Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
Theodora schreef:
En hier komt mijn nieuwsgierigheid boven...
Wat staat er in?
Hahaha. Nieuwsgierigheid wint het altijd hé ^^
Ik keek in de agenda van mijn zusje en toen kwam ik opeens dit tegen: "Funfact: Gemiddeld is een piemel 14,3 cm lang als een jongen een erectie heeft."
Veronicas schreef:
(...) Hahaha. Nieuwsgierigheid wint het altijd hé ^^
Ik keek in de agenda van mijn zusje en toen kwam ik opeens dit tegen: "Funfact: Gemiddeld is een piemel 14,3 cm lang als een jongen een erectie heeft."
I lol'd when I read that shit.
Hahah. So did I. Het feit alleen al dat er "piemel" staat in plaats van "penis". Who wrote that? :')
I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.
Veronicas schreef:
:'DDDDD Genius.
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''
Veronicas schreef:
Lol, lekkere agenda dan :'D
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.