• Hallo allemaal!

    Ik ben terug van vakantie en heb nu nog even lekker niks te doen, vandaar dat ik weer wil gaan lezen. Ik zoek verhalen over Harry Potter. Ik bedoel hiet niet mee dat ze alleen maar over Harry Potter mogen gaan, maar ze mogen ook over Draco, Ron, Tom Riddle, Fred, George gaan. Over iedereen! Het liefste wil ik een verhaal waarin liefde niet de hoofdzaak is, want ik hou er niet zo van als de Harry Potter verhalen alleen maar over romantiek en een playerige Draco Malfoy gaan. Graag een verhaal met veel spanning, die zich goed aan de verhaallijnen van Harry Potter houdt. Ik lees geen verhalen waarin de hoofdpersoon, vaak een meisje, alleen maar feest, rookt en drinkt want ik heb nog nooit iemand op Hogwarts een sigaret zien op steken.
    Plaats maar een link van je verhaal en ik zal een kijkje nemen.

    (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zelf heb momenteel geen Harry Potter verhalen, maar misschien dat dat in de toekomst nog komt... Ik heb namelijk al wel iets in gedachte. Ik kan het je dan melden, als je het wilt?

    Verder lees ik wel dit verhaal, maar dat is niet van mij.


    Chaos is a ladder.





    We're not the ones making choices
    Their the ones making the wrong choices for us.



    Full English
    Contains strong language
    No +16
    Draco Malfoy
    Soundtrack 1 & 2
    Written by DarkMark


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Vanillivi schreef:
    Ik zelf heb momenteel geen Harry Potter verhalen, maar misschien dat dat in de toekomst nog komt... Ik heb namelijk al wel iets in gedachte. Ik kan het je dan melden, als je het wilt?

    Verder lees ik wel dit verhaal, maar dat is niet van mij.


    Is goed hoor! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking



    I'll rule the world for the greater good.
    Link in plaatje

    Een verhaal over een jongeman
    die zich de aller grootste macht
    probeerde toe te eigenen, maar
    niet inzag dat geluk, liefde en
    vrijheid al heel dichtbij waren.

    Een verhaal overladen over
    vriendschap en liefde,
    vertrouwen en bedroeg.
    Hoeveel familie eigenlijk
    voor iemand kan betekenen.

    Hoewel de wereld aan je
    voeten lijkt te liggen,
    deel je hem nog altijd
    met een hoop anderen.
    Eenzaam aan de top leidt
    tot een eenzaam sterven.


    Het verliezen van een
    naaste is zwaarder dan
    het behouden van een
    gezworen vijand.






    Grindelwald





    Mystery

    Negentien jaar na de val van Heer Voldemort, stappen de kinderen van Harry, Ron en Hermelien op de Zweinsteinexpres. Vervolgens lijkt het erop dat de geschiedenis zich weer begint te herhalen, of is dit een nieuwe vijand? Aan wie is het om dit nieuwe kwaad te gaan bestrijden? Misschien is het aan de nieuwe generatie Potters om in de voetsporen van hun vader te treden. Of kunnen ze het niet alleen?




    Vier jaar geleden schreven een stel enthousiaste Harry Potterfans verder aan het verhaal waar Rowling was gestopt. Ik was een van hen en omdat er nu waarschijnlijk niemand is die nog naar het verhaal omkijkt, heb ik besloten om er nieuw leven in te blazen.
    De verhaallijn is hetzelfde als toen, maar hier en daar wel een beetje herschreven. Ik heb de namen, die destijds in het Nederlands waren, ook gewoon zo gelaten.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb er drie. (:



    Vijf jonge mensen die op een toverschool zitten/zaten, worden op een dag wakker in een middeleeuwse taverne. Wanneer ze dit vreemde gebouw verlaten, ontdekken ze dat ze zich in de piratenstad Singapore bevinden.
    Hoe zijn ze hier gekomen? Dat is de vraag die allereerst hun aandacht opeist. Echter, de gevaarlijke omgeving waarin ze zich bevinden, verandert de vraag al snel in: Hoe komen we weer terug?
    De vijf leerlingen zijn op elkaar aangewezen, terwijl ze nooit een vriendschappelijke band hebben gehad. Kunnen ze elkaar vertrouwen en tezamen een weg vinden om terug te keren naar hun geliefde toverschool? Wil iedereen wel terug?
    Al gauw ontdekken ze dat een van hen een schatkaart in bezit heeft; een rol perkament die veel strijd teweegbrengt. Laten ze zich tot een avontuurlijke reis verlokken of blijven ze kniezend zitten wachten op een wonderbaarlijke terugkeer?
    Uiteindelijk meert iedereen op de Zeeduivel aan, ieder om eigen redenen: een onstilbare honger naar goud, een avontuurlijk vooruitzicht, de angst om alleen achter te blijven, de aantrekkelijke dochter van de kapitein… samen slaan ze de handen ineen en trotseren de woeste golven. Kunnen ze zich weerbaar opstellen tegenover de barbaarse piraten of worden ze als lafaards bejegend en over boord gekieperd?

