• Heey,
    Laats zag ik een topic over iemand die baalde dat ze 1.85 werd.
    Nu ben ik aan de beurt om te balen, volgens de ggd zou ik maar 1.68 worden :-(
    Al mijn vriendinnen zijn kleiner dan ik maar worden uiteindelijk toch langer dan mij.
    Maar wat me nou dwarszit, alle twee mijn broers zijn ongeveer rond de 2 meter, mijn vader 1.85 en alleen mijn moeder is 1.68.
    Waarom zijn mijn broers wel zo lang?
    Een van mijn vriendinnen zei dat ik het niet moest geloven, zij dacht dat de ggd het fout had.
    Nu aan jullie, zouden ze gelijk hebben of niet?

Nu ik alle reacties heb gelezen van mensen die kleiner worden dan mij, voel ik me echt een zeikerd xD
    Ik wil echt niet klagen en/of zeuren, ik wil kijken of er meer mensen zijn waarvan de ggd het fout heeft voorspelt

[ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 13:44 ]

'The best way to predict the future is to create it'.

Ik ben 1.60 en ik groei niet meer hoi.

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Ik zou rond de 1.80 worden, maar ik ben blijven steken bij 1.76. Wat de ggd doet, is slechts een schatting maken van de lengte die je op volwassenleeftijd bereikt, je kunt altijd langer/kleiner worden, dus ik zou gewoon maar afwachten en je er niet druk om maken. Wat maakt die zes centimeter nu uit? Denk je echt dat iedereen met een meetlat rondloopt en vraagt hoe lang je bent? Wel nee, joh, als er iets is waar mensen niet naar kijken is naar je lengte als je een normale lengte hebt. 1.68 is een gemiddelde lengte. Ik zou juist graag iets kleiner willen zijn, dan zou ik nooit boven anderen uittorenen op mijn hoge hakken, maar het is niet meer dan een luxe probleem ;) Ik vind mijn lengte prima.

Chasing goals.

Vernon schreef:
    Ik ben 1.63 :') En ik zal niet veel langer worden. Misschien een paar centimeter. But what's wrong with being short? I like it actually.

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Waarom zou je zo extreem moeilijk doen over je lengte? Je bent zoals je bent. Geen probleem.

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Remain schreef:
    (...)

Het kan toeval zijn, maar het grootste deel van de meisjes die ik ken, zijn langer dan mij, en ik ben 1.70. Ik hoor ook wel vaker dat de gemiddelde lengte rond de 1.68 ligt, maar daar merk ik weinig van x'D. Vorig schooljaar was ik zelfs het op één na kleinste meisje van de klas.

Wow dat is wel pech hebben ja ;p Nuja, ik denk dat het pech is, want in mijn klas met mijn 1.60 zijn er nog 2 meisjes kleiner en er zijn er verschillende die maar enkele centimeters groter zijn.

effort never betrays you

Ik ben ook 1.68. Nergens last van, vind het wel prima eigenlijk.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

SPECS schreef:
    (...)

Een Nederlandse vrouw is gemiddeld 1.70 hoor.

Nah er zullen wel verschillende cijfers van te vinden zijn.
    Ik heb voor Nederland 1x 1.67 ook gezien, maar goed ja het is inderdaad maar een cijfer.

Sowieso trouwens zijn Nederlanders samen met Duitsers toch wel echt van de grootse mensen van Europa dus zelfs als je 2 cm onder dat gemiddelde ligt ben je nog altijd groot :]

effort never betrays you

Ik ben bijna 20 jaar en ik zal altijd 1.55 blijven ;'D
    Vele voordelen aan klein zijn; hakken dragen, jonger geschat worden (wordt pas later leuk ma bon ;D) en je vind altijd wl een liefje dat groter is dan jou ;D

[ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 23:18 ]

I hope karma slaps you in the face, before I do.

Vroeger vond ik het vreselijk om klein te zijn, vooral omdat ik een vriendin had die heel lang was. Nu vind ik het niet erg ^^

-

Androgyn schreef:
    Je moet die voorspelling niet zo serieus nemen.
    Ik zou tussen de 1.75 en 1.85 worden en ben nu net 1.77 en groei al niet meer.
    Daarbij vind ik 1.68 een mooie lengte hoor. (:

This.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik ben nooit naar het GGD geweest. Naja vast wel maar ik weet niet hoelang ik zal worden maar nu ben 1 meter 70 wat ik een prima lengte vindt want, ik ben groter dan al mijn vriendinnen en die groeien niet meer maar 1 meter 68 is een prima lengte!

Dress like you're going to meet your worst enemy today.

Zoals al is gezegd maakt de GGD een schatting , niemand kan van tevoren precies weten hoe lang je wordt !
    Je kan ook zelf je lengte ongeveer berekenen, je neemt het gemiddelde van de lengte van je vader en de lengte van je moeder, en trekt daar 4 cm vanaf . (voor een meisje dan, voor een jongen weet ik het niet !) Dit is wel een hele grove schatting , en het is niet zeker of dit je lengte wordt !

Bij mij zeiden ze dit jaar nog dat ik 1.80 zou worden , maar dat is een schatting.
    Ik word dus best wel lang , - ben ik al :'D - , maar daar ben ik wel blij mee ! (:

' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

Ik zou 1.80 hangen en ben het afgelopen jaar geen centimeter gegroeit. Ik ben blijven hangen op 1.73, en ik vind het prima. Ik zou niet langer willen zijn hoor.

Miep

Ik wil niet zeuren maar ik word ook niet meer langer dan huldigen lengte van 157.....

hier een leuke.. mijn beiden broers zitten rond de 2 meter. mijn ouders zitten rond de 1,70.
    ze hebben mij uitgerekend tot 1,75. nu ben ik dus 25 jaar en.... hou je vast. 1,60 whoeeee! yeeey. mijn zus die 6 jaar ouder is is 1,56.

maar even een antwoord op je vraag. mijn broers en mijn ouders zijn groot en ook de vader en de moeder van mijn vader.. alleen de moeder van mijn moeder niet dus daarom ben ik niet zo groot.
    dus heb jij misschien een kleine oma of een kleine opa ofzo.

[ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 18:11 ]

Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.