• Om flauw te vallen(no_chears)...

    Yup ik ben vandaag voor het eerst in mijn leven flauw gevallen.
    Daarstraks tijdens het eerste lesuur was ik zo aan het spelen met iemand uit mijn klas.
    Hij sloeg me voor de grap met zo de nietjes uit een nietjesmachine.
    En ik had even een snelle reflex waardoor ik de nietjes stevig beet nam maar die klasgenoot trok het terug waardoor ik zo'n hele diepe snee in mijn duim kreeg.
    Dus vroeg ik aan de leerkracht of ik mijn duim mocht gaan afspoelen aangezien het erg hard aan het bloeden was.
    En toen ik aan de wasbakken stond, voelde ik me misselijk, verdween mijn gehoor en was ik erg draaierig.
    Ik kon nog net mijn klasgenoten en leerkrachten bereiken die om het hoekje stonden en voordat ik het wist lag ik op de grond.

    Het was akelig eigenlijk :')
    Maar ik denk dat ik ben flauwgevallen door de combinatie van suikertekort en het zien van bloed aangezien het niet pijn deed.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nog nooit overkomen. (cat) En dat hou ik liever ook zo.
    Mijn zus is wel al een aantal keer flauwgevallen. Maar daar kan ik me bijna niks meer van herinneren...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben ook 1 keer flauwgevallen, maar dat kwam omdat ik een maand geen vast voedsel had gehad. Ik weet nog dat ik me afvroeg waarom mijn beste vriendin me omduwde en toen ging ik in een draaikolk. Maar mijn beste vriendin had me helemaal niet omgeduwd. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Meh, ik heb een tijd gehad dat ik bij het minste of geringste al flauwvalneigingen kreeg. Nu is het gelukkig wat minder (; Nee, het feit dat ik nooit ontbijt en per nacht maar zo'n zes uur slaap hebben hier écht niets mee te maken, hoor...

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 13:49 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Heb er ook een keer gehad. Ik was thuis en wilde opstaan, maar deed dit te snel ofzo, want ik er ineens draaierig en zag sterretjes. Daarna werd het zwart voor me ogen en lag ik op de grond. Is indd schrikken, al schrokken me ouders meer dan ik. :'D


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    nog nooit gehad. bij lo met peipjestest rende zon meisje en die viel dtegen de wandrek aan en viel flauw. Ook bij bio lag ze ineens op haar tafel dus we dachten dat ze sliepxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bedankt voor dat plaatje, ik denk niet dat mensen weten wat nietjes zijn :')

    Anyway ik ben 1x flauw gevallen en dat was met oud en nieuw. (cat)


    -

    Genius schreef:
    Bedankt voor dat plaatje, ik denk niet dat mensen weten wat nietjes zijn :')

    Anyway ik ben 1x flauw gevallen en dat was met oud en nieuw. (cat)

    Haha :')
    Dat was voor de mensen die dachten dat ik het echt over de losse nietjes had ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb last van een lage bloeddruk dus ik heb een paar van die (bijna) flauwval gevallen meegemaakt ;p


    effort never betrays you

    Omg, dat klinkt echt megapijnlijk though.

    Ik was een keer flauwgevallen tijdens het bloedprikken. Eerst prikten ze in m'n linkerarm, maar ze prikten fout en er kwam dus geen bloed uit. Maar ze dachten dat ze met wat porren wel goed zouden zitten. Nee dus. Ik ben echt een schijtert als het om naalden gaat, maar had het overleefd lol. Dus ze probeerden m'n rechterarm en na 3 seconden was ik van de wereld XD
    Ik denk dat het kwam omdat ik niet veel had gegeten en gedronken. Ah well, het was maar een half minuutje though.
    't Was zeker niet fijn inderdaad.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Nog nooit flauwgevallen, enkel af en toe een appelflauwte.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik kan zo flauwvallen als ik te weinig gegeten of gedronken heb of als ik niet genoeg energie heb. Dat komt door mijn syndroom (Syndroom van Gilbert).
    Door het syndroom kan ik zomaar uit het niets duizelig worden en dat kan zo een hele dag blijven. Dan moet ik opletten met wat ik doe. Ik moet niet al te veel actieve dingen doen en ook niet teveel emotionele dingen. Daardoor ga ik hyperventileren en dan gaat het echt mis.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 14:34 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hoe eng. Mijn zusje had dat net ook! Alleen was ze niet flauwgevallen, maar wel duizelig en helemaal wit.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ja, dat is wel akelig.
    Ik was ook eens op school flauwgevallen omdat er iets van ijzerdraad in mijn vinger vast zat en dat kon er eerst niet uit, toen het er uit eindelijk uit was bloedde het heel erg en toen lag ik dat dus op de grond

    Ik ben een keer bijna flauwgevallen na de piepjes test , omdat ik te ver door ging :W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Bo (Everx) ging vanochtend ook bijna flauwvallen.
    Ze zei ook dat ze draaide, dingen zag en haar gehoor wegviel.
    Gelukkig is ze op tijd gaan zitten (een bus, we stonden nogal dicht op elkaar)

    Ik ben toch wel blij dat ik nooit ben flauwgevallen


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please