn toilettas en nog wat andere dingetjes waarvan je niet zou denken dat het belangrijk zou zijn in een huis. De doos die als verpakking dient voor het keukengerei, vouw ik zorgvuldig open, zodat ik hem later weer kan hergebruiken. Mijn ogen glijden langs de spullen en blijven steken bij een met papier ingepakte beker. Met een simpele beweging haal ik hem uit de doos en zorg ik ervoor dat het papier loslaat van de beker. Met een paar grote stappen loop ik naar de keuken, waar ik vervolgens de spullen op het aanrecht wat aan de kant schuif, zonder iets te breken. Met gemak draai ik de kraan open. Een koperachtig straaltje verlaat de kraan, waarna het langzamerhand een lichtere kleur begint te krijgen. Blijkbaar is er niet veel water gedronken. Ik laat de doorzichtige kleur van water in mijn beker glijden en wanneer het water de bovenkant bijna heeft bereikt, draai ik de kraan uit. Een diepe zucht rolt over mijn lip heen, waarna ik een blik op het aanrecht werp. Er zijn maar een paar plekken waar het aanrecht zichtbaar is, aangezien het voornamelijk bedekt ligt met troep. Zelfs dingen waarvan ik niet weet wat het is, en dit ook niet wil weten, liggen verspreid over het aanrecht. Mijn ogen vallen op een wit briefje waar met rommelige letters en cijfers wat telefoonnummers met namen op zijn gekrabbeld. De koude vloeistof stroomt geleidelijk naar binnen, wanneer ik mijn beker tegen mijn lippen aan heb gezet en tegelijkertijd het briefje pak. Ik neem de tijd om het rafelige handschrift te ontcijferen en kom tot de conclusie dat het telefoonnummers zijn van enkele dealers in de buurt. Ook staat er bij waar je ze het meest tegen het lijf zal lopen. Ik laat mijn blik nog eens over het blaadje gaan, waarna ik mijn beker terug op het aanrecht zet. ‘Jerome Diallo Celain’ (?)Staat er bovenaan met een rafelige handschrift geschreven. ‘Goed voor drugs of een vluggertje’ Ik heb zo’n vermoede dat, dat vluggertje niet met Jerome zelf bedoeld is. Dealer in drug en in meiden. Het kan niet beter. De schrijver of schrijfster had zeker haast wanneer hij of zij dit op het papier kladderde.
    Een afkeurende blik verschijnt op mijn gezicht, terwijl ik met het blaadje in mijn handen naar de woonkamer loop. Misschien is het een idee om een afspraak met hem te maken, voor zoverre dat kan. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het verhaal van een van de dames die voor hem werken. Ik snap dat dit moeilijk zal worden om voor elkaar te krijgen, aangezien ze gevaar voor eigen leven riskeren, wanneer ze aan iemand vertellen hoe ze behandeld worden. En meestal kun je het niet eens uit ze krijgen, omdat ze je niet genoeg kunnen vertrouwen. Ook zullen ze je het niet vertellen, omdat ze denken dat je er alleen maar om zal lachen. Dit weer ik omdat ik uit ervaring spreek. Levi heeft het ook erg moeilijk gehad en ze heeft er zeer lang over gedaan om alles een plek te geven. Verwerken of vergeten zal het nooit worden, omdat het een te grote invloed heeft gehad op haar leven. Het heeft te lang geduurd, ook al zijn er vast meiden die dit veel langer doen of hebben gedaan.
    Zonder enige twijfel vis ik mijn mobiel uit mijn zak en toets ik het nummer van Jerome in. Eens kijken of ik een afspraak kan maken met een van zijn meiden. Desnoods zal ik het persoonlijk aan hem vragen.

    [Als er iets verkeerds in staat, hoor ik het graag (: ]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 16:01 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    - Het is Jerome :] -


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [ Zoiets dacht ik al ^^ ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Noah Alex Pareiro

