• Heey,
    Laats zag ik een topic over iemand die baalde dat ze 1.85 werd.
    Nu ben ik aan de beurt om te balen, volgens de ggd zou ik maar 1.68 worden :-(
    Al mijn vriendinnen zijn kleiner dan ik maar worden uiteindelijk toch langer dan mij.
    Maar wat me nou dwarszit, alle twee mijn broers zijn ongeveer rond de 2 meter, mijn vader 1.85 en alleen mijn moeder is 1.68.
    Waarom zijn mijn broers wel zo lang?
    Een van mijn vriendinnen zei dat ik het niet moest geloven, zij dacht dat de ggd het fout had.
    Nu aan jullie, zouden ze gelijk hebben of niet?

    Nu ik alle reacties heb gelezen van mensen die kleiner worden dan mij, voel ik me echt een zeikerd xD
    Ik wil echt niet klagen en/of zeuren, ik wil kijken of er meer mensen zijn waarvan de ggd het fout heeft voorspelt

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 13:44 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Lengte gewicht uiterlijk etc maakt mij niet uit. (Dat kan zijn omdat ik een jongen ben.) Ik ben de dwerg van de klas :) je kunt er niks aan doen.:)
    Deal with it

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 14:02 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Je moet die voorspelling niet zo serieus nemen.
    Ik zou tussen de 1.75 en 1.85 worden en ben nu net 1.74 en groei al niet meer.
    Daarbij vind ik 1.68 een mooie lengte hoor. (:


    Tell me about it, stud.

    Ik ben maar 1.60 dus ja.
    Ik weet niet of je belg of nederlander bent, maar effe ter info, zowel in Belgie en als Nederland ligt de gemiddelde lengte van de vrouw onder 1.68 :]


    effort never betrays you

    Hardy schreef:
    Ik ben maar 1.60 dus ja.
    Ik weet niet of je belg of nederlander bent, maar effe ter info, zowel in Belgie en als Nederland ligt de gemiddelde lengte van de vrouw onder 1.68 :]


    Het kan toeval zijn, maar het grootste deel van de meisjes die ik ken, zijn langer dan mij, en ik ben 1.70. Ik hoor ook wel vaker dat de gemiddelde lengte rond de 1.68 ligt, maar daar merk ik weinig van x'D. Vorig schooljaar was ik zelfs het op één na kleinste meisje van de klas.


    i put the fun in funeral

    Hardy schreef:
    Ik ben maar 1.60 dus ja.
    Ik weet niet of je belg of nederlander bent, maar effe ter info, zowel in Belgie en als Nederland ligt de gemiddelde lengte van de vrouw onder 1.68 :]


    Een Nederlandse vrouw is gemiddeld 1.70 hoor.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben ongeveer 1.60 en op zich is dat niet zo irritant als ik daar niet op concentreer. Tot ik bij mijn vrienden ben die, in het algemeen, allemaal een kop groter zijn dan mij én mijn vader me zelfs een lilliputter noemt, wat niet zo vaak gebeurt.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik ben 1,75 ongeveer en al mijn vriendinnen zijn van dezelfde lengte of langer haha. Ik vind m'n lengte prima zo!


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik zou 1.68-1.70 m worden; ik kwam niet verder dan 1,65 m. Het kan enorm verschillen, hoor, en het is onder voorbehoudt. Mijn zis werd 1.64 m en zou 1.76 m moeten zijn geworden. En wat is er mis met 1,68? Ik ben zelfs wat kleiner en heb geen problemen ermee. Kop op, mocht je echt die lengte krijgen en niet groter worden, er zijn wel ergere zaken. Het is jammer en balen, wat je wilt een andere lengte, maar niemand kan er wat aan doen. Probeer voordelen van deze lengte te verzinnen, misschien helpt dat.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mullingford schreef:
    Lieve schat, ik ben 1,62 en ik ben er blij mee. 1.68 vind ik zelf een mooie lengte hoor.

    Ik ben zo'n 154. Mijn tweelingzus is al rond de 165. Plz, wees blij met 168.


    Nypmh > Yaspis

    Hashirama schreef:
    Waar je maar over kan klagen zeg.
    Tot op heden is het nieuwe Naruto Fairy Tail hoofdstuk niet uit gekomen, dat is pas frustrerend!


    + Ik ben maar 1.57 en ik vind het ook niet erg hoor. ^^

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 16:25 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben 1.83 m en er is voorspeld 1.85m. Ik ben uitgegroeid maar misschien ooit
    Mijn broer is 2.06m en nog niet uitgegroeid en hij haalt wss de 2.20m volgens verwachting.

    Daarbij op alles is te klagen, op school ben ik meestal de langste en steek ik overal boven uit maar thuis ben ik de kleinste.Chinezen/Japanners willen met mij op de foto als ik in Madurodam ben en met mijn broer op het station0_0
    Ik kan het wel vaak lekker goed zien, maar ik kan in bepaalde actracties niet enz. Elke lengte heeft voor en nadelen. Dan verhuis je naar Azië dan ben je groot.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 16:33 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oh, was ik maar 1.65 zoals de GGD zei, maar nee, hier ben ik met 18 jaar en 1.56


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Geen reden tot paniek. Ik ben maar 1.55 lang en de GGD zei destijds van ik 1,65 zou worden, dus ik ben 10 cm te klein. Maar dat is geen drama. Ik kan nog steeds hele leuke kleren kopen en al mijn vrienden vinden me onwijs schattig, je kunt overal tussendoor glippen. Klein zijn heeft echt wel z'n voordelen en daarbij, lange vrouwen vind ik persoonlijk geen eens mooi.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Geen reden tot paniek. Ik ben maar 1.55 lang en de GGD zei destijds van ik 1,65 zou worden, dus ik ben 10 cm te klein. Maar dat is geen drama. Ik kan nog steeds hele leuke kleren kopen en al mijn vrienden vinden me onwijs schattig, je kunt overal tussendoor glippen. Klein zijn heeft echt wel z'n voordelen en daarbij, lange vrouwen vind ik persoonlijk geen eens mooi.
    Ik vind lange vrouwen erg aantrekkelijk. Ik ben echt op zoek naar vrouwen rond de 1,75 - 1,80 aangezien ik dat zo mooi vind


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf