• Heey,
    Laats zag ik een topic over iemand die baalde dat ze 1.85 werd.
    Nu ben ik aan de beurt om te balen, volgens de ggd zou ik maar 1.68 worden :-(
    Al mijn vriendinnen zijn kleiner dan ik maar worden uiteindelijk toch langer dan mij.
    Maar wat me nou dwarszit, alle twee mijn broers zijn ongeveer rond de 2 meter, mijn vader 1.85 en alleen mijn moeder is 1.68.
    Waarom zijn mijn broers wel zo lang?
    Een van mijn vriendinnen zei dat ik het niet moest geloven, zij dacht dat de ggd het fout had.
    Nu aan jullie, zouden ze gelijk hebben of niet?

    Nu ik alle reacties heb gelezen van mensen die kleiner worden dan mij, voel ik me echt een zeikerd xD
    Ik wil echt niet klagen en/of zeuren, ik wil kijken of er meer mensen zijn waarvan de ggd het fout heeft voorspelt

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 13:44 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik zou tevreden zijn met die lengte. Ik ben 1.70 m en dat heeft tot nu toe altijd in mijn voordeel gewerkt. Ik ben niet te klein om overheen te lopen, jongens zijn vaak net iets groter dan ik en ik kan prima hakken dragen zonder meteen een reus te worden. Ik ken ook een meisje van 1.80 en als die hakken draagt (vaak zijn het ook nog naaldhakken), voelen de jongens zich zelfs klein :')
    Jongens zijn daarbij vaak ongeveer 10 cm groter dan meisjes, dus is het normaal dat je broers een stuk groter worden.


    From these ashes, I will rise

    Het is maar een voorspelling, gebaseerd op praktisch niets. De kans dat je groter wordt is zeker reëel.


    Bad decisions make good stories.

    Ze hebben bij mij ooit voorspeld dat ik 1,74 zou worden. Nu ben ik veertien en 1,86. :Y)


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik ben 1.63 :') En ik zal niet veel langer worden. Misschien een paar centimeter. But what's wrong with being short? I like it actually.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Zo te zien heeft de ggd het vaak fout xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Anarose schreef:
    Het is maar een voorspelling, gebaseerd op praktisch niets. De kans dat je groter wordt is zeker reëel.

    Of kleiner.:Y)


    Take me to wonderland

    Mijn moeder is 1.59:') dus het kan nog erger.
    1.68 is niet extreem klein, ik word zelf waarschijnlijk kleiner dan dat(1.65 ofzo).
    Ik snap dat je het vervelend vind, maar het kan altijd erger(krul)


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    CANOODLE schreef:
    Ze hebben bij mij ooit voorspeld dat ik 1,74 zou worden. Nu ben ik veertien en 1,86. :Y)
    Wat? Dan ben je langer dan ik, terwijl ik een jongeman van achttien ben (joehoe)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Anarose schreef:
    Het is maar een voorspelling, gebaseerd op praktisch niets. De kans dat je groter wordt is zeker reëel.

    Hier ben ik het mee eens. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben 1.82, en zal je zeggen; dat is ook écht niet altijd een feest.
    Alle jongens die ik leuk vind zijn -meestal- kleiner dan mij, met een beetje geluk zijn ze even groot.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dinoshell schreef:
    (...)Wat? Dan ben je langer dan ik, terwijl ik een jongeman van achttien ben (joehoe)

    Ik ben er ook niet blij mee (cat)


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik ben 1.64m en bij mij had de GGD gezegd dat ik toch wel rond de 1.69 zou zitten, omdat mijn vader tussen de 1.70 en 1.80m is en mijn moeder is rond de 1.70m. Dus de GGD kan het fout hebben, dat hadden ze bij mij ook xd.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik zou even afwachten voordat je erover gaat flippen, maar dan nog, wat maakt uit?
    Ikzelf ben tien centimeter langer en dat is echt een fucked-up lengte. Ik zou er echt wat voor doen mocht ik jou lengte uiteindelijk hebben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat maakt 't nou uit hoe lang je bent?


    26 - 02 - '16

    Klein, groot, wat maakt het eigenlijk ook uit? Ik ben zelf maar 1.52 en de GGD zei dat ik 1.65 zou worden. In de meeste gevallen klopt het echt niet.
    Mijn ouders zijn beiden vrij lang en mijn zusje van tien steekt al boven me uit. Maar eerlijk gezegd vind ik het niet erg ofzo.


    “Never put your faith in a Prince. When you require a miracle, trust in a Witch.”