    Ik krijg een dodelijke blik van het meisje. "Niet dat je het wat aangaat, maar ik probeer meneer hier juist een deel van zijn geld terug te geven," zegt ze en ze duwt me weg met haar ellebogen. Ik doe een stap naar achteren, maar blijf gewoon staan en luister nieuwsgierig mee. Zij geeft een deel van zijn geld weer terug en begint een korte discussie. "Isaac, doe niet zo dom en houd dat. Je hoeft het niet te geven dus je doet het ook niet," zegt ze. "Ma-" begint hij en zij kapt hem alweer af. "Geen maar, Isaac, dat is van helemaal van jou, houd het. Als je het toch geeft, dan zorg ik er wel op een andere manier voor dat je het weer terug krijgt dus het heeft totaal geen zin om het te doen." Uiteindelijk stopt hij het geld weer in zijn portemonnee, maar ik vraag me af wat er mis met hem is, Waarom zou hij meer geld geven dan nodig? Zoveel houd hij niet over.
    Dan richt Ivy zich weer op mij en bekijkt mijn hele lichaam, terwijl ik er nog altijd naakt naast sta. Ik blijf gewoon staan en grijns, dit is iets wat ik toch wel gewend ben. "Je zou wat kleren aan moeten doen. Met de lengte van jouw jongeheer zou ik in ieder geval niet naakt rondlopen. Het is niet echt iets waar je mee kan pronken," meld ze me op een neutrale toon. Ik grinnik zachtjes. "Nou, je bent de eerste die er over klaagt," vertel ik haar. "Niet dat het uitmaakt, het gaat erom wat je ermee doet, niet hoelang hij is." zeg ik als ik iets met mijn wenkbrauw wiebel. "Maar daar zal jij wel alles van weten, dus ik hoef vast niet aan te bieden of je het eens zelf wilt ervaren." Ik knipoog erbij en laat mijn handen weer naast mijn lichaam hangen.
    Isaac is ondertussen bezig gegaan met zichzelf aan te kleden voor de act, maar ik hoef toch nog niet op. Nu geef ik mijn eigen ogen ook eens goed de kost en neem Ivy in me op. Ik heb haar wel vaker gezien, maar nooit echt zo goed als nu. Ze is een knappe meid, met een bepaalde charme waardoor ik wel snap dat ze word ingezet voor wat ze moet doen. Toch kijk ik al snel weg met een schuin oog naar Isaac die net voorover bukt waardoor wij een goed uitzicht krijgen op zijn kont en nog meer. Ik richt mijn blik al snel weer op Ivy als ze iets op mijn woorden zegt.


    Your make-up is terrible

    Ivy James
    Noah grinnikt zacht. 'Nou, je bent de eerste die er over klaagt,' zegt hij. 'Niet dat het uitmaakt, het gaat erom wat je ermee doet, niet hoelang hij is.' Zijn wenkbrauwwiebel laat me zacht lachen. Het is wel duidelijk dat hij echt geschikt is voor dit werk. 'Maar daar zal jij wel alles van weten, dus ik hoef vast niet aan te bieden of je het eens zelf wilt ervaren,' knipoogt hij vervolgens. 'Hmmm,' begin ik, terwijl ik hem nog eens bestudeer. 'Ergens heb je wel gelijk, dat het erom gaat wat een man er meedoet en niet hoelang hij is, maar wat jij er meedoet moet dan wel erg spectaculair zijn, wil je vrouwen in bed zien te krijgen met dat kleine ding van je.' Mijn mondhoeken krullen omhoog in een geamuseerde glimlach. 'Of is er soms niemand die er over klaagt, omdat je opblaasbare seks niet kan praten? Dan is het erg gemakkelijk om te zeggen dat ik de eerste ben die er over klaag, niet?' Terwijl ik dat zeg valt het me op dat Noah naar Isaac's kont kijkt en komt er een deels geamuseerde, deels duivelse glimlach op mijn lippen te staan.
    'Ik, eh, moet optreden,' zegt Isaac na een korte blik op de klok in de kleedkamer, waarna hij de kleedkamer uit loopt. Nu ik de kleedkamer even rondkijk merk ik dat het een stuk rustiger is. Al snel richt ik mijn aandacht weer op Noah en leun ik tegen de kluisjes aan, terwijl diezelfde glimlach nog steeds op mijn lippen staat. 'Dus, Noah, vind je het niet vervelend dat je moet strippen voor een vrouwelijk publiek, terwijl je eigenlijk voor het andere team speelt?' vraag ik, met een veel betekende blik in mijn ogen. 'Óf,' vervolg ik, 'is dat soms de reden dat je weet dat kleine jongeheren ook veel kunnen, omdat je ze zelf gevoeld hebt?'