    I stand here alone on the bow of the ship
    Counting the hours 'til I die
    Abandoned to fate with no chance of return
    I raise up my fist to the sky
    But know that these days were the best of our lives
    And nothing can take that away
    So when we are dead we will all meet again
    And fight to the end of our days

    - HP fanfictie
    - Avontuur, romantiek
    - Hoofdrollen: Cho, Matthias, Draco, Lindsay en George.


    Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…
    x Hoofdrollen: Aenea, Fred, George & Draco
    x Komt niet overeen met de feiten



    "They are the guardians of hope and wonder, the keepers of magic and dreams."


    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoener binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 23:30 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb een Perciver story. Hou je daar ook van?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    -Dear Luna, a Hogwarts story ~ Nevuna



    Loena Leeflang groeit op in een wereld waar niemand haar begrijpt. Al van in de kleuterklas wordt Loena constant gepest om haar vreemde gedrag; de kinderen treiteren haar tot ze eronder bezwijkt, volwassenen fluisteren dat ze autistisch is.

    Marcel Lubbermans woont bij zijn oma, want hij heeft zijn ouders nooit gekend: Bellatrix van Detta, een beruchte Dooddoener, heeft Marcels ouders gemarteld tot ze gek werden. Als hij wordt toegelaten op Zweinstein, lijkt alles even beter te gaan, al moet hij hard zijn best doen om te slagen voor zijn examens.

    Wanneer Loena en Marcel elkaar voor het eerst ontmoeten, worden ze meteen geïntrigeerd door elkaar. Hebben ze gevoelens voor elkaar, of is hun relatie louter vriendschappelijk?

    Dit verhaal gaat over Nevuna. Ik doe mijn best om zo vaak mogelijk te schrijven, maar dat zal niet elke dag lukken.

    Ideeën mogen zeker gestuurd worden, zowel via PB als door een reactie te plaatsen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it





    Albus Potter en de bloedlijn der wederkeringen


    Albus gaat naar zijn eerste jaar op zweinstein. hij dacht dat het heel leuk en makkelijk zou gaan. dat dacht hij. Albus Potter treed in de voetsporen van zijn vader, Harry Potter. maar of hij net zo dapper en slim is netels hem, weten we niet.
    Albus Potter is de middelste zoon van Harry Potter. en is een fan fiction verhaal door mij. het verhaal speelt zich af precies na de laatste moment van de laatste film van Harry Potter.






    beleef de woedde en stress van Hermelien 19 jaar later!!

    'Ik heb de hele huis nog net opgeruimd en schoongemaakt! Hoe durfden jullie het zomaar te laten sneeuwen in jullie kamers?! Het is nu aan het smelten en alles is nat en modderig!' Riep tante Hermelien en keerde zich naar de lachende George.
    'En jij! Hoe kun je dat sneeuw kauwgom aan de kinderen geven?!' Zij ze en liep woedend de deur uit. George zou Albus en scorpius wel willen zoenen van trotsheid.
    'Ik ben zo ontroerd.. zo trots!' Zij hij snikkend en liep huilend weg. Albus zag een klein papiertje op de grond waar oom George net stond.

    "Barst in huilen uit met de nieuwe TraanOgum! Is lekker, en neem je je vrienden mooi in de maling met je echte krokodillen tranen!"



    en de woedde van zijn man, ron!!

    'Wees kalm, alles wat je vandaag moet doen is jezelf bewijzen. Daarvoor ben je hier.' Zij Albus en duwt de wanhopige scorpius door de deur naar de woonkamer. Albus drong voor de deur om eerder de kamer in te zijn voor he geval dat oom ron er was. Maar het was al te laat. Als Albus zich omdraaide zag hij zijn oom geknield voor scorpius staan. Hij hield Scorpius vast bij zijn kraag en fluisterde iets toe.
    'Als je het maar waagt om een, klein, stapje te zetten in andermans kamers OF iemand met een vinger aanraakt, zorg ik er voor dat je DOOD of levend bij je vader terecht komt, Of op straat, een of het ander.' Zij hij en stond op.
    'Oom ron!' Riep Albus uit verbazing. Hij heeft hem nog nooit zo woedend en kwaad gezien. Hij haatte de Malfoys echt.. dit zou moelijker worden dan verwacht.
    'Ik waarschuw je Albus' zij hij aan Albus en liep de trap op waar alle ouderen waren.



    en de gekkigheid van George!!

    'Oom George? Heeft u nog wat leuke kerst artikelen over in uw tover tweeling top shop?' Vroeg Albus en ron achter zijn oom aan.
    'We hebben een kauwgom waarmee je kan sneeuw spugen, een kerstmuts als je die ophebt, verdwijnt je hoofd, een kerst cadeautje die ontploft als je aan de strik trekt, vuurwerk van de oude duistere teken op een wezel manier, een kerst sok waarmee je hoog kan springen..'
    'Ik wil ze allemaal!' Riep Albus er tussendoor. Oom George zet zijn denkpositie op en speelt met zijn vingers inde lucht.
    'Dat is dan 85 galjoenen' zij George trots en steekt zijn hand uit.
    'En omdat ik familie ben wordt het 90 galjoenen?' Vroeg Albus wanhopig. George knikte trots met zijn hoofd. In de wezel tover tweeling top shop is er een regel. Als het om familie gaat, is het plus 5 galjoenen.

    alles tijdens de speciale hoofdstuk wanneer Albus terug gaat naar huis tijdens kerst!



    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 18:44 ]


    In dreams, we enter a world that’s entirely our own.

    Mijn fanfic gaat de komende tijd nog niet over liefde en het is zeker geen hoofdonderwerp, maar dat zal je wel zien in de beschrijving. ;D

    There's no way out, the only way is going right through.
    Get your thoughts in line, abandon your fears...
    As you have to sacrifice your honesty and feel guilty in return.
    This is how you can be family.




    De gezusters Caxton, gewoon twee puurbloed heksen die met hun sociale vaardigheden zich heel doodnormaal kunnen mengen tussen de andere in Hogwarts. De speciale band tussen Amore en Charlotte is simpel met het blote oog te zien, ondanks je eerst langs Amore's overbezorgde persoonlijkheid heen moet kijken. Maar hun vredige schooltijd wordt vij snel geteisterd als hun grootste geheim binnen de familie op de proef wordt gesteld bij het zien en bevriend raken met Harry James Potter; hopend dat de gelijkenis niet te groot is. Docenten worden waakzaam en oplettend op het duo, verward en onzeker over feit dat deze twee meisjes misschien de dochters zouden kunnen zijn van Liza Potter, de ietswat oudere zus van de bekende James Potter die zijn leven verloor dankzij de komst van The Dark Lord. Het was voor de gehele magische wereld onbekend wat en hoe het was afgelopen met zijn zuster. Het was wel duidelijk dat geen één Potter veilig zou zijn.
    De zusjes leven met het geheim en gevaar als het geheim uitkomt. De leugens stappelen zich op, ieder jaar weer en Amore's familiegevoel is het grootste gevaar van allen.



    The never unsolved, unwritten story of my OC.
    Officieel begonnen door RPG's in 2009
    Alleen Amore Holly Caxton aka Potter is van mij.
    Charlotte en alle andere OC's zijn van oude vrienden van mij waarmee ik RPG'de als Amore.
    Alle feiten & gebeurtenissen zijn zoals ze origineel verlopen zijn.
    Zal afwijken van de originele boeken en films

    Link



    Edit: Oh lol, dit topic is ouder dan ik dacht. xd

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 10:00 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Dit is zelf mijn favo story ^^ Daar krijg je zeker geen spijt van!!
    Ik heb m niet geschreven... dus mijn oordeel is objectief ^^


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Autumn rain [Severus Snape - Lucius Malfoy]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Stand Alones || HP

    Enkele one shotjes die ik een aantal jaar geleden heb geschreven en waarvan ik dacht 'och waarom smijt ik ze niet op het internet?'
    Er zit echt vanalles tussen, een one shot met Hermelien in de hoofdrol, eentje met de Marauders, een andere met Tops en Lupos,
    de meesten zijn gecreëerd om een lach op het gezicht van de lezer te toveren, maar die over Tops en Lupos is iets serieuzer,
    anyway veel leesplezier :)

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 12:09 ]


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”