Scimmia schreef:
Lyric Dayana Sage
"Nee hoor, ga je gang. Het is ook jou kamer." Zei Abigail. Ik knikte eventjes blij.
"Oke bedankt. Ik zal dan wel even die vlecht maken." Zei ik terwijl ik achter haar ging zitten en een borstel pakte en die door haar bruine haar haalde. "Doe ik eventjes aangezien ik anders last heb van klitten." Legde ik even snel uit. Toen ik dat had gedaan pakte ik haar bruine haar vast en deed deze in 2 ongeveer gelijke helften. "Sorry als ik een beetje hard trek maar dan moet je het zeggen. Aangezien als je het niet zo goed strak doet uit elkaar valt." Zei ik eventjes terwijl ik geconcentreed te werk ging. Opeens kreeg ik een ideetje en stopte en haalde het stukje dat ik al gedaan had weer uit elkaar. " Wacht even ik heb een idee." Zei ik en ik begon weer te vlechten. Ik had dit weer eens gezien bij de andere meiden bij het kunstschaatsen. Maar had het nooit zelf gedaan. Maar nu ik het een keertje bij iemand anders kon doen sloeg ik dat natuurlijk niet af.
"Klaar." Zei ik terwijl ik een elastiekje nog in haar bruine haar deed. Ik bekeek het resultaat even nauwkeurig en stond op en pakte uit mijn koffer even 2 spiegels. Ik was geen diva maar ik had ze wel altijd bij me. Die tik kreeg je wel na jaren bij wedstrijden gezeten te hebben en ze verdwenen. Ik gaf er eentje aan Abigail. Het enige wat mij veraste was dat ze geen commentaar had gegeven op mijn franse accent. "Viola. Als je het niet erg vind ik ga mijn haren verven." Zei ik terwijl ik opstond en naar mijn kleine koffer liep. Ik ritste hem open en zag allemaal verschillende soorten verf zitten. Mijn handen zochten de blonde haarverf op. Zelf zat ik altijd met Ombre haar maar ik had ook allemaal andere kleuren zoals wit,paars en blauw. Geen idee waarom. Maar af en toe vond ik het leuk om mijn onder kant te dip-dyen. Vervolgens pakte ik mijn handoek en liep naar de badkamer waar ik mijn haren snel nat maakte en terug liep de kamer in en ging zitten in op mijn bed. Geconcentreerd begon ik aan mijn haar en stopte deze vervolgens in aliminium en zette mijn mobiel op 45 minuten. Opeens schoot mij iets te binnen en vragend keek ik Abigail aan. "Waarom sliep je hier vanacht niet eigenlijk? Of had je al weer iemand aan de haak geslagen?" Dat laatste zei ik doodserieus maar ik wist gewoon dat in mijn ogen pretlichtjes stonden te stralen.
[Van mij mag Mabes zwanger zijn alleen wil ik dan wel weten wie de vader is ]
Abigail Pierce
"Oke bedankt. Ik zal dan wel even die vlecht maken." en Lyric ging achter me zitten en begon mijn haren te borstelen "Doe ik eventjes aangezien ik anders last heb van klitten." en vervolgens begon ze met de vlecht die ze even later weer uit elkaar haalde.
" Wacht even ik heb een idee." en ik haal mijn schouders op, ik zou wel zien wat er in terecht kwam.
Ze hield een spiegel voor me die ik aannam ''Wauw" "Viola. Als je het niet erg vind ik ga mijn haren verven." En ik knikte.
Ze begon met haar eigen haar te priegelen en toen ze daarmee klaar was keek ze me aan. Waarom sliep je hier vanacht niet eigenlijk? Of had je al weer iemand aan de haak geslagen?"
Ik grinnikte "Ik sliep in de kamer hiernaast, ik had James zijn bed uit geschopt en ben in zijn bed gaan liggen bij Loki op de kamer, die redenen hoef je nog niet te weten... Maar het heeft niks met dat te maken wat jij dacht.. En volgens mij hebben die plannen om te ruilen, ik hoorde Loki aan James vragen of James met mij van kamer wou ruilen en toen werd ik de keuken uit gegooit en ben ik hier heen gegaan maar ik weet dus niet wat ze willen nu en waarom want met mij is niks overlegt en ik snap er niks meer van." Legde ik in sneltempo uit, waarna ik grinnikte "Sorry, ik praat soms nogal snel.."
You didn't even hear me out , You never gave a warning sign