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 19:22 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noah Alec Pareiro

    "Hmmm," begint ze als ze haar ogen nog eens over me heen laat glijden. "Ergens heb je wel gelijk, dat het erom gaat wat een man er meedoet en niet hoelang hij is, maar wat jij er meedoet moet dan wel erg spectaculair zijn, wil je vrouwen in bed zien te krijgen met dat kleine ding van je. Of is er soms niemand die er over klaagt, omdat je opblaasbare seks niet kan praten? Dan is het erg gemakkelijk om te zeggen dat ik de eerste ben die er over klaag, niet?" Ze glimlacht geamuseerd. Ik werp een korte blik op de kont van Isaac, waardoor het enkele seconden langer duurt voordat ik wat zeg. "Hé, geen slecht woord over Brittany," pruil ik, alsof ik echt een opblaaspop heb die ook nog eens een naam heeft.
    "Ik, eh, moet optreden," zegt Isaac na een korte blik op de klok in de kleedkamer, waarna hij de kleedkamer uit loopt. Ik knik hem toe en als ik terug kijk zie ik een onheilspellende glimlach op het gezicht van Ivy staan. "Dus, Noah, vind je het niet vervelend dat je moet strippen voor een vrouwelijk publiek, terwijl je eigenlijk voor het andere team speelt?" vraagt ze, met een veel betekende blik in haar ogen. "Óf, is dat soms de reden dat je weet dat kleine jongeheren ook veel kunnen, omdat je ze zelf gevoeld hebt?" gaat ze verder, waardoor ik voor een moment met mijn mond vol tanden sta. Ik had geen idee dat het zo opvallend geweest was. Verdomme, stel je voor dat anderen het ook zouden merken? Ze zouden me zonder pardon de club uitgooien en dan kom ik nergens meer aan de bak. Dat terwijl ik me er zo tegen verzet.
    "Hé, niet zo snel oordelen dame, misschien speel ik wel voor beide teams!" antwoord ik gevat terug, maar niet zonder een enorm ongemakkelijk gevoel. "Helaas, mevrouw. Mijn kont is nog een volledige maagd." Ik lach erbij en sla zachtjes op mijn eigen achterwerk. Gelukkig is dat in ieder geval geen hele grap en echt waar. Hierna leun ik tegen het kluisje waar Ivy dichtbij staat en ik zo wel erg dichtbij haar kom. "Maar als je eens wilt weten hoe spectaculair ik het kan maken mag je wel eens langskomen hoor." vertel ik haar met een grijnsje, hoewel het geen grap is. Ze mag best langskomen van mij hiervoor.


    Your make-up is terrible

    Ivy James
    'Hé, geen slecht woord over Brittany,' pruilt Noah. Ik laat een zachte lach horen. 'Brittany, dus,' grinnik ik. 'En Noah, hoelang zijn jij en Brittany al samen?'
    Isaac meldt dat hij moet gaan optreden en zodra hij weg is maak ik een opmerking tegenover Noah, of hij soms voor het andere team speelt, aangezien ik hem betrapte toen hij naar Isaac's kont keek. Noah weet zo te zien niet wat hij moet zeggen, waaruit ik de conclusie trek dat hij wel degelijk voor het andere team speelt, niet dat ik daar problemen mee heb, ik speel zelf tenslotte voor beide teams. De reden waarom ik het zo zeker weet, is omdat hij mij het typetje lijkt dat eigenlijk overal wel een antwoord op heeft, maar nu dus niet. Gotcha.
    'Hé, niet zo snel oordelen dame, misschien speel ik wel voor beide teams!' zegt hij uiteindelijk. Ik glimlach lichtjes. 'Dus je ontkent het niet, Noah?' vraag ik. Er zit een lichte triomfantelijkheid in mijn stem, maar die wordt haast overschaduwd door een nieuwsgierige en geïnteresseerde toon.
    'Helaas, mevrouw. Mijn kont is nog een volledige maagd,' lacht hij vervolgens, waarbij hij op zijn eigen billen slaat. Voor enkele seconden kijk ik er na, waarna mijn blik al snel weer terug flitst naar zijn gezicht. Noah leunt tegen het kluisje waar ik naast sta, waardoor er niet erg veel ruimte meer zit tussen onze lichamen en gezichten. 'Maar als je eens wilt weten hoe spectaculair ik het kan maken mag je wel eens langskomen hoor,' grijnst hij. 'Hmm.' Bedenkelijk tuit ik mijn lippen, alsof ik er ook daadwerkelijk over moet nadenken. Eerlijk: Ja, Noah is iemand waar ik best wel een beschuitje - of meerdere -mee zou willen eten. Niemand kan ontkennen dat hij er goed uit ziet. Hij is schattig, maar ook mannelijk en sexy en die combinatie komt niet erg vaak voor. Maar natuurlijk geef ik niet zo maar toe dat ik het wel zou willen. 'Zou je niet liever willen dat Isaac langs zou komen?' vraag ik plagerig. 'Dan kunnen jullie elkaar misschien... "ontmaagden".' Suggestief trek ik mijn wenkbrauwen op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noah Alec Pareiro

