• Ik denk dat wel veel mensen een hond hebben. Maar ik zou wel is willen weten hoe jullie honden er dan uitzien.
    Ik heb zelf een Duitse Herder, Max. Niet echt een lieverd tegen andere mensen, maar wel tegen mij! Hij is zoo lief.
    Hier is ie als puppy:



    En nu:


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Aaahw wat een schatje..

    Dit is mijn hondje Trix, ik weet niet wat voor ras, ze lijkt op een kleine herder maar dat is ze weer niet xD





    What is youre favo scary movie?

    Wat schattig!!
    Dit is mijn hondje Mily, ze is een kruising tussen een Duitse Herder en een wolf.


    There's power in the words you whisper.

    Zo lief!!!


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Mijn hond is vorige maand overleden.......

    Dit zijn mijn lieve schatjes, Happy (de kleine, een kruising tussen een Malteser Leeuwtje en een Bordercollie) en Sjors (de grote, een Golden Retriever):



    En zo zag Happy eruit toen ze klein was:


    “Love is a contradiction.”



    Dit is Alix, puppy (hij wordt bijna 3), kneus, lul, sukkel, schat, lieverd, flinstone, duivel. Hij is een Duitse herder en is helemaal van mij. Hij beschermt me met zijn leven, zoals ik hem bescherm.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 20:06 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ooh die is mooi :o maar zelf heb ik geen hond :')


    As travars

    kan geen foto zetten,
    maar ik heb een witte toy poodle

    Billusion schreef:
    Mijn hond is vorige maand overleden.......

    aw.... veel sterkte (flower)



    My big love Kosmo <3 <3


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Binky:


    en Koda:


    <3


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Fleur, een sheltie

    Mijn hond: Harko, een dobermann.


    Never run out of reasons to smile...




    De zwarte (Rockey) is op die foto's nog een pup, maar hij is nu 3 jaar. De ander (Bijke) is nu 12 jaar. (:

    Pinkpop schreef:




    De zwarte (Rockey) is op die foto's nog een pup, maar hij is nu 3 jaar. De ander (Bijke) is nu 12 jaar. (:


    AAAAAAAAAAAAAWWEEEE <'3


    There's power in the words you whisper.