Hey Q,
ik ben onlangs verliefd geworden op een collega van me die in hetzelfde magazijn werkt als ik tijdens de vakantieperiodes. Ik vind haar supertof, in mijn ogen is ze mooi en ze brengt altijd een glimlach op mijn gezicht als ik haar zie. Ze houdt van geschiedenis en vindt de dingen lekker die ik lekker vindt.. Maar na enkele weken heb ik een probleem ontdekt, ze is namelijk lesbisch. Het was een klap voor me om dit te weten te komen, zeker omdat mijn gevoelens nog steeds niet veranderd zijn en ik steeds aan haar blijf denken.
Ik ben nu aan het proberen om mijn gevoelens kwijt te raken zonder enig resultaat. Ik werk nog een tweetal weken met haar samen en weet niet of ik het haar zou moeten vertellen, en daarbij mogelijk onze vriendschap verprutsen, of het haar niet zeg en met mijn gevoelens blijf kampen. Ik ben me al enkele dagen suf aan het piekeren over wat ik moet doen en heb hierdoor al twee nachten niet deftig kunnen slapen (goddank is het nu weekend).
Ik ben aan het overwegen om het haar op de laatste dag te vertellend maar weet niet zeker of dit wel de juiste keuze is. Wat vinden jullie...?
Verblind door mijn eigen geluk zag ik haar verdriet niet...