    Ivy lacht zacht over Brittany, maar volgens mij heeft ze wel helemaal door dat ik het ter plekke verzonnen heb. "Brittany, dus," herhaalt ze met een gegrinnik. "En Noah, hoelang zijn jij en Brittany al samen?" vraagt ze, waarop ik een nadenkend gezicht trek en even over mijn lippen wrijf alsof ik het ook echt moet bedenken. "Sinds college," antwoord ik en dan en ik knik even om mijn woorden kracht bij te staan, hoewel het een beetje een kinderlijk gebaar is. "We zijn eens uit elkaar geweest omdat ze jaloers werd door mijn baan, maar dat hebben we allemaal uitgepraat en nu weet ze heel goed dat zij de enige is met wie ik iets wil hebben. Och, hoe kan het ook anders, ik kan niet zonder het geluid dat het latex maakt als je eroverheen schuurt." probeer ik serieus, maar een tikkeltje overdreven te brengen.
    Ze glimlacht iets als ik zeg dat ik misschien wel voor beide speel. "Dus je ontkent het niet, Noah?" vraagt ze triomfantelijk, maar ik kan de nieuwsgierigheid erin horen. Hierop geef ik antwoord door op mijn kont te slaan en te zeggen dat deze volledig maagd is. Ik ontken het inderdaad niet, maar het liefst doe ik dat uit alle macht. Ivy's blik blijft even op mijn geoliede billen hangen voor ze weer naar mij kijkt en ik dichtbij tegen het kluisje leun. Ik grijns dat ze best eens langs mag komen om het uit te proberen. "Hmm." Ze trekt een bedenkelijke blik en tuit haar lippen erbij. "Zou je niet liever willen dat Isaac langs zou komen?" vraagt ze op een plagerig toontje. "Dan kunnen jullie elkaar misschien... 'ontmaagden'." Ze trekt haar wenkbrauwen erbij op en ik schiet in de lach hierdoor.
    "Nee, liever niet, James. Dat is de enige maagdelijkheid die ik toch wil behouden," bedank ik met een grijnsje, hoewel ik me uiteraard vaak genoeg afgevraagd heb hoe het is. Ja, ik heb er echt wel eens naar verlangd en wie weet wat nog meer, maar toch zo goed mogelijk genegeerd. "De uitnodiging geld alleen voor jou. Maar als je er even over na wilt denken, haal een drankje en kijk naar de vroege show. Ik moet zo op. Misschien overtuigt het je wel." Met een knipoog als afscheid loop ik terug naar waar mijn kleding klaarligt. Ik trek het brandweerpak aan en de bijbehorende laarzen als Ivy weg is gelopen en loop gelijk door naar de coulissen achter het podium.
    De vorige act is al afgelopen en zodra mijn muziek begint, ga ik op. Voor mij is het niet moeilijk. Ik heb veel gevoel voor ritme en de juiste kop ervoor. Toch is het redelijk rustig, rustiger dan tijdens de avondvoorstellingen en veel fooi krijg ik niet op zulke dagen. Toch moet ik gewoon werken want anders word ik eruit gegooid. Na een kwartiertje kom ik weer van het podium af en trek ik de laarzen die ik nog aanhad uit. Voor mij zit het er nu voorlopig op, waarna ik mijn gewone kleding weer aantrek en de club inloop. Het is natuurlijk ook om kleine extra fooitjes te verdienen, maar eerlijk gezegd kijk ik op het moment even uit naar Ivy en naar Dom, die uiteraard achter de bar staat. Ik zie Ivy ook aan de bar staan en loop er snel heen met een grijns op mijn gezicht.
    Dominic geef ik een hand zoals altijd. "Hey Dom, mag ik een Jack van je?" vraag ik aan hem. Ik heb het pepmiddel wel nodig om deze hele dag door te komen. Anders val ik straks in de kleedkamer nog eens in slaap. Echt snel dronken word ik toch niet en het heeft geen invloed op mijn optreden. "Zo, dame. Genoten van de optredens?" vraag ik dan aan Ivy als ik me op haar richt en plaatsneem op de barkruk.


    Your make-up is terrible

    Dominic Newman.

    Zo'n dag als dit is altijd enorm saai voor mij. Mensen drinken niet erg veel overdag. Een colaatje hier of een fantaatje daar. Mijn bar is schoon. Zuchtend ga ik op een barkruk naast de drank kast zitten. Ik kijk naar de shows die ik zo'n beetje elke dag super vaak zie. Ik zie Ivy uit de kleedkamers komen maar schenk er niet veel aandacht aan en sla uit verveling maar mijn armen over elkaar en tik met mijn voet mee ope maat van de muziek als ik Noah op zie komen. Ik Stuur wat drankjes naar het personeel en geef een aantal mensen aan de bar nog een drankje als ze er vragen. Niet lang na de show van Noah zie ik hem met een grijns op me af komen. Hij geeft me een hand en ik grijns. "Ze waren weer enthousiast mate. Goed gedaan" zeg ik. "Hey Dom. Mag ik een Jack van je?" Vraagt Noah. Ik knik "ja tuurlijk." Ik pak een glas en draai me om naar de drank kast maar spits mijn oren. "Zo, dame. Genoten van de optredens?" Ik kauw op mijn lip. Zeg als jij gaat zitten flirten maak ik nooit een kans Noah!! Ik schenk een juiste hoeveelheid in het glad en draai me weer om. "Kijk eens" ik zet het glas op een viltje voor Noah neer.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ivy James
    Noah trekt een nadenkend gezicht wanneer ik heb gevraagd hoe lang hij en Brittany al samen zijn. 'Sinds college,' antwoordt hij hoofdknikkend. 'We zijn eens uit elkaar geweest omdat ze jaloers werd door mijn baan, maar dat hebben we allemaal uitgepraat en nu weet ze heel goed dat zij de enige is met wie ik iets wil hebben. Och, hoe kan het ook anders, ik kan niet zonder het geluid dat het latex maakt als je eroverheen schuurt,' zegt hij overdreven serieus. Ik kan het niet helpen in de lach te schieten. 'Als ze zo geweldig is, misschien kan ik haar dan een keertje van je lenen,' zeg ik op een nonchalante toon, maar ook iets wat brutale toon, terwijl ik moeite moet doen niet weer te lachen. Seks met een pop, zieliger dan dat kan het niet.
    Isaac is inmiddels weggegaan om op te treden en wanneer Noah zegt dat ik wel eens langs mag komen laat ik mijn blik over hem heen glijden, om terloops op te merken of hij niet liever heeft dat Isaac langs komt zodat ze elkaar kunnen "ontmaagden". Noah trekt zijn wenkbrauwen op en lacht. 'Nee, liever niet, James. Dat is de enige maagdelijkheid die ik toch wil behouden,' grijnst hij. Onderzoekend kijk ik hem aan en mijn gezicht verzacht iets. 'Als je er over wilt praten, dan mag je altijd naar me toekomen,' vertel ik hem. Hij ontkende net niet dat hij voor het andere team speelt en door zijn blik op Isaac's kont heb ik het vermoeden dat het echt zo is, maar voor hem zou het vast lastig zijn er echt voor uit te komen, dat is het altijd.
    'De uitnodiging geldt alleen voor jou. Maar als je er even over na wilt denken, haal een drankje en kijk naar de vroege show. Ik moet zo op. Misschien overtuigt het je wel.' Hij knipoogt naar mij en loop daarna weg. Ik laat mijn blik nog een laatste keer over zijn lichaam glijden en loop dan de kleedkamer uit. Ik was niet van plan hier lang te blijven, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Noah's optreden. Vanuit de zijkant van de zaal bekijk ik het optreden en ik moet eerlijk toegeven dat zijn act behoorlijk goed is en onbewust lik over mijn lippen heen. Hij treedt in zijn eentje op, maar zelfs als dit een groepsact zou zijn geweest, dan zou hij er waarschijnlijk nog uitspringen.
    Als het is afgelopen fluit ik luid op mijn vingers, en wanneer Noah van het podium is afgelopen, loop ik zelf naar de bar, waar enkele vrouwen zitten. Ik speel wat met een bierviltje en al snel zie ik Noah vanuit mijn ooghoeken richting de bar lopen. De vrouwen die in het publiek zitten werpen hem verlangende blikken toe. Bij de bar aangekomen geeft hij Dominic een hand. 'Ze waren weer enthousiast mate. Goed gedaan,' grijnst Dominic. Ik vraag me af of Dominic er ooit jaloers van wordt dat Noah tijdens shows meer aandacht krijgt. 'Hey Dom, mag ik een Jack van je?' Dominic knikt, pakt een glas en draait zich om.
    'Zo, dame. Genoten van de optredens?' vraagt Noah, terwijl Dominic bezig is met zijn drankje. 'Hmm, je hebt in ieder geval bewezen dat je tot enkele spectaculaire dingen instaat bent.' Dominic is inmiddels klaar met Noah's drankje. 'Kijk eens.' Ik glimlach charmant naar Dominic. 'Mag ik een Blue Curacao met 7-up?' vraag ik aan hem.
    'Dus, Noah,' begin ik vervolgens, waarna ik mijn blik van Dominic afhaal en naar de man naast me kijk. 'Over je aanbod. Denk je niet dat Brittany jaloers zou worden?' zeg ik op een doodserieuze toon, al zit er wel een fonkeling in mijn 'vergeet-me-nietjes-blauwe' ogen. 'Of had je soms iets voor drie personen in gedachten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noah Alec Pareiro

    Ivy schiet in de lach door mijn overdreven serieuze reactie op Brittany. "Als ze zo geweldig is, misschien kan ik haar dan een keertje van je lenen," zegt ze nonchalant, waardoor ik mijn mond beledigd open. "Echt niet! Ik leen of deel Brittany nooit uit! Nee, dat is not done, hoor." besluit ik nog altijd op een beledigde toon. Nou ja, het niet zo dat ik haar uit kan lenen want die pop bestaat helemaal niet. Toch is het erg leuk om er grapjes over te maken met haar. Mijn persoonlijkheid is ook behoorlijk groot en het is leuk als mensen er zo op ingaan dat het je het een beetje uit kan diepen. Ik ben een entertainer en dat is zeker te merken.
    Haar gezicht verzacht iets als we het over mijn seksualiteit hebben, een onderwerp die ik liever met niemand bespreek. Het laat me ongemakkelijk voelen. "Als je er over wilt praten, dan mag je altijd naar me toekomen," zegt ze me. Ik grinnik zacht en knik. "Ik zal het onthouden hoor," antwoord ik nonchalant, alsof het toch niet gaat gebeuren. "Volgens mij praat je maar al te graag over mannenkonten." grap ik in de hoop om alles wat minder ongemakkelijk aan te laten voelen.

    "Ze waren weer enthousiast mate. Goed gedaan," grijnst Dominic en ik glimlach. Ik ben altijd blij als hij dat zegt, want van hem weet ik tenminste dat ik de waarheid kan verwacht en dat het ook echt goed was. Ik weet eigenlijk niet of ik hier wel was blijven werken als Dom er niet was, dat zou echt heel anders zijn. Ik vraag om een drankje, die hij inschenkt en ik wend met tot Ivy om te vragen of ze ervan genoten heeft. "Hmm, je hebt in ieder geval bewezen dat je tot enkele spectaculaire dingen instaat bent." antwoord ze waardoor ik grijns. "Je moet niet zo aan mij twijfelen, ik schep enkel op met dingen die echt waar zijn," zeg ik erop.
    Op dat moment zet Dom mijn drankje voor me neer. "Kijk eens." zegt hij. "Dankje," antwoord ik als ik het glas vast neem en er een slok uitneem. Ivy tovert een charmante glimlacht tevoorschijn voor Dom als ze ook iets besteld, een Blue Curacao met 7-up. Een echt vrouwendrankje. "Dus, Noah," richt ze zich op mij, "Over je aanbod. Denk je niet dat Brittany jaloers zou worden?" zegt ze op een doodserieuze manier, maar haar ogen fonkelen op een ondeugende manier. "Of had je soms iets voor drie personen in gedachten?" Als ze dit zegt, schieten mijn ogen gelijk onwillekeurig naar Dominic, maar ik kijk al snel terug naar Ivy en tover mijn beledigde blik weer tevoorschijn.
    "Ik zei toch dat ik Brittany niet deel!" roep ik beledigd uit. "Maar ik denk dat ze het wel goed zal vinden en een uitzondering maakt voor een vrouw zoals jou." grijns ik vervolgens met een knipoog. Ik buig me iets naar haar toe zodat ik over de muziek tegen haar kan fluisteren. "Nu alleen hopen dat Dom niet jaloers word," zeg ik tegen haar met een pretlichtjes in mijn ogen. Als ze dan al iets met z'n drieën zou willen doen zou ik eigenlijk niet eens aarzelen om hem erbij te vragen. Hij is een charmante jongeman die er ook nog eens goed uitziet. Toch zal het wel heel vreemd zijn.


    Your make-up is terrible

    Dominic Newman

    Nadat ik Noah zijn drankje heb gegeven, vraagt Ivy om een blue curaçao. Terwijl ik het maak hoor ik haar aan Noah vragen "Dus, Noah, Over je aanbod. Denk je niet dat Brittany jaloers zou worden?" Ze klinkt vrij serieus "Of had je soms iets voor drie personen in gedachten?" onwillekeurig voel ik een steek. Ik weet dat Noah knapper en charmanter is dan ik ben. Als het tussen hem en mij gaat wint hij altijd. Soms is het nogal pijnlijk als ik weer eens bevestiging krijg.
    "Ik zei toch dat ik Brittany niet deel! Maar ik denk dat ze het wel goed zal vinden en een uitzondering maakt voor een vrouw zoals jou." ik slaak een zucht en draai me om. Ik zie Noah naar Ivy buigen en iets fluisteren. Ik weet genoeg. Ik maak al geen kans meer. Ik pak een flesje 7-up en maak die open met een flesopener. Ik zet het glas met een laagje blue curaçao voor Ivy neer en schenk een beetje 7-up er bij voor ik het flesje er naast zet. Ik ruim wat ik gebruikt heb op. Ik voel me altijd toch lichtelijk gekwetst als Noah met een meisje flirt, waar ik ook wel wat mee wil doen of mee flirt. Noah wint het toch altijd. Als het tussen eem stripper of barman gaat gaan de meeste toch voor de stripper. Ik gun Noah alles hoor als mijn beste vriend maar ben toch altijd jaloers. Ik glimlach maar even. "Iemand die je geliefde Brittany van je wil stelen?"

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 11:47 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ivy James
    Noah grijnst wanneer ik heb gezegd dat hij in ieder geval een paar spectaculaire dingen kan. 'Je moet niet zo aan mij twijfelen, ik schep enkel op met dingen die echt waar zijn.' Ik laat een geamuseerde lach horen. 'Zo, meneer Brazilian Thunder is wel erg tevreden over zichzelf, niet?' grinnik ik, waarna ik kort over mijn lippen heen lik en zeg: 'Maar je hebt mij nog niet helemáál overtuigd van je kunnen. Ik weet zeker dat je meer kan, dan dat je net liet zien.'
    Dominic zet Noah's drankje neer, waarop ik ook een drankje bestel en vervolgens aan Noah vraag of Brittany niet jaloers zou worden. Zijn blik glijdt kort naar Dominic wanneer ik er aan toe voeg of hij soms iets voor drie personen in gedachten had, wat voor mij weer een bewijs geeft dat hij wel degelijk het mannelijke geslacht in zijn kont zou willen voelen. Ik ben er zelfs enigszins aan te twijfelen of hij niet alleen mannen leuk vindt.
    Noah kijkt al snel weer naar mij en zet een gefaked beledigd gezicht op. 'Ik zei toch dat ik Brittany niet deel!' roept hij uit. 'Maar ik denk dat ze het wel goed zal vinden en een uitzondering maakt voor een vrouw zoals jou,' grijnst hij knipogend, om vervolgens naar me toe te buigen. 'Nu alleen hopen dat Dom niet jaloers wordt,' fluistert hij. 'Hmm, met z'n vieren kan je ook heel veel plezier hebben,' fluister ik op een veelbetekende toon terug, benieuwd hoe Noah daarop zal reageren. Het zou me niet verbazen als hij er mee in zou stemmen, maar als mijn vermoedens juist zijn dan zal hijzelf waarschijnlijk degene zijn die jaloers wordt.
    Ik ga weer rechtop zitten als Dominic het drankje voor mij neerzet. 'Dankjewel,' glimlach ik naar hem.
    'Iemand die je geliefde Brittany van je wilt stelen?' zegt hij, wat er voor zorgt dat er een zachte lach over mijn lippen rolt, waarna ik een pruillipje op zet. 'Noah wil haar niet delen, dus ik zal iemand anders moeten vinden om plezier mee te hebben.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noah Alec Pareiro

    Ivy laat een geamuseerde lach horen als ik zeg dat ze niet zo aan me moet twijfelen. "Zo, meneer Brazilian Thunder is wel erg tevreden over zichzelf, niet?" grinnikt ze, waarna ze over haar lippen heen likt en mijn blik erheen getrokken word. "Maar je hebt mij nog niet helemáál overtuigd van je kunnen. Ik weet zeker dat je meer kan, dan dat je net liet zien." zegt ze waardoor ik geïnteresseerd mijn wenkbrauw omhoog trek. "Volgens mij kan ik dat ook. Ik zou graag de moeite nemen om je verder te overtuigen." zeg ik tegen haar. Het word steeds beter en beter volgens mij.
    "Hmm, met z'n vieren kan je ook heel veel plezier hebben," fluistert ze en haar toon laat duidelijk merken dat ze me echt wel door heeft en me niet zomaar gelooft elke keer. Hierdoor raak ik echter wel een beetje verward en zo kijk ik dan ook voor me uit, waarna ik zacht begin te grinniken. "Dat zal best, maar dat heb ik nog nooit geprobeerd." antwoord ik eerlijk. Ik heb wel eens met twee dames tegelijk in bed gelegen, maar dat was het dan ook. Ivy gaat weer rechtop zitten als ze het drankje van Dom krijgt en een dankjewel naar hem glimlacht. "Iemand die je geliefde Brittany van je wilt stelen?" vraagt hij, het is een grapje die we wel vaker maken.
    Ivy glimlacht er meteen op en ik knik overtuigend. "Noah wil haar niet delen, dus ik zal iemand anders moeten vinden om plezier mee te hebben." zegt ze. Ik grimas gespeeld. "Ja, kan je het voorstellen? Ik die Brittany deel of zelfs uitleen. Ze is helemaal gek geworden joh." grijns ik, want ik kan me niet al te goed meer inhouden nu. Het word te grappig voor mij. Ik pak mijn glas en neem er een slok uit. "Ik bied mezelf genoeg aan, maar blijkbaar ben ik niet goed genoeg in mijn eentje," grijns ik naar Dom. "Ze stelde zelfs voor om het met z'n vieren te gaan doen, zo weinig vertrouwen heeft ze in me!" Het is groot en deels gewoon voor de grap bedoeld, maar ik vraag me af of Dom erop door zal gaan of niet.


    Your make-up is terrible

    Dominic Newman

    "Noah wilt haar niet delen, dus zal ik iemand anders moeten vinden om plezier mee te hebben" zegt Ivy met een pruillip. Ik haal mijn wenkbrauwen op en grijns licht. "Ja kan je het je voorstellen? Ik die Brittany deel, of zelfs uitleen. Ze is helemaal gek geworden joh" zegt Noah met een grijns en ik lach hard. "Nou pas maar op. Ik zou het ook niet willen, of vertrouwen. Hij slaapt elke nacht naast dat di-Brittany" ik knipoog grijnzend. Terwijl Noah een slok neemt van zijn Jack, neem ik een slokje van een glas water "ik bied me genoeg aan , maar blijkbaar ben ik niet goed genoeg in mijn eentje" grijnst Noah. "Ze stelde zelfs voor om het met z'n vieren te gaan doen, zo weinig vertrouwen heeft ze in me!!" Ik frons mijn wenkbrauwen even "een kwartet?" Vraag ik verbaast. Dus zo kinky is ze. Ik haal mijn schouders op "ach zolang ik maar een poe" ik zwijg even "excuzes moi, een échte madame met een echt vrouwelijks geslachtsdeel krijg ben ik tevreden. En er gaat ook niks mijn reet in" het klinkt wat bot, haal daarom verontschuldigend mijn schouders op. Dan knipper ik even met mijn ogen en schud mijn hoofd grinnikend. "Ik heb nog nooit een kwartet gedaan. Brittany telt trouwens niet mee" ik kijk Noah even aan. "Tenzij je haar liever hebt dan het echte werk" ik grijns breed en mijn blauw/groene ogen fonkelen geamuseerd. "Be my guest"

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 1:39